نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
علیرضا نیکبخت واحدی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

علیرضا نیکبخت پیشکسوت استقلال در رابطه با حواشی اخیر که بابت انتقاد مجیدی از یک کارشناس داوری ایجاد شده گفت: من واقعاً نمی‌فهمم چرا این مسائل ایجاد شده است.

علیرضا نیکبخت در خصوص شرایط لیگ برتر و نبرد قهرمانی میان استقلال و پرسپولیس در ۶ دیدار باقی مانده اظهار داشت: رقابت خیلی سخت است و دیدارهای باقی مانده دیدارهای مهمی هستند ولی هنوز من عقیده دارم سرنوشت استقلال دست خودش است و بچه ها یک مقدار همت کنند و غیرت بگذارند و در دیدارهای باقی مانده بتوانند نتایج خوبی مثل این ۲۴ هفته بگیرند و صدرنشینی را حفظ کنند. بازی‌های سختی در این شش هفته داریم که نمونه اش بازی با سپاهان و بازی با فولاد است که اگر هوشیار نباشند بچه ها ممکن است تنبیه شوند. در مجموع مسیر قهرمانی سخت است ولی این تیم نشان داده توانایی عبور از آن را دارد.

وی در مورد نتایج نه چندان خوب استقلال در هفته‌های اخیر توضیح داد: به هر حال در مسیر پر تلاطم یک لیگ تیم ها فراز و فرود دارند و هر تیمی در دنیا را هم نگاه کنید در طول یک فصل یک دوره به مشکلات این چنینی می‌خورد و قرار نیست هر ۳۰ بازی با پیروزی به پایان برسد ولی مهم این است که فاصله در صدر جدول حفظ شده و این وقفه لیگ هم فرصت خوبی برای ریکاوری تیم است تا با قدرت بیشتر بتواند وارد ادامه مسابقات شود. اگر استقلال بتواند با دست پر از بازی با سپاهان خارج شود تقریباً دیگر می‌شود گفت قهرمانی قطعی است.

پیشکسوت استقلال در رابطه با حواشی اخیر که بابت انتقاد مجیدی از یک کارشناس داوری ایجاد شده گفت: من واقعاً نمی‌فهمم چرا این مسائل ایجاد شده است. مجیدی اسمی از کسی نیاورد ولی آن آقا قضیه را به خودش گرفت و واکنش نشان داد. من دوست ندارم وارد این مسائل شوم ولی خب واقعاً مجیدی از کسی اسم نیاورد.

نیکبخت در پایان در مورد گروه بندی ایران در جام جهانی توضیح داد: من عقیده ندارم که ما گروه آسانی داریم. شاید در مقایسه با سایر تیم‌های آسیایی بهتر باشد شرایط ولی واقعاً گروه آسانی نیست. هم انگلیس هم آمریکا تیم های خوبی هستند و سه تیمی که قرار است در پلی آف بازی کنند هم از اروپا می‌آیند و شاید بدترین قرعه سید چهار همین بود. در کل پتانسیل خوبی برای این مسابقات داریم و امیدوارم با یک برنامه ریزی درست به جام جهانی برویم و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه صحبت از جانشینی اسکوچیچ می‌شود گفت: واقعاً نمی‌فهمم این صحبت ها برای چیست؟ یک روز که فکر نمی‌کردیم حتی از مرحله پیش مقدماتی صعود کنیم و حذفمان در مرحله اول قطعی بود اسکوچیچ را آوردیم و تیم را صعود داد و حالا با نتایج خیلی خوب بهترین صعودمان به جام جهانی را جشن گرفتیم. یک بازی با کره را باختیم همه حمله کردند. اگر اسکوچیچ بد بود چرا او را آوردید و حالا که آمده و نتیجه گرفته چرا حمایت نمی‌شود؟‌ بعد الان کدام مربی بزرگ بیرون است و بدون تیم است؟ بر فرض هم باشد مگر در این چند ماه می‌تواند با شرایط فوتبال ایران آشنا شود؟ مربی جدید یک سال فقط طول می‌کشد تا بازیکنان را بشناسد چه برسد به اینکه بخواهد تغییراتش را اعمال کند و بعدا هم قطعاً نتایج را گردن نمی‌گیرد. الان مثلاً‌ نام آقای کی‌روش را می‌آورند. آقای کی‌روش تاثیر خوبی روی فوتبال ایران گذاشت، قبول ولی ایشان امتحانش را پس داده. ایشان مصر پرستاره را نتوانست به جام جهانی ببرد حالا می‌خواهد بیاید ایران چکار کند؟

پیشکسوت فوتبال در مورد ارتباط دادن مسائل سیاسی به گروه بندی ایران توضیح داد: واقعاً‌ شوخی هایی که در فضای مجازی با این گروه بندی می‌شود را می‌خوانم و برایم جالب است. به نظر من نباید سیاست را در فوتبال دخالت داد ولی خب این شرایطی است که وجود دارد و نمی شود آن را کتمان کرد. امیدوارم حالا که گروه بندی ما اینطور شده مسئولان کشوری و سیاسی و دولتمردان حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند و این گروه بندی باعث شود انگیزه و برنامه ریزی برای نتایج خوب قوی تر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    “کیروش تاثیر خوبی روی فوتبال ایران گذاشت ولی امتحان خودش را پس داده،” خدایی جمله نیکبخت رو بخونید ، اینا بهتر نیس یه بار حرف هایی که میخان بزنن رو خودشون بنویسن رو کاغذ بخونن، خوب وقتی تاثیر خوبی روی فوتبال ایران گذاشت یعنی باید بیاد دیگه ، مسخره بازیه به خدا
  • صادق IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    مثل گل محمدی مرد باشید روی حرفتون ایستادگی کنید
  • جواد HR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    نیکبخت پیشکسوت تاج نیست،کسی که نمک خورد ونمکدان شکست و به تیم سرخک پایتخت پیوست لیاقت اینکه پیشکسوت تاج کبیر خوانده شود را ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی