شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
۰ |
۵
هشدار یک سایت کانادایی به انگلیسی‌ها درباره ایران
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت کانادایی معتقد است که ایران حریف آسانی برای انگلیس نخواهد بود.

سایت کانادایی overtimeheroics.net در مطلبی با این عنوان که آیا انگلیس می‌تواند قهرمان جام جهانی شود؟، به بررسی احتمال قهرمانی سه‌شیر در بیست‌ودومین دوره جام جهانی پرداخته است. شاگردان گرث ساوت‌گیت که در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپایی (اوکراین، ولز، اسکاتلند) همگروه هستند، در اولین بازی خود در این رقابت‌ها باید در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) به مصاف ایران بروند.

در بخشی از این گزارش به‌قلم جیمز تورل آمده است: «انگلیس در گروهی است که مطمئناً یکی از سیاسی‌ترین گروه‌های تاریخ جام جهانی است. من واقعاً می‌توانم دن ووتن (خبرنگار و مجری سرشناس شبکه GB News) را ببینم که در ماه نوامبر (زمان بازی دو تیم ایران و انگلیس) ـ طرفین را ـ به جنگ دعوت می‌کند. در سطح فوتبال، انگلیس به‌ناچار در مصاف با تیم‌های بسیار سطح پایین‌تر بخت اول پیروزی خواهد بود اما هیچ چیز به این سادگی که به‌نظر می‌رسد، نیست، به‌خصوص ایران آزمون جالبی خواهد بود، تیمی شایسته که به مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رسید و تنها یک بازی را در مرحله انتخابی جام جهانی قطر باخت».

در پایان این گزارش هم آمده است: «این اولین بار در نیم‌قرن اخیر است که انگلیس واقعاً می‌تواند ادعا کند که مدعی قهرمانی است. آنها بازیکنان بسیار خوبی دارند، در نهایت از نظر تاکتیکی پیچیده هستند و روان بازی می‌کنند و سرمربی‌ای دارند که کاملاً به او اعتقاد دارند. شاید بازیکنان تیم ملی انگلیس این بار بتوانند جام را به خانه بیاورند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی