نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش عجیب نکونام به قرعه ایران/ سرمربی فولاد نیمکت تیم ملی در جام جهانی را می‌خواهد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی فولاد واکنش عجیبی به قرعه احتمالی ایران در جام جهانی داشت.

 جواد نکونام پس از برتری ۲ بر صفر فولاد مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: مجدد سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال پر خیر و برکتی برای همه مردم باشد و تیم ملی کشورمان هم در جام جهانی موفق باشد. می‌دانستیم بازی سختی با نساجی داریم. زیرا تیم باکیفیتی است که بازیکنان بازیکنان باتجربه خوبی دارد که هر لحظه می توانند نتیجه را عوض کنند.

وی ادامه داد: نساجی در همه دیدارهایی که در مشهد انجام داده توانسته همه تیم‌ها را به چالش بکشد و برای آنها مشکل درست کرده بود. می‌دانستیم از این بازی چه می‌خواهیم و پس از تعطیلات‌مان فقط می‌توانستیم تمرین کنیم. به این دلیل که در شرایط کرونایی هستیم، شاید برگزاری بازی‌های دوستانه به ما ضربه می‌زد به این خاطر که می‌خواهیم به جام باشگاه‌ها برویم از این تعطیلی‌ها فقط برای تمرین کردن استفاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد تصریح کرد: در ۲۰ دقیقه اول بازی را خوب شروع نکردیم. بعد از آن آرام آرام بازی را دست گرفتیم. توانستیم یک گل هم بزنیم که به نظر من توپ درون دروازه رفت و بازیکن حریف توپ را از گل در آورد. داور آن گل را نگرفت اما بار دیگر روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. پس از آن گل هم بازی را کنترل کرده و یک توپ هم به تیر زدیم.

نکونام خاطرنشان کرد: موقعیت‌هایی خوبی پس از گل اول داشتیم و توانستیم بازی را یک بر صفر ببریم. در نیمه دوم طبق صحبتی که با بچه‌ها داشتیم برنامه خود را گفتیم و می‌دانستیم چه می‌خواهیم. هرچه بازی جلوتر برود، فشارش هم بیشتر می‌شود. روی ضد حملات برنامه داشتیم که توانستیم به گل دوم هم برسیم. می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما علیرضا حقیقی ۳-۲ توپ را خیلی خوب گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از گل دوم باز هم تیر دروازه مانع گلزنی ما شد. در مجموع خوب بازی کردیم. به تیم خوب، باکیفیت و بابرنامه نساجی هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

رکورددار بیشترین بازی ملی در فوتبال کشورمان درباره قرعه کشی جام جهانی و اینکه ترجیح می‌دهد تیم ملی در قطر با چه تیم‌هایی هم‌گروه شود، گفت: ان‌شاءالله به امید خدا اگر روزی نوبت من شد و به جام جهانی رفتم، نظرم را می‌گویم. الان فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت داشته و صحبتی در این مورد ندارم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    خودم هوادارتم تو میتونی وقطعا مربی با کلاسی میشی💙💙💙💙
  • amlakbashi IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    چیش از اسکوچیچ کمتره؟
  • کیروش IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    چه غلطا ... انگار ازدماغ فیل افتاده
  • سجاد پادروند IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    همین مونده تیم ملیو بدن به شما ولمون کن جون مادرت کم بدبختی داریم آخه تواز فوتبال چی بلدی فقط دفاع دفاع

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی