نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تغییر ناگهانی تصمیم کادر فنی پرسپولیس/ بازیکنی که مانع تعویض وحدت هنانوف شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر فرشاد فرجی مصدوم نمی‌شد به طور قطع و یقین مربیان پرسپولیس وحدت هنانوف مدافع پراشتباه پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم را از زمین بیرون می‌کشیدند.

اگر فرشاد فرجی مصدوم نمی‌شد به طور قطع و یقین مربیان پرسپولیس وحدت هنانوف مدافع پراشتباه پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم را از زمین بیرون می‌کشیدند.

این خبر را یکی از نزدیکان تیم پرسپولیس در اختیارمان گذاشت و افزود: «یکی از بزرگ ترین بدشانسی‌های یحیی گل محمدی در دیدار حذفی مقابل آلومینیوم اراک مصدومیت شدید فرشاد فرجی مدافع ملی پوش این تیم بود. پس از مصدومیت این بازیکن، یحیی گل محمدی مجبور شد اولین تعویض خود را در خط دفاع انجام دهد و وقتی تیمش با نتیجه ۲ بر یک به رختکن رفت دیگر تصمیم گرفت بقیه تعویض‌هایش را در خطوط جلو انجام دهد. این درحالی بود که اگر فرشاد فرجی مصدوم نمی‌شد به جای این مدافع، وحدت هنانوف را تعویض می‌کرد تا اشتباهات سریالی مرتکب نشود اما سوزاندن دو تعویض آن هم در شرایطی که پرسپولیس فقط بُرد می‌خواست منطقی به نظر نمی‌رسید!»

آنچه نوشتیم خبری بود که این فرد مطلع و نزدیک به تیم پرسپولیس در اختیارمان گذاشت درحالی که به نظر می‌رسد عدم استفاده از سید جلال حسینی یک نوع فرصت سوزی باشد.

شاید تشویق سید جلال حسینی از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی عاملی شد که سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد کاپیتان با تجربه تیمش را تا آخر مسابقه کنار زمین نگه داشته و به او فرصت بازی ندهد! اینکه تعداد تعویض‌ها در خط دفاع یکی یا بیشتر باشد بستگی به نیاز تیم دارد.

وحدت هنانوف ۳ اشتباه مهلک داشت که دو اشتباه او منجر به ۲ گل برای آلومینیوم اراک شد و اشتباه وحشتناک آخرکه منجر به پنالتی شد با بی‌دقتی محمدرضا آزادی و تلاش احمد گوهری تبدیل به گل نشد! چنین بازیکنی حتی اگر بهترین مدافع جهان هم باشد یا اینکه تیمش درخط دفاع تعویض هم کرده باشد باز مستحق حضور ۹۰ دقیقه ای در زمین نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Daryoush US ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    chera az Ebrahimi estefade nashoed? chera
  • مجتبی IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    این غرو کاذب یحیی است که پرسپولیس را نابود کرده زمانیکه مهدوی کیا به پرسپولیس برگشت همین خیانت را در قبال مهدوی کیا انجام داد تا پرسپولیس نابود شده باید هر چه زودتر از پرسپولیس بیرونش کنند مدیرعامل نبایستی بیشتر از این به یحیی فرصت بدهد بهترین گزینه خود مهدوی کیاست که حواشی را خوب جمع خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی