نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ایران می‌تواند انگلیس و آمریکا را غافلگیر کند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یورونیوز به بررسی گروه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی پرداخت.

یورو نیوز نوشت: منصفانه است که بگوییم گروه B دارای داستان های خبری فراوان است تا ما را تا جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درگیر نگه دارد. انگلیس، ایران، ایالات متحده در کنار ولز، اسکاتلند یا اوکراین گروه B را تشکیل می دهند که از روز افتتاحیه مسابقات بازیهای این گروه آغاز می شود.

بیایید نگاهی دقیق تر به تیم های تشکیل دهنده گروه بیندازیم. انگلیس یک کشور دیوانه فوتبال است که ۵۶ سال است که جامی کسب نکرده است. درگیری بین ایالات متحده و ایران به طور مداوم در داخل و خارج از زمین رخ می دهد. آیا بحران سیاسی اوکراین این کشور را از حضور در جام جهانی محروم می کند؟

آیا سه شیر بالاخره آماده اند تا دوباره غرش کنند؟

انگلیس در شرایط خوبی به سر می برد. شکست ناپذیری در یک سال و نیم - بدون در نظر گرفتن شکست در فینال یورو ۲۰۲۰ مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی- امید را به این تیم بخشیده است.  تیم گرت ساوت‌گیت که نسبت به قبل جوان شده است حالا در قواره مدعی حتی قهرمانی جام است. علیرغم تلاش هایشان، آنها از جام جهانی ۱۹۶۶ به قهرمانی نرسیده اند.

یکی از بازیکنانی که باید در این جام تماشا کرد رحیم استرلینگ از منچسترسیتی است که در طول مسابقات ۲۸ ساله می شود. در سال ۲۰۱۲، او اولین بازی خود را برای انگلیس مقابل سوئد  انجام داد. او می تواند بازیکن محوری انگلیس در جام جهانی باشد.

تغییر سبک برای ایران

انتظار می‌رود که حمایت هواداران از ایران از بالاترین میزان حمایت هواداران در قطر باشد. هواداران ایرانی می توانند انتظار تیمی آینده نگرتر از تیم دفاعی را داشته باشند که کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ مربی آن بود.

یوری لوی، خبرنگار فوتبال خاورمیانه و شمال آفریقا فاش کرد: ایران در جام جهانی همیشه داستان بزرگی است. آنها رقابت مقدماتی خوبی داشتند. زیر نظر دراگان اسکوچیچ، آنها نشان دادند که کیفیت بالایی دارند. استعدادهای ایرانی تفاوت را برای آنها رقم می زند. سردار آزمون از بایرلورکوزن و مهدی طارمی از پورتو نام های مطرح در ترکیب ایران هستند. ایران شانس خوبی برای مبارزه برای مقام دوم در گروه B با آمریکا دارد.

آمریکا

ایالات متحده آمریکا در جام جهانی حضور دارد. شکی نیست که کریستین پولیسیچ برای تیم حیاتی است اگر آنها امیدوار باشند به یک شانزدهم نهایی راه پیدا کنند. ستاره چلسی تنها با ۲۳ سال، کشورش را در اولین تورنمنت بزرگ خود رهبری خواهد کرد و امیدوار است که تأثیر زیادی برای کشورش بگذارد.

فرانک لبوف دقیقاً این کار را در سال ۱۹۹۸ انجام داد، زمانی که با فرانسه قهرمان جام جهانی شد و به عنوان مدافع سابق چلسی در جام خوش درخشید. لبوف گفت: او با تیم ملی خیلی خوب کار می کند و گل های زیبایی به ثمر می رساند. او می تواند با چلسی نیز بسیار مفید باشد، اما در چلسی یک رهبر نیست. گاهی اوقات در تحمیل بازی خود با مشکل مواجه می شود. به عنوان کاپیتان آمریکا و رهبر آن تیم، او باید خود را تحمیل کند تا تأثیر بیشتری روی تیم داشته باشد. جام جهانی برای آن وجود دارد و او باید به سطح دیگری برسد. برای او بهترین آرزوها را دارم.

بنابراین، انگلیس ممکن است در گروه B شانس اول باشد، اما ما آمریکایی‌هایی را که در سال ۱۹۵۰ انگلیس را شکست دادند و در سال ۲۰۱۰ یک امتیاز از آن‌ها گرفتند، به دقت زیر نظر خواهیم گرفت. ایران می‌تواند هر دو تیم را غافلگیر کند و ولز، اسکاتلند یا اوکراین گروه B را جذاب تر می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی