واکنش تند ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس به ادعاهای معاون جنجالی/ کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه بوده؛ می‌خواهد خودش را تبرئه کند/ شکوری اگر سند دارد به باشگاه بیاید!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس می‌گوید معاون اجرایی سابق این باشگاه اسناد مالی خود را به باشگاه ارائه نکرده است.

باقر صفری ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس درباره بدهی ۷۹۲ میلیون تومانی ابراهیم شکوری معاون اجرایی سابق پرسپولیس به این باشگاه، اظهار کرد: در زمان سفر تیم به گوای هند، آقای شکوری از باشگاه مبلغی را به صورت یورو در قالب تنخواه دریافت کرد و بعد از بازگشت تیم، اسناد و مدارکی که ارائه کرد کسری داشت و بر همین اساس ۷۹۲ میلیون تومان به باشگاه بدهکار شد.

او درباره اینکه شکوری مدعی شده ۱۸ هزار یورو در گوا به رادوشوویچ پرداخت کرده است هم گفت: اگر به رادوشوویچ پرداخت کرده چرا مدارکش را به باشگاه ارائه نکرده است؟ در این چند ماه بارها به او نامه دادیم و حتی پیش از آغاز سال ۱۴۰۱ به باشگاه آمد و صحبت کردیم و گفتیم که به باشگاه بدهکار هستید. او ادعا می‌کرد که مدارکی دارد و ما هم گفتیم اگر دارید مدارک خود را ارائه بدهید.

وی درباره اینکه شکوری گفته است اگر به اسناد مالی درست رسیدگی شود شاید از پرسپولیس طلبکار باشد هم گفت: مگر امکان دارد در سیستم او را بدهکار نشان بدهد اما بگوید طلبکار هستم؟ اگر سندی دارد چرا ارائه نکرده است؟ اگر سندی درباره پرداخت به رادوشووچ هم هست باید به باشگاه ارائه شود و ما بررسی کنیم ببنیم اصلا امضای رادوشوویچ زیر رسید وجود دارد یا خیر.

ذی‌حساب باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا با گذشت بیش از ۶ ماه از جدایی شکوری حساب‌های او با پرسپولیس تسویه نشده هم گفت: چون الان بدهی‌اش به پرسپولیس افشا شده می‌خواهد خودش را تبرئه کند. اینکه چه برنامه‌ای  بوده که شکوری این سندهایی که مدعی است را از پارسال به باشگاه ارائه نکرده، جای سوال است. حتما کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه بوده و قصد و غرضی داشته است. ما به او رسما نامه زدیم که بدهکار هستید و اگر سندی دارید به باشگاه ارائه بدهید اما تا به حال سندی نداده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    دزدی در روز روشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی