نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
پیروزی پونفرادینا بعد از سه شکست متوالی/ عابدزاده بدشانسی آورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پونفرادینا در حضور دروازه‌بان ایرانی‌اش به پیروزی سه بر یک مقابل لوگو دست یافت.

در یکی از دیدارهای هفته سی و ششم لالیگا ۲ اسپانیا، تیم فوتبال پونفرادینا که امیر عابدزاده در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه اِل تورالین مقابل تیم رده پانزدهمی لوگو قرار گرفت.

ملی‌پوش ایرانی پونفرادینا پس از حضور ثابت در دو دیدار مقابل لاس پالماس و آلمریا، امروز بازهم در ترکیب ابتدایی تیمش برابر لوگو حضور یافت تا سی‌اُمین بازی فصل خود در لالیگا ۲ اسپانیا را انجام بدهد.

پونفرادینا بعد از سه شکست متوالی اخیر، کاملا از کورس عقب افتاده بود و برای اینکه بیش از این در جدول سقوط را تجربه نکند به پیروزی در بازی خانگی امروز نیاز داشت.

یاران عابدزاده بازی را بهتر از حریف شروع کردند و موفق شدند در دقیقه ۱۳ توسط ادو اسپیائو دروازه حریف را باز کنند؛ پونفرادینا با همین یک گل، برنده راهی رختکن شد. با گل‌های نارانخو (۵۲) و اوجدا (۵۴) پیروزی میزبان تقریبا تثبیت شد.

در حالی‌که می‌رفت بازی با همین نتیجه به پایان رسیده و یک کلین‌شیت به نام امیر ثبت شود، میهمان در آخرین دقیقه از بازی توانست یکی از سه گل خورده را جبران کند. مویانو این گل را در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند تا کار با حساب سه بر یک به پایان برسد.

پونفرادینا با این پیروزی به وضعیت خود سر و سامانی بخشیده و با ۵۴ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت. لوگو هم با ۳۶ امتیاز و رتبه پانزدهم به استقبال هفته سی و هفتم رفت.

پیروزی پونفرادینا بعد از سه شکست متوالی/ عابدزاده بدشانسی آورد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی