نکونام: آخال یک بازی زشت انجام داد/ باید به بازی‌های برگشت فکر کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: ۲۰ دقیقه آخر بازی، آخال بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت کننده بود.

جواد نکونام پس از پیروزی برابر تیم فوتبال آخال، اظهار کرد: می دانستیم که تیم آخال یک تیم قابل احترام و خوب است و خیلی خوب و با برنامه بازی می کنند. می دانستیم بازی امروز بازی سختی برای ما می شود اما با تمرکز بالا و فعل خواستن بازی کردیم و توانستیم به موفقیت برسیم.

وی افزود: در دو بازی که تیم آخال انجام داده بود هیچ تیمی به اندازه ما موقعیت در برابر این تیم نداشت. زمانی که این تیم یازده نفره بود و حتی وقتی ده نفره شد، خیلی خوب بازی کردیم و خلق موقعیت انجام دادیم و اگر اندکی دقت داشتیم می توانستیم زودتر بازی را پیروز شویم و گل های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می گویم. خیلی زحمت کشیدند. تیم آخال وقتی ۱۰ نفره شد دفاع می کرد و بازی فیزیکی انجام می داد اما ما توانستیم بازی را پیروز شویم و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.

نکونام ادامه داد: دور دوم بازی ها باقی مانده است و باید تمرکز بالا داشته باشیم و به بازی های برگشت فکر کنیم‌. ۲۰ دقیقه آخر بازی تیم حریف بازی را کاملا از جریان انداخت و یک فوتبال کاملا زشت انجام داد که بسیار ناراحت کننده بود مخصوصا برای تیم ما که می خواستیم به گل برسیم. تیم آخال خیلی وقت تلف کرد و اما داور بازی را به خوبی کنترل کرد و به خوبی قضاوت کرد.

وی افزود: ما همیشه این اعتماد به نفس را در همه بازی هایمان داریم اما همانطور که همه کارشناسان و افرادی که فوتبال را آنالیز می کنند می دانند که تیم یک تیم با کیفیت است و خوب بازی می کند و شانس های زیادی را به دست می آورد. در سه بازی آسیایی تیم ما ۸ تا ۱۰ موقعیت را داشته و ۴ بار توپ را به تیر دروزه زده ایم. ما نیاز به تلاش داریم تا این شرایط را بازهم تکرار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی