واکنش خبرنگار کُروات درباره انتشار مصاحبه با دراگان اسکوچیچ/ نمی‌خواهم برای سرمربی تیم ملی ایران مشکل‌ساز شوم!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار کُروات توضیحاتی درباره انتشار مصاحبه با دراگان اسکوچیچ و تکذیب سرمربی تیم ملی ایران که حذف این مصاحبه را در پی داشت، ارائه کرد.

روز پنجشنبه گذشته بود که بخش اینترنتی روزنامه lavoce کرواسی مصاحبه‌ای از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران منتشر کرد. این روزنامه در واقع به زبان ایتالیایی است و در کشور کرواسی مشغول فعالیت است. کمتر از یک روز بعد از انتشار این مصاحبه، اسکوچیچ گفتگویش با روزنامه مزبور را رد و نقل قول‌هایش را تکذیب کرد.

این رسانه همزمان با تکذیب اسکوچیچ، مصاحبه او را از سایت هم حذف کرد تا ابهاماتی درباره اصل صحبت‌های سرمربی تیم ملی ایران ایجاد شود.

برای پیگیری این موضوع سراغ «نِویو تیچ» روزنامه نگاری رفتیم که این مصاحبه را منتشر کرد و علت انتشار و حذف گفتگوی سرمربی تیم ایران را جویا شد.

تیچ در این خصوص گفت: اول از همه، من می‌خواهم توضیح دهم که این یک مصاحبه نیست، زیرا آقای اسکوچیچ با من یا هیچ روزنامه نگار دیگری از La Voce del Popolo صحبت نکرده است. بنابراین اسکوچیچ آن را تکذیب کرد. متاسفم اگر برای او یا هر کس دیگری مشکلی ایجاد کردم.

این روزنامه نگار ادامه داد: تنها قصد من نوشتن یک داستان ورزشی زیبا (تکرار می‌کنم: مصاحبه نیست!) درباره دراگان اسکوچیچ و ایران بود. من فکر می‌کنم که حضور اسکوچیچ و ایران در جام جهانی برای او و کشور شما واقعاً داستان خوبی است.

تیچ گفت: من این مطلب را با استفاده از مطالبی که در اینترنت بود نوشتم و هرگز اشاره نکردم که او همه اینها را به من گفته است. برای سوء تفاهم متاسفم. اشتباه کردم به مردم اجازه دادم تصور کنند که این یک مصاحبه کلاسیک است. شما یک روزنامه نگار هستید، بنابراین می‌دانید که گاهی اوقات ممکن است اشتباهات تفسیری رخ دهد.

این روزنامه نگار در پایان اظهار کرد: دلیل اصلی حذف مقاله به همین دلیل است، زیرا نمی‌خواهم برای اسکوچیچ مشکل ایجاد کنم یا اجازه دهم مردم فکر کنند که در واقع این مطلب، مصاحبه با او است. من به عنوان یک روزنامه نگار ورزشی و روزنامه ام مخالف اخبار جعلی هستیم. امیدوارم شرایط را برای شما توضیح داده باشم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی