نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نکونام: آخال یک بازی زشت انجام داد/ باید به بازی‌های برگشت فکر کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ۲۰ دقیقه آخر بازی، آخال بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت کننده بود.

جواد نکونام پس از پیروزی برابر تیم فوتبال آخال، اظهار کرد: می دانستیم که تیم آخال یک تیم قابل احترام و خوب است و خیلی خوب و با برنامه بازی می کنند. می دانستیم بازی امروز بازی سختی برای ما می شود اما با تمرکز بالا و فعل خواستن بازی کردیم و توانستیم به موفقیت برسیم.

وی افزود: در دو بازی که تیم آخال انجام داده بود هیچ تیمی به اندازه ما موقعیت در برابر این تیم نداشت. زمانی که این تیم یازده نفره بود و حتی وقتی ده نفره شد، خیلی خوب بازی کردیم و خلق موقعیت انجام دادیم و اگر اندکی دقت داشتیم می توانستیم زودتر بازی را پیروز شویم و گل های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می گویم. خیلی زحمت کشیدند. تیم آخال وقتی ۱۰ نفره شد دفاع می کرد و بازی فیزیکی انجام می داد اما ما توانستیم بازی را پیروز شویم و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

نکونام ادامه داد: دور دوم بازی ها باقی مانده است و باید تمرکز بالا داشته باشیم و به بازی های برگشت فکر کنیم‌. ۲۰ دقیقه آخر بازی تیم حریف بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت کننده بود مخصوصا برای تیم ما که می خواستیم به گل برسیم. تیم آخال خیلی وقت تلف کرد و اما داور بازی را به خوبی کنترل کرد و به خوبی قضاوت کرد.

وی افزود: ما همیشه این اعتماد به نفس را در همه بازی هایمان داریم اما همانطور که همه کارشناسان و افرادی که فوتبال را آنالیز می کنند می دانند که تیم یک تیم با کیفیت است و خوب بازی می کند و شانس های زیادی را به دست می آورد. در سه بازی آسیایی تیم ما ۸ تا ۱۰ موقعیت را داشته و ۴ بار توپ را به تیر دروزه زده ایم. ما نیاز به تلاش داریم تا این شرایط را بازهم تکرار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی