ادعای مدیر پرسپولیس در خصوص پرونده رادو/ با بهترین وکلای دنیا صحبت کردم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل پرسپولیس از صحبت با «بهترین وکلای دنیا» برای دفاعیه سرخ‌پوشان در دادگاه عالی ورزش صحبت کرد.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مقابل باشگاه پرسپولیس حضور یافت و در مورد حضور ابراهیم شکوری گفت: ایشان اسنادی را داشتند که می‌خواستند ارائه کنند و حسابی که در باشگاه برایشان باز مانده بود و از دوره خودشان هم بود؛ ببندند. به هر جهت از مالی و ذی‌حساب خواستم که باتوجه به ادعای آقای شکوری، اگر این مبلغ قبلا پرداخت شده، مشکلش را حل کنند.

وی در مورد پرونده بوژیدار رادوشویچ و استیناف خواهی در دادگاه عالی ورزش عنوان کرد: ما شرح تفصیلی حکم را خواستیم چون مبلغ حکم زیاد است. بعد از شرح تفصیلی مشخص خواهد شد چه بخشی از دفاع ما را قبول کردند و چه بخشی را نه. من امروز با بهترین وکلای دنیا صحبت کردم از فیفا و ای‌اف‌سی که غیرایرانی هم هستند تا بتوانیم از منافع باشگاه و ملت دفاع کنیم تا اگر به‌خاطر بدتدبیری و بی‌تدبیری به اینجا کشیده شده، باشگاه بیش از این متضرر نشود. به هر حال ۲۵ میلیارد پول مفت است که باید بدهیم و باید تا جایی که امکان دارد از حقمان دفاع کنیم و نگذاریم حق پرسپولیس ضایع شود.

او در مورد پرداختی از طریق صادق محرمی اظهار داشت: مبلغی که به ایشان داده بودند را هم آقای صادق محرمی نامه دادند و هم چک باشگاه مبین است که بابت پول آقای رادوشویچ است. همه این‌ها اسنادش موجود است و باید منتظر شرح تفصیلی بمانیم تا ببینیم کدام بخش را قبول کردند و کدام بخش را خیر.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی