نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
۰ |
۰
راه های کم هزینه برای تغییر دکوراسیون منزل
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

همه ی ما همواره در انواع اخبار اجتماعی درباره هزینه های زیاد و سرسام آور تغییرات دکوراسیون منزل شنیده ایم.

همه ی ما همواره در انواع اخبار اجتماعی درباره هزینه های زیاد و سرسام آور تغییرات دکوراسیون منزل شنیده ایم. همه می دانیم که خرید لوازم منزل برای بسیاری از مردم بسیار سخت شده است و لوازم منزل گران تر شده اند. میزان قدرت خرید خانواده ها کاهش یافته است و قیمت ها افزایش داشته  و روندی صعودی دارند.

اما همه اخبار نمی تواند جلوی میل به تغییر و ایجاد تنوع را در ما بگیرد. انسان همواره به تنوع نیازمند است و تغییرات روحیه اش را عوض می کند. با توجه به این نکته باید بدانیم که ایجاد تغییرات در دکوراسیون محل زندگی و خانه که ما بیشتر عمر خود را در آن می گذرانیم بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که این محیط زندگی بیشتر از هرچیزی بر روحیه و خلقیات ما تاثیرگذار است و ایجاد زیبایی در آن یقینا حس بهتری به ما خواهد داد.

اما با همه ی این تعاریف همچنان هزینه ها بالا است و تغییر دکوراسیون منزل را به کاری سخت بدل کرده است. پس چه باید کرد؟ آیا راه های کم هزینه تری برای تغییر دکوراسیون در خانه وجود دارد؟ آیا می توان با کمترین هزینه و کوچک ترین چیز ها حال و هوای خانه را عوض کرد؟

جواب ما به شما مثبت است ما در این مطلب چندین راه کوچک و کم هزینه برای روح بخشیدن به منزل و تغییر دکوراسیون خانه را به شما خواهیم گفت.

دیوارهای بزرگ و خالی را تزئین کنید.

آویختن چندین قاب عکس خانوادگی و تابلو های زینتی و نقاشی به دیوار های خالی با مساحت بزرگ در خانه باعث می شود تا زیبایی چندانی در خانه ی شما ایجاد بشود.

از شلف ها و قفسه های مختلف استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از انواع تخته های چوب یا میله های فلزی در خانه یا محل کار خود قفسه های زیبایی بسازید. قفسه های آماده و قیمت مناسب زیادی هم امروزه در بازار وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید و جای جای خانه خود را تزیین کنید.

از بالش ها و کوسن ها استفاده کنید.

شما می توانید با استفاده از کوسن ها و بالش های رنگی با طرح های جدید به راحتی و با کمترین هزینه ظاهر مبلمان خود را تغییر دهید و نو کنید. با استفاده از رنگ هایی در تضاد با وسایل و یا مکمل رنگ مبلمان خود می توانید زیبایی خوبی ایجاد کنید.

با استفاده از رنگ ها کارهای خلاقانه انجام بدهید.

رنگ هر دیواری در منزل تم آن اتاق یا فضا را مشخص می کند. اگر میخواهید بیشترین تغییر را با کمترین هزینه ی ممکن داشته باشید به جای هزینه کردن برای خرید لوازم جدید، بر روی رنگ دیوارهای محل مورد نظر خود فوکوس کنید و رنگ آن ها را تغییر دهید تا بزرگ ترین تغییر را ایجاد کنید. با استفاده از رنگ های تند و در تضاد باهم می توانید بیشترین جلوه را ایجاد کنید. برای مثال می توانید از رنگ های سفید و سیاه در کنار هم استفاده کنید و دیوار  های سفید و درهای مشکی داشته باشید. به یاد داشته باشید ترکیب رنگ سفید و مشکی خانه را لوکس تر نشان می دهد.

از ریسه های نور استفاده کنید.

نورپردازی یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مسائل در حس و حال فضای داخلی است. شما می توانید با استفاده از ریسه های نوری که در بازار هم به راحتی پیدا می شوند و اصلا هم گران نیستند تغییرات زیبایی در فضا ایجاد کنید. برای مثال می توانید با استفاده از این ریسه ها سقف اتاق خواب اطراف کتاب خانه ها و یا نزدیکی گلدان ها را تزئین کنید. در هنگام غروب آفتاب که نور منزل کم و کم تر می شود با روشن کردن این ریسه ها می توانید فضایی رویای برای خود خلق کنید.

از ساعت های دیواری استفاده کنید.

در سال های گذشته استفاده از ساعت های دیواری دکوراتیو بسیار مد شده است. شما می توانید در بازار ساعت های بسیار زیبای  فانتزی و دکوراتیو زیادی را با قیمت های مناسب پیدا کنید. امروزه نقش ساعت ها مثل گذشته فقط بابت نشان دادن و مشخص کردن زمان نیست و بیشتر از لحاظ کاربردی جنبه ی زیبایی و تزئینی دارند. شما می توانید با استفاده از یک ساعت دیواری زیبا تغییر زیادی در دیوارها و فضای خود ایجاد کنید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی