نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ناراحتی کادرفنی پرسپولیس از اسکوچیچ/ بازیکن ما با این شرایط چرا باید بازی کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تنها غایب تمرین پرسپولیس، وحید امیری بود که کماکان زیر نظر کادر پزشکی تیم، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام داد.

تمرینات سرخپوشان تهرانی پس از ۵ روز تعطیلی در حالی روز شنبه گذشته آغاز شد که هافبک سرشناس و ملی پوش پرسپولیس مهم‌ترین غایب آن بود.

وحید امیری همچنان از ناحیه کمر مصدوم است و نمی‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند. هر چند کادرپزشکی پرسپولیس امیدوار است این بازیکن تأثیرگذار را برای بازی مقابل پیکان آماده کند اما وحید امیری دو بازی سنگین و حساس تیمش در لیگ برتر و جام حذفی را از دست داده است.

دو دیداری که برای پرسپولیس سنگین تمام شد. شاگردان یحیی گل محمدی در غیاب وحید امیری بهترین فرصت برای کم کردن فاصله با استقلال را مقابل تیم هوادار از دست داده و به تساوی برابر تیم رضا عنایتی رضایت دادند. همچنین پرسپولیس با شکست ناباورانه خانگی برابر آلومینیوم اراک از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کنار رفت درحالی که حضور وحید امیری خیلی می‌توانست به این تیم کمک کند.

شنیدیم کادرفنی و پزشکی پرسپولیس بر این باورند که وحید امیری نباید در دیدار سنگین مقابل کره جنوبی ۸۸ دقیقه بازی می‌کرد. پرسپولیسی‌ها معتقدند ستاره این تیم با مصدومیت جزئی مواجه بوده اما بازی سنگین مقابل کره جنوبی باعث تشدید آسیب دیدگی از ناحیه کمر شده است تا تیم باشگاهی اش متضرر شود. گفتنی است وحید امیری در دیدار مقابل کره جنوبی که با شکست دو بر صفر تیم ایران همراه بود برخلاف همیشه نمایش ضعیفی ارائه داد و در دقیقه ۸۸ جای خودش را به کریم انصاری فرد داد. امیری مصدوم در ادامه بازی ایران و لبنان را به دلیل همین مصدومیت از دست داد و نتوانست پس از پایان بازی‌های ملی، پرسپولیس را همراهی کند.

البته این اولین باری نیست که کادرفنی تیم پرسپولیس از بابت مصدومیت یا بازی ندادن بازیکنان خود و دور شدن از آمادگی مطلوب در بازگشت از اردوهای ملی از دراگان اسکوچیچ شاکی می‌شود. پیش از این نیز کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی نیز با شرایط مشابهی مواجه شده و مهدی ترابی نیز اصلا از سوی سرمربی کروات به بازی گرفته نمی‌شد تا در بازگشت با روحیه ای ضعیف برای تیمش پرسپولیس بازی کند.

با تمام این تفاسیر امیدوار است کادرپزشکی پرسپولیس بتواند وحید امیری را برای بازی روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه آینده مقابل پیکان آماده و مهیا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی