نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
می‌خواهیم با یک تیم ترکیه‌ای بازی کنیم/ دلخوری از فدراسیون فوتبال وجود ندارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدیر تیم امید ایران گفت: می‌خواهیم قبل از اعزام به ازبکستان با یک تیم ترکیه‌ای بازی کنیم.

محمد محمدی درباره بازی تیم ملی فوتبال امید کشورمان مقابل گل گهر اظهار داشت: با اینکه در این مسابقه نتیجه نگرفتیم اما از لحاظ فنی خیلی بازی خوبی بود. باید از سجادی و مددی تشکر کنم که هماهنگی را به وجود آوردند تا تیم به زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برود و در زمینی خوب در شرایط مسابقه جدی قرار بگیرد. 

وی افزود: ما به این بازی‌ها نیاز داریم. همانگونه که از صالحی امیری خواهش کردم باید بازیکنان تیم امید بیشتر از این بازی کنند و البته با هم سن‌های خود بازی کنند. قطعا با حضور تماشاگر فشار کار روی این بچه ها دوچندان می‌شود. زمان داریم اما نیاز به برنامه ریزی داریم. امیدوارم همچنان این حمایت ها باشد و حضور و حمایت مسئولان، بزرگان فوتبال و ورزش به ما کمک کند تا پس از سال تا به المپیک برویم.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید درخصوص اینکه آیا اتفاقی درخصوص برگزاری دیدارهای دوستانه تیم امید با حریفان خارجی افتاده است، پاسخ داد: نامه نگاری ها را انجام می‌دهند. همانگونه که می‌دانید در مورد آمدن کادر و بحث قراردادشان مقداری زمان و یک فیفادی را از دست دادیم اما اکنون به لطف خدا درخواست دادیم تا قبل از اعزام به مسابقات در ترکیه یک دیدار دوستانه با تیم باشگاهی درجه یک این کشور انجام بدهیم.

وی درخصوص دلیل غیبت مسئولان فدراسیون فوتبال در جریان این بازی توضیح داد: روز گذشته همراه با مهدوی کیا در خدمت سجادی بودیم و او محبت کرد امروز تشریف آورد. سبب دلگرمی ما و بازیکنان شد. نشان می‌دهد دغدغه وزیر ورزش تیم امید و این جوانان هستند. در مورد مسئولان فدراسیون هم باید بگویم میرشاد ماجدی برای حضور در سالگرد نادر دست نشان به قائمشهر رفته و به این دلیل که سریع چنین اتفاقی افتاد نتوانستیم هماهنگی های لازم را انجام بدهیم.

مدیر تیم امید درمورد اینکه اگر بازی های تدارکاتی برای تیم امید هماهنگ نشود این تیم تا چه اندازه ضرر خواهد کرد، گفت:  بازی های دوستانه در بیرون از ایران بزرگ ترین دغدغه مهدوی کیا است. بچه ها باید یک دیدار تدارکاتی در خارج از کشور داشته باشند تا در شرایط سخت مقابل هم سن و سال های خود در مقابل هواداران حریف بازی کنند. این جوان ها ۱۹-۱۸ ساله و نهایت ۲۰ ساله هستند. حتی ۲۳ سال ندارند که در تیم  های لیگ برتری ثابت بازی کنند. کمتر در تیم‌های خود بازی می‌کنند و امیدوارم تیم‌ها همکاری کنند تا از تمام پتانسیل موجود استفاده کنیم.

محمدی درمورد اینکه آیا برای تیمی در سطح تیم امید ایران بد نیست این مسابقه ابتدا لغو شود و سپس با دستور وزیر در ورزشگاه آزادی برگزار شود، پاسخ داد: از روز اول اردو مهدوی کیا برنامه داده بود تا در آخرین روز بازی دوستانه برگزار کنیم. باید مسئولان برگزاری شرایط را در نظر می‌گرفتند. نمی‌توانستیم قبل از افطار برگزار کنیم و بازی لغو شد اما با هماهنگی و محبت سجادی و مددی لطف داشتند بازی در بهترین شرایط برگزار شد.

وی درباره اینکه آیا مهدوی کیا از فدراسیون فوتبال دلخوری ندارد، پاسخ داد: خیر. خودش می‌گوید اما مهم ترین دغدغه ما همین هایی است که من گفتم.

مدیر تیم امید درخصوص اینکه آیا باشگاه ها هر تعداد بازیکنی که تیم امید بخواهد در اختیار می‌گذارند، گفت: طبق مصوبه هیات رییسه فدراسیون هر باشگاه باید ۲ بازیکن خود را در اختیار ما بگذارد. باید تعامل کنیم‌ متاسفانه ۷ خرداد لیگ تمام می شود اما یازدهم اولین بازی ما است. این کارمان را خیلی سخت می‌کند. باید با مهدوی کیا صحبت کنیم و بازیکنانی که در تیم‌های پایین تر هستند و خطر سقوط دارند را با تعامل در اختیار بگیریم.

وی افزود: همه بچه ها سرباز و در خدمت تیم ملی هستند اما نمی خواهیم به باشگاه ها هم لطمه بخورد. اگر بازیکن اصلی یک تیم را بگیریم و این تیم بیفتد چیز خوبی نیست اما وقتی سرمربی می‌گوید فلان بازیکن بیاید باید در اختیارش بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیدواری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    واسه من خیلی جالبه که توو لیگ های فوتبال ایران هم از نظر کمیت هم از نظر کیفیت مربی های استقلال ۱۰ هیچ از تمام تیم ها جلو هستن ولی توو تیم های ملی تمام دست اندر کاران از تیم لنگ هستن!مگه همه جای دنیا برترین ها توو تیم ملی کشور نیستن!مورد جالب بعدی قحط الرجال بودنه که عالیجناب استیلی رو ۱۰ ساله از مربیگری امید بر میدارن میزارن مدیر از اونجا بر میدارن میزارن کمیته فلان بعد میشه باز سر مربی بعد میشه مدیر تیم ملی از اونجا ب اینجا از اینجا ب اونجا!واقعا فیلم سینماییه این خراب شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی