نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
رضایت یحیی از بازیکن مورد انتقاد و ادامه حضورش ثابت در ترکیب پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم ازبک و تازه وارد پرسپولیس در ۴ بازی گذشته هنوز نتوانسته است حتی یک گل برای تیم جدیدش بزند اما یحیی گل محمدی از او راضی است.

شرزود تمیروف ملی پوش برای تقویت خط حمله پرسپولیس به نوعی جانشین عیسی آل کثیر مصدوم شد تا بتواند در کنار دوندگی و پرس مدافعان حریف برای سرخپوشان گلزنی هم کند.

البته به نظر می‌رسد این مهاجم ازبک با بدشانسی هم مواجه شده چرا که ضرباتش در دیدارهای گذشته برابر هوادار، استقلال، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان یا به تیر دروازه برخورد کرده یا اینکه توسط گلرهای حریف و با واکنش‌هایی استثنایی دفع شده است.

با این وجود سرمربی پرسپولیس از عملکرد خرید جدید خودش راضی بوده و معتقد است که این بازیکن خارجی راضی کننده ظاهر شده و دستورات تاکتیکی را اجرا کرده است.

یحیی گل محمدی این اطمینان خاطر را به خود شرزود تمیروف نیز داده تا در دیدارهای آینده بدون فشار اضافی و راحت تر بتواند در ترکیب پرسپولیس بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاجی محمد راد DE ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    یحیی گل محمدی بهتر است که این مهاجم را بعد از چهار بازی که فیکس بوده و گلی نزده در نیمه دوم بازی بدهد شاید تیمروف کمی به خودش بیاد یا بتواند بازی خوانی کند و نقطه ضعف تیم حریف را بهتر شناسایی کند
  • بهزاد ایمن IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    خوبه 😁😁😁😁

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی