خانواده کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از مرگ یکی از دوقلوهای کریستیانو رونالدو، دوستان و آشنایان او و افراد فوتبالی این اتفاق دردناک را به فوق‌ستاره پرتغالی تسلیت گفتند.

کریستیانو رونالدو اعلام کرد که یکی از دوقلوهایش فوت کرده است. اسطوره ۳۷ ساله فوتبال در مورد ناراحتی خود و جورجینا رودریگس پس از مرگ پسری که قرار بود متولد شود، نوشت.

او گفت که با وجود درد عمیقی که دارند، دختر تازه متولد شده‌شان به او و جورجینا قدرت ادامه دادن به زندگی را می‌بخشد و پس از اتفاق دردناک برای کریستیانو، بسیاری از دوستان و آشنایان و فوتبالیست‌ها برایش پیام‌های هم‌دردی ارسال کردند.

کاتیا آویرو، خواهر رونالدو پس از انتشار این خبر غم‌انگیز در اینستاگرامش نوشت: «دوست‌تان دارم و قلبم با شماست. خداوند مواظب شما باشد و راهتان را بیش از پیش تقویت کند. فرشته کوچولوی ما در آغوش پدر است و دختر کوچولوی ما که اینجا محکم، قوی و سالم است، بیش از پیش به ما یاد خواهد داد که فقط عشق اهمیت دارد.»

بعد از این خبر دردناک، پیغامهای همدردی زیادی به سمت رونالدو و خانواده‌اش سرازیر شد. مارکوس رشفورد، ستاره منچستریونایتد گفت: «دلم پیش تو و جورجیناست برادر. خیلی متاسفم.» پیرس مورگان افزود: «خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است.» گری لینکر در توییتی نوشت: «خبر خیلی دردناکی است. صمیمانه به تو و خانواده‌ات تسلیت می‌گویم.» یوسین بولت دونده قهرمان المپیک نیز زیر پست رونالدو با سه ایموجی دستهای در حال دعا واکنش نشان داد.

حساب رسمی منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «درد تو درد ماست. برای تو و خانواده عشق و قدرت می‌فرستیم.»

جورجینا قبلاً دخترش آلانا مارتینا را در بیمارستان دانشگاه کویرونسالود مادرید در پایتخت اسپانیا به دنیا آورد. اعتقاد بر این بود که او ممکن است همان بیمارستان را برای به دنیا آوردن دوقلوها انتخاب کرده باشد. با این حال، این زوج هنوز هیچ چیزی را تأیید نکردند.

در پی این اتفاق تلخ، کریستیانو رونالدو از لیست تیم منچستریونایتد برای دیدار مقابل لیورپول هم کنار گذاشته شد تا در کنار خانواده‌اش باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    خدا زد تو سرش.مردک متکبر.
    • علی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      چرا فحش میدی یه نفر از اعضای خانواده ات بمیره کسی بیاد فحش بده تو خودت چیکارش میکنی. مسی خوبه که میلیون میلیون پول میده به صهیونیست ها تا هزاران هزار بچه بیگناه کشته بشن؟ انصاف هم خوب چیزیه که متاسفانه خیلی ها ندارن به بخاطر اینکه طرفدار مسی هستی از مرگ یه موجود بی گناه خوشحالی به این میگن تکبر رونالدو کجاش متکبره
  • آندرس ❤️ IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    از یه طرف دلم می سوزه فقط برای زنش نه برای خودش از یه طرف هم خدا جای حق نشسته که زد به اون پسره خدا سرش آورد نمی دونم چیکار کنم؟!
  • Ariya IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
    اتفاق ناراحت کننده ایه ولی روزانه هزاران انسان بی گناه در سراسر جهان بخاطر جنگ،فقر،گرسنگی،بی عدالتی .... هر روز جون خودشونو از دست میدن اینا چرا بخاطر اون انسانها ناراحت نمیشن و پیام همدردی نمیفرستن.کلا عدالتی وجود نداره تو هیچ جای جهان
  • بهراد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    تو خوبی بعدشم رونالدو اندازه ی کل دارایی کل خانوادت به فقرا سالانه کمک میکنه متکبرم ….
  • ٫shayan IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    من بیشتر از این چیزی که ناراحتم کرد اینه که جورجینا و کریس زن و شوهر نیستن و ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی