نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنچه در رسانه‌های عربی مشاهده می شود، به نظرمی رسد نوعی پیش بینی یا خبرسازی است؛ کی‌روش مخالفانی قسم خورده دارد که هرگز اجازه نمی دهند او کارش را به راحتی انجام بدهد.

رسانه‌های عربی این روزها از پشت پرده فسخ قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال مصر، اخباری را منتشر می کنند و برای رخ دادن این اتفاق، ۲ دلیل هم دارند؛

۱- کاهش پیشنهاد دستمزد کی‌روش که مورد موافقت این مربی قرار نگرفت

۲- احتمال مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با کی‌روش

**

چنان که می دانید فدراسیون فوتبال ایران مدعی شده تیم ملی با اسکوچیچ به جام جهانی قطر خواهد رفت و مدیررسانه ای تیم ملی در این زمینه حساسیت‌های خود را نشان داده است!

کی‌روش هم در این زمینه، هیچ حرفی نزده است؛ چون احتمالا پیشنهادی در کار نیست تا مواضعش را اعلام کند.

آنچه در رسانه‌های عربی مشاهده می شود، به نظرمی رسد نوعی پیش بینی یا خبرسازی است؛ چرا که کی‌روش برای بازگشت به فوتبال ایران و حضور در جام جهانی، مخالفانی قسم خورده دارد که هرگز اجازه نمی دهند او کارش را به راحتی انجام بدهد.

کی‌روش پس از فوتبال ایران با دو حضور ناموفق در تیم‌های ملی کلمبیا و مصر، تحت فشارهای جانبی است و او بهتر از ما می داند در فوتبال ایران برای آماده سازی تیم ملی نیز برنامه ای مشخص وجود ندارد.

کی‌روش حتی اگر به فرض محال، دوباره سرمربی تیم ملی ایران شود برای دیدار با انگلیس در جام جهانی برنامه‌هایی دارد. فدراسیون فوتبال کدامیک از برنامه‌های کی‌روش را در گذشته اجرا کرد که این بار بتواند موفق ظاهر شود؟

از همه اینها گذشته، مربیان بین المللی مانند کی‌روش، قیمتی مشخص در ترانسفر مارکت دارند. قراردادهایی که چنین مربیانی منعقد می کنند هم به همین سادگی نیست. در نتیجه، بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران وحضور او با تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ در حال حاضر یک توهم فانتزی است و نمی تواند با واقعیت همخوانی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بله خب توهم فانتزی من طرفدار هیچ کدوم از سرخابی ها نیستم ولی روزنامه ای که طرفدار یه تیم خاص باشه مشخصه با بهترین مربی تاریخ تیم ملی مشکل داشته باشه برید اخبار رو از منابع معتبر بخوونید
    • کوهمره_جروق IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      طرفداران کیروش مثل طرفداران احمدی نژاد و استقلال هستن.حاظر نیستن یه ذره از این مغز آکبندشون استفاده کنند.
  • Wien AT ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    باور کنین با اسکوچیچ هیچ امیدی،حداقل برای یک بازی آبرومندانه هم نداریم،کیروش واقعا برنامه ریز و طراح قادری بود،اگه کیروش بیاد،جداقل امید داریم که آبروریزی نکنیم،اسکوچیچ در حد مقابله با تیمهای آسیایی خوب است و همه ما هم میدونیم،اسکوچیچ فقط بدنبال حضور در جام جهانی هستش تا کارنامه و رزومه سازی کنه.
    • اشکان IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      کدوم برنامه ریزی و طراحی از کی روش؟!!!! یازده نفره وایسادن تو محوطه جریمه و فقط دفع توپ کردن و نهایتاً هم باختن دیگه برنامه ریزی میخواد؟ کی‌روش باید باشه و پول میلیون دلاری بگیره برای یازده نفره دفاع کردن!!😂😂😂😂😂
    • Wien AT ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      من وقتی میگم برنامه ریزی ،منظورم، از تشکیل اردو بگیر تا محل اسکان بازیکنان و از همه مهمتر،شناخت و آنالیز حریف و برنامه ریزی نحوه تمرینات برای مقابله با تیم مقابل هستش،انصافا حریف مقابل را خوب آنالیز میکرد،امتیاز مهم دیگه کیروش،نظم و حرف شنوی بازیکنان بود که بزرگترین امتیاز کیروش بود.
  • مسیح IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بهترین اتفاق برای تیم ملی تو این برهه زمانی بازگشت کی‌روشه
  • استاد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اونایی که میگن کی‌روش برگرده بگید اتوبوس برگرده وتمام
  • علیرضا علیپور NL ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کاملا درست گفتید.یکی از مخالفان قسم خورده ای که هرگز اجازه نمی دهند او کارش را به راحتی انجام بدهد خود شما هستید. بعد از جام جهانی و افتضاحی که به بار میاد صحبتهای شما جالب خواهد بود.
  • کابوي موج سوار IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    اميدوارم بتونند کيروشو بيارنش، اما چند شرط اساسي رو بايد تو قردادش بگنجانند. اول اينکه اگر نتونست از مرحله گروهي صعود کنه همين دستمزدي رو بگيره که اسکوچيچ داره ميگره. چون اگه قراره از گروهمون صعود نکنيم و يک پول سنگنين به جيب بزنه چه بهتره که با همين اسکوچيچ ادامه بديم. دوم اينکه اگر به هر ايراني (چه مربي و چه غير مربي) بي احترامي کرد 50 درصد از قرارداش کسر بشه. سوم اينکه اگر قراره با کشورهايي مثل سيرالئون بازي کنه و پاداش بگيره و رنک فيفاي ما رو به صورت کاذت بالا ببره بهتره که مثل مهدوي کيا با تيم هاي ليگ برتري خودمون بازي کنه و حتي تيم ملي ب و پ درست کنه و با خودمون آماده سازي کنيم. چهارم اينکه بايد تمام بازي هاي ليگ رو ببينه و گزارشش رو بده. پنجم اينکه چندتا از مربيان جوان ايراني رو پروش بده و تو کادرش باشند مثل نکونام و ... ششم اينکه فدراسيون براي مربيان ايراني ماهانه کارگاه برگزار کنه و از کيروش استفاده کامل رو ببريم. هفتم اينکه فوتبال دفاعي رو از سرش بيرون کنه و اگه نمي تونه کمک مربي خوب خارجي که تفکرات هجومي داره و تئوريسين هم هست به کادرش اضافه کنه. نخبه کشي و لج و لج بازي نکنه
  • گلمراد IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    به نظر من کیروش با دستمزدی مساوی با اسکوچیچ بیاد،در صورت صعود از گروه،بخشی از پاداش فیفا رو بگیره،این منصفانه هست.
    • تاجی اصیل IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      بهترین نظری که خوندم ولی محاله کی‌روش همچین شرایطی قبول کنه. کی روش نه با کلمبیا نتیجه گرفت نه مصر در نظر بگیریم که این دو تیم خیلی پر مهره تر از ایران هستن، حالا برای ایران چه کاری انجام میده؟! با اسکوچیچ میشه حتی به احتمال یک درصد هم که شده به صعود امیدوار بود ولی با کی‌روش احتمال صعود صفره، فقط میشه به باختهای یک هیچ امیدوار بود نه صعود به مرحله حذفی و در آسیا هم همون باختهای همیشگی به امثال عراق و لبنان
  • فاطمه IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    نمی دونم ولی یه مربی درس درمون و با کلاس بالا بیارید
  • حمیدرضا IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    قطعا کی‌روش در حال حاضر بهترین گزینه‌ست، چون هم از فوتبال ایران شناخت کافی داره (هر مربی دیگه‌ای بخواد بیاد کلی زمان می‌بره تا این شناخت رو به دست بیاره، و ما تا جام جهانی چنین زمانی نداریم) و هم سبک بازیش مناسب جام جهانیه (قبول کنیم یا نه، ایران با بازی هجومی هیچ شانسی در مقابل تیم‌هایی مثل انگلیس نداره) و هم دست‌مزدش نسبت به خیلی از مربی‌های شناخته‌شده کم‌تره.
    • حامد IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      حرف حساب احسنت
  • عبدالله FR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کی‌روش با صلاح نتونست بیاد جام جهانی! حالا با ۶ ماه زمان فکر میکنید در مسیری که سالها موفق نبوده موفق میشه؟! دیوانه شدید؟ کی‌روش با تیم ملی بزرگسال پرتغال هم نتونسته نتیجه بگیره. انتظار دارید برای ایران چکار کنه.
  • ع م IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    به خاطر مخالفان قسم خورده ای که چوب لای چرخش خواهند گذاشت به نظر من بازگشتنش به صلاح نه خودش و نه تیم ملی نیست.
  • ناشناس IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کیروش ایران و بازیکنان. را مشتاسد و باند داخلی را می شناسد و زمان هوم کم است و بیشتر آب وی ایران مهم است نه پول18
  • کیارش IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    بابا کی روش استعداد یاب خیلی خوبیه دیدش نسبت به بکارگیری استعداد های ناشناخته عالی دیگه از یه مربی چی میخواهید حالت یکم تو کار هجومی ضعف داره ولی مهم استعداد یابی و پرورش نسل بعدی بازیکن هاست ما باید دید حرفه ای کی‌روش در استعداد یابی رو ازش یاد بگیریم وگرنه امثال مربی پرتقالی کره جنوبی زیاده که مربی های خوبی هستن ولی استعداد یاب نیستن
  • ملی گرا IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    واقعا الان وقت بازگشت کیروش به تیم ملیه.با اسکو راه به جایی نخواهیم برد
  • کوهمره_جروق IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    طرفداران کیروش مثل طرفداران احمدی نژاد و استقلال هستن.حاظر نیستن یه ذره از این مغز آکبندشون استفاده کنند.
  • ایرانی IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    کی‌روش ب تیم ایران شخصیت واعتماد به نفس داد که ما میتونیم پرتقال وایرانیان رو شکست بدیم.بهترین گزینه برای جام جهانی جذاب کارلوس بزرگ
  • شامیل شهیری IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    میشود از بغل ، راست یا چپ، پسراش خوشحال شوند
  • سید IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    لطفا این مربی بزرگ و بیاورید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی