نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی عکسی از جلد حاشیه‌ساز روزنامه سان را در محل کارش نصب کرد.

خبرورزشی - بعد از انجام قرعه کشی جام جهانی و اینکه مشخص شد تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اروپا همگروه شده است، واکنش‌ها به این قرعه زیاد بود و خیلی‌ها در این خصوص نظر دادند.

رسانه‌های انگلیس هم عنوان کردند تیم ملی کشورشان که سال‌هاست در حسرت قهرمانی جهان به سر می‌برد، در گروه خوبی قرار گرفته است. روزنامه سان انگلیس هم در حرکتی  عجیب و کنایه آمیز تیتر زد «از اینکه با ایران در یک گروه قرار گرفتند، خوشحال هستند.» از نظر این رسانه تیم ملی ایران ایران حریف راحتی برای انگلیس خواهد بود و آن‌ها به راحتی می‌توانند تیم ملی کشورمان را شکست دهند.

این تیتر که واکنش‌های زیادی را هم بین اهالی فوتبال در ایران به همراه داشت، به نوعی می‌تواند انگیزه بازیکنان تیم ملی را برای بازی مقابل انگلیس زیاد کند. اما دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم اقدام جالبی انجام داد و عکسی از جلد روزنامه سان را در محل کارش نصب کرد تا این حرف انگلیسی‌ها همیشه جلوی چشمش قرار داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    این کار اسکوچیچ کپی برداری از کیروش بود
    • تاجی اصیل IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      والا کی‌روش که با اون همه های و هوی نتونست از عهده عراق و لبنان هم بربیاد شاید این مربی بی ادعا اسکوچیچ، انگلیس رو هم آچمز کرد
    • حمید علوی CA ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      کیروش اک که مربی بود تیم ملی مصر رو که قویترین تیم تاریخ فوتبال مصر بوده و بازیکنی مث محمد صلاح داره رو میتونست ببره جام جهانی. کیروش اگه مربی بود با لگد از کلمبیا بیرونش نمیکردن چون بقول کارلوس والدراما از تیم ملی کلمبیا یک تیم ترسو ساخت (میدونیم که کلمبیایی ها به فوتبال شجاع و هجومی معروف بودن). کیروش اگه مربی بود بعد از ۸ سال کار در فوتبال ایران فقط سیستم ۰-۰-۱۱ رو به یادگار نمیذاشت و تیم حداقل یه پلن دیکه هم برای بازی داشت. کیروش اکه مربی بود به بحرین و عراق و لبنان نمیباخت. کیروش هر جا رفته یک فوتبال تمام دفاعی، ذلیل، ترسو، و انفعالی رو با خودش برده و غیر از ایران هیچ جا نگهش نداشتن و با اردنگی پرتش کردن بیرون. دقت کنید که در فاصله ی جان جهاتی ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ در دو تیم کلی کار کرده و هیچکدوم نگهش نداشتن.
  • دلارکو یوروویچ IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    جنگ روانی رو خوب اومدی این اقا میگفت من کرواتم پس انگلیس رو میبریم الان کل انگلستان به رعشه افتادن دنبال سرپناه میگردن لاقل میگفت وایکینگم با تیم ملی که سرپرستش استیلی امید خراب کن باشه مربیش هم باید در همین سطح باشه.
  • حیدر IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    بیشتر شبیه دفتر ساختمنونیه
  • رضا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    آقا تورو خدا جو ندید این تیتر پشت پرده دارد به خاطر تیپ بازیکنای تیم ملی درعکس جام جهانی قبل یک تیتر زده بودند مردانه ایرانی خدا رو شکر و این در ادامه همون داستانه
  • سهیلا FR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    از کار کی روش کپی کرده باشه خب که چی؟ کار بدی کرده هز کار خوب یک مربی بزرگ کپی کرده؟ اگه سایپا بیاد از بنز تقلید کنه (که عرضه شو نداره!) کار بدی کرده؟! میومد به این قضایا اهمیت نمیداد خوب بود؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی