نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پرسپولیس
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

آنطور که مشخص است پرسپولیس برای فصل آینده یک خانه تکانی اساسی خواهد کرد.

خیلی‌ها معتقدند عملکرد ضعیف پرسپولیس در نقل و انتقالات باعث شد تا این تیم نتواند مثل سال‌های گذشته نتیجه بگیرد. قهرمان ۵ دوره اخیر فوتبال ایران بعد از جدایی چند ستاره و عملکرد نه چندان خوب خریدهای این فصل، هم از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت و هم در لیگ برتر با توجه به اختلاف ۶ امتیازی در صدر جدول، شانس کمی برای قهرمانی خواهد داشت. در روزهای گذشته از لیست خرید پر و پیمان یحیی گل محمدی برای فصل آینده نوشتیم. حالا می‌خواهیم در این گزارش بررسی کنیم و ببینیم ترکیب احتمالی پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم به چه شکل خواهد شد.

علیرضا بیرانوند؛ همه تقریبا متوجه علاقه بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس شدند. باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی هم به شدت از این اتفاق راضی هستند و استقبال خواهند کرد. با بازگشت احتمالی علیرضا، این گلر ملی پوش به دروازه بان شماره یک پرسپولیس تبدیل خواهد شد و احمد گوهری هم ذخیره بیرانوند خواهد بود.

شجاع خلیل زاده؛ مدافع فیکس تیم ملی که چند فصل بسیار خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشته بود، در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد. با توجه به پا به سن گذاشتن سید جلال و احتمال جدایی یا خداحافظی او از فوتبال، بازگشت شجاع می‌تواند اتفاق خوبی برای پرسپولیسی‌ها باشد.

محمد حسین کنعانی زادگان؛ قرارداد این مدافع ملی پوش هم مثل خلیل زاده چند وقت دیگر به اتمام می‌رسد ولی به دلیل پیشنهادات خوبی که کنعانی دارد، شانس او برای بازگشت به پرسپولیس کمتر از زوجش در خط دفاعی تیم ملی است. در صورتی که محمد حسین پرسپولیسی نشود و مدافعی در این سطح جذب نشود، از بین وحدت هنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی یکی زوج شجاع در قلب خط دفاعی خواهد شد.

دانیال اسماعیلی فر؛ مدافع راست ملی پوش سپاهان یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی برای فصل آینده است و با توجه به اتمام قراردادش با سپاهان، کار سختی برای پرسپولیسی شدن ندارد. در صورتی که رامین رضاییان هم قراردادش را تمدید کند، شاهد رقابت جذابی بین این دو بازیکن در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس خواهیم بود. البته هر دو بازیکن توانایی بازی در سمت راست خط میانی را هم دارند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم/ خانه تکانی اساسی یحیی برای فصل آینده!

امید نورافکن؛ یحیی گل محمدی اصرار زیادی برای خرید نورافکن دارد ولی این بازیکن با مشکل گرفتن رضایتنامه از سپاهان مواجه است. اگر امید بتواند از سپاهان جدا شود، پرسپولیسی خواهد شد و فصل آینده در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس قرار خواهد گرفت. نفراتی مثل علی شجاعی، سعید آقایی (در صورت تمدید قرارداد ) و وحید امیری هم توانایی بازی در این پست را دارند.

میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا؛ در میانه میدان پرسپولیس برای فصل آینده با چالشی جدی مواجه است. در این فصل کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، رضا اسدی و محمد شریفی در سیستم ۲-۴-۴ پرسپولیس، در میانه میدان به کار گرفته شدند. برای فصل آینده اما به غیر از کمال، سایر بازیکنان آزاد خواهند شد و وضعیت تمدید قرارداد آن‌ها هنوز مشخص نیست. در صورتی که این نفرات قراردادشان را با پرسپولیس تمدید کنند، در بیشتر بازی‌ها باید شاهد حضور دوباره میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا باشیم، هرچند اسدی هم در بازی‌های گذشته متفاوت ظاهر شد و در صورتیکه قراردادش را تمدید کند، شانس حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را خواهد داشت.

وحید امیری؛ ستاره بی حاشیه پرسپولیس و تیم ملی تقریبا بدون جانشین است. وحید که لقب آچار فرانسه را یدک می‌کشد، ممکن است در بازی‌های مختلف و یا حتی در وسط بازی تغییر پست دهد ولی هیچ مربی حاضر نیست او را از ترکیب اصلی تیمش کنار بگذارد. فیکس بودن امیری حتمی است ولی با توجه به سایر نفرات، پست بازی او تغییر خواهد کرد. وحید توانایی بازی در پست‌های مدافع چپ،‌هافبک چپ،‌هافبک راست،‌هافبک دفاعی و مهاجم را دارد.

سعید صادقی؛ شاگرد سابق یحیی دوباره در لیست این مربی قرار گرفته است ولی با توجه به مشکلات مالی پرسپولیس و پیشنهادات خوبی که این بازیکن در جیب دارد، سرخ پوشان کار سختی برای جذب این بازیکن دارند. در صورت جذب صادقی، این بازیکن باید با ستاره‌هایی مثل عالیشاه و پهلوان رقابت کند و قطعا کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد داشت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای لیگ بیست و دوم/ خانه تکانی اساسی یحیی برای فصل آینده!

مهدی ترابی؛ بهترین گلساز لیگ برتر و یکی از بهترین‌های فوتبال ما در چند فصل اخیر، در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به پایان خواهد رسید. ترابی و مدیران پرسپولیس هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و همین موضوع به یکی از نگرانی‌های هواداران پرسپولیس تبدیل شده است. ترابی هم توانایی بازی در چند پست را برای پرسپولیس دارد و اگر ماندنی شود، یکی از مهره‌های ثابت پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود.

پیمان بابایی و علی علیپور؛ با توجه به رد پیشنهاد تمدید قرارداد با تراکتور، باید این بازیکن را یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس بدانیم. پرسپولیس همچنین نیم نگاهی به برگرداندن علی علیپور از پرتغال دارد ولی خود این بازیکن ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اروپا دنبال کند. به غیر از جذب مهاجم جدید، پرسپولیس نفراتی مثل عبدی، تمیروف و پاکدل را دارد. همچنین وضعیت آل کثیر هم با توجه مصدومیتش هنوز برای فصل آینده مشخص نیست.

نکته: در صورت منتفی شدن حضور هر کدام از این نفرات در پرسپولیس، گل محمدی به دنبال جذب گزینه‌های دیگر خواهد رفت. همچنین بعضی از این بازیکنان که در لیست یحیی هستند، ممکن است به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی بدهند. با این حال تا این لحظه حضور چند بازیکن از این لیست تقریبا قطعی است ولی باید مذاکرات نهایی با این نفرات انجام و قرارداد امضا شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوزان IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    یحیی جان مادرت نور افکن و دانیال را نیار جان مادرت نیار فقط تلاش کن که حتما و صددرصد علیپور را برگردانی و همچنین شجاع و کنعانی از سپاهان و کیسه بازیکن نگیر بگویم چشب محبوب قلبهای قرمز یحیی و داش کریم
  • کامران زارعی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    منبع:خبر ورزشی به خدا،زشته،آخه چرا اینقدر تابلو به جای خبر ورزشی،بنویسید خبر پرسپولیسی چی شد اون خبر ورزشی بی طرف که بنده،از همون لحظه که روزنامه ها،پخش میشد،فوری خبر ورزشی میخریدام،و به همه دوستان ورزش دوست توصیه میکردام:لذا،متاسفانه بعضی از خبرنگاران نگاه رنگی دارند هی کجایی سال ۱۳۷۶ آقایان واحدی پور و زنده یاد آقای احمد پور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی