نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نویدکیا: دیدار سرنوشت سازی مقابل التعاون داریم/ دلم نمی‌خواهد فوتبال شانسی بازی کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: می دانیم مقابل التعاون بازی سرنوشت سازی داریم.

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با التعاون عربستان اظهار داشت: هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. هم ما و هم التعاون بازی قبل را از دست دادیم. بازی خوبی انجام دادیم اما همیشه اینطور نیست که به بازی خوب امتیاز بدهند. باید دقیق تر باشیم و باید برای تمام دقایق بازی برنامه ریزی داشته باشیم که به مشکل بزرگ نخوریم. می‌دانیم بازی سرنوشت ساز و مهمی داریم. اتفاقات گروه هم نشان می دهد تمام تیم ها شانس دارند و تا روز آخر می توانند شانس صعود داشته باشند. یا حذف شوند. باید با برنامه ریزی خیلی دقیق تری وارد این بازی شویم تا در کنار یک بازی خوب نتیجه خوبی هم بگیریم.

نویدکیا در مورد بازی با یک تیم عربستانی گفت: واقعیت این است که هر بازی شرایط خودش را دارد. تیم های عربستانی کیفیت خیلی خوبی دارند و همیشه رقیب خیلی سرسختی هستند. ما به این آگاهیم. سعی می کنیم با تمام وجود بازی کنیم. برای صعود باید در همه بازی ها با تمرکز صددرصد باشیم. بازی با التعاون در کشور و زمین خودشان قطعا سخت است. تمام تلاشمان را برای این بازی به کار می‌گیریم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا فردا بازی هجومی انجام می دهند، عنوان کرد: در گروهی هستیم که هر 4 تیم در کشورهای خودشان هجومی بازی می کنند. بازیکنان خیلی خوبی دارند و خیلی دوست دارند در مسائل هجومی بیشتر از مسائل دفاعی کار کنند. در گروهی هستیم که همه بازی ها گل داشته و این نشان می دهد برنامه ریزی خوبی برای کار هجومی دارند. فردا هم قطعا همین است. هر دو تیم می خواهند فوتبال هجومی ارائه بدهند و به همین خاطر ممکن است هواداران هر لحظه گل ببینند. این مساله تا روز آخر برای همه بازی های گروه صدق می کند که در همه بازی ها شاهد گل باشیم. 

وی در خصوص شرایط دفاعی سپاهان گفت: ‌سعی می کنیم بازی به بازی  بر اساس ساختاری که داریم خیلی منظم بازی کنیم. مهمترین مساله برایم این است که تیم ما اول ساختار تاکتیکی درست داشته باشد و چه در فاز دفاعی و چه در فاز هجومی، ساختارش را از دقیقه 1 تا 90 حفظ کند. ولی واقعیات فوتبال هم هستند. بازی ها خیلی نزدیکند. به بازیکنان فشار می آید و ممکن است هربازیکنی اشتباه کند. این اشتباهات آنجا خودش را نشان می دهد که تیم های مقابل بتوانند از آن ها استفاده کنند یا نه.

نویدکیا تصریح کرد: برای ما هم همین است. سعی می کنیم منظم بازی کنیم. این برایمان خیلی مهم است. دلم نمی خواهد فوتبال شانسی بازی کنیم. دلم می خواهد نظم را از لحظه اول تا آخر رعایت کنیم. اتفاقات فوتبال هم وجود دارند و از آن ها نمی توان فرار کرد. باید سعی کنیم در کارهای دفاعی کمترین اشتباه را داشته باشیم و از کارهای هجومی بیشترین استفاده را از موقعیت ها ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی