مجیدی دلال‌ها را از تیم دور کند/ پیشنهادات دروغ استقلالی‎‌ها را شُل می‌کند/ آجرلو مخصوصاً کاری به مجیدی ندارد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: تیمی که خودش قوی و مقتدر باشد حتی اگر داور هم به ضررش پنالتی بگیرد با زدن دو سه گل برنده می‌شود و حرف و حدیثی باقی نمی‌گذارد. استقلال هم باید اینگونه باشد.

شاهین خیری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال و حاشیه‌هایی که در رابطه با موضوع داوری برای این تیم در ادامه لیگ بیان می‌شود اظهاراتی را مطرح کرد.

با توجه به حذف استقلال از گردونه مسابقات جام حذفی چه ایرادی می‌توان از این تیم گرفت تا در ادامه مسابقات با قدرت ظاهر شود؟

فعلا همه باید از استقلال حمایت کنند. البته تیمی‌که با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول است جایی برای انتقاد کردن باقی نمی‌گذارد. اصلاً چطور می‌توان تیمی‌که صدر جدول است را کوبید! البته ما یک جام را از دست دادیم ولی خیلی خوب بازی کردیم. خیلی حیف شد.

توقع داشتید استقلال هر دو جام را بگیرد؟

من معتقدم تیمی‌که قوی است باید هرجامی‌سر راهش باشد را بگیرد. از جام‌های معتبر گرفته تا نامعتبر. نباید به چیزی رحم کند. استقلال هم باید با تمام قدرت در جام حذفی به میدان می‌رفت که البته نشد و حالا دیگر نمی‌توان غصه آن را خورد. این را برای این می‌گویم چون یک عده، تیمی‌که فقط در یک جام قهرمان می‌شود و در جام دیگر موفق عمل نمی‌کند را تیم مقتدری نمی‌دانند. ای کاش استقلال می‌توانست دوگانه را به دست بیاورد.

حریفان پیش روی استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال ۶ بازی مهم پیش رو دارد. با تیم‌های بالا و پایین جدولی که اگر چهار بازی را ببرد و ۱۲ امتیاز بگیرد با ۶ امتیاز اختلافی که با تیم دوم دارد راحت قهرمان می‌شود. در نتیجه باید بدانیم بازی با سپاهان و هفته‌های بعدی آن، بازی نساجی نیست که بازیکنان تستی را به میدان بفرستیم.

منظورتان را واضح تر بیان می‌کنید؟

می‌خواهم بگویم استقلال باید زور آخرش را بزند تا سپاهان و بقیه تیم‌ها را شکست بدهد. دیگر وقت آزمایش کردن بازیکنان در ترکیب و بازی دادن به نفرات کمتر بازی کرده نیست. باید با تمام نیرو و قدرت وارد لیگ شد. باید ضریب اشتباهات را به حداقل برسانیم. چون از اینجا به بعد دیگر فرصتی برای جبران نیست. اگر نیم فصل اول بود می‌گفتیم در نیم‌فصل دوم تلافی می‌کنیم اما حالا دیگر وقت برداشت کردن است.

مجیدی دلال ها را از تیم دور کند/ پیشنهادات دروغ استقلالی‎ها را شُل می کند/ آجرلو مخصوصاٌ کاری به مجیدی ندارد

با وجود حواشی به وجود آمده بین مجیدی با کمیته داوران، نگرانی از بابت قضاوت‌ها ندارید؟

قطعاً آنها هم نمی‌خواهند خودشان را زیر سوال ببرند. ولی متاسفانه گاهی شیطنت‌هایی صورت می‌گیرد. اما من معتقدم استقلال برای اثبات توانایی اش باید همه حرف و حدیث‌ها را زیر پا بگذارد و چنان با اقتدار بازی کند که حریفش را با دو یا سه گل اختلاف شکست بدهد. در آن صورت اگر یک داور برای استقلال پنالتی نگرفت یا به ضررش پنالتی گرفت باز هم برای استقلال فرقی نمی‌کند. می‌خواهم بگویم خودمان را معطل داوری نکنیم، برویم و با اقتدار برنده شویم تا هر اتفاقی هم در این زمینه باشد خنثی شود.

بزرگترهای تیم استقلال در این میان چه نقشی را ایفا خواهند کرد؟

نفراتی مثل وریا غفوری، روزبه چشمی‌و یا حسین حسینی که کاپیتان‌های استقلال هستند باید تیم را جمع کنند. این روزها ممکن است آدمهای دور و بر تیم با وعده و وعید زیر پای بازیکنان بنشینند. ما هم بازیکن بودیم و آخر فصل زیر گوشمان از پیشنهادات آنچنانی فلان باشگاه حرف می‌زدند. بزرگترهای تیم استقلال نباید بگذارند بازیکنان جوان تیم هوایی شوند. چون احتمال دارد یک پیشنهاد مالی سنگین ناخودآگاه پای بازیکن را شل کند دیگر سفت و سخت بازی نکند. آخر فصل همه بگویند باشگاه تو را نخواست. مجیدی و بازیکنان با تجربه تیم باید هر روز درباره دلال‌های الکی با جوان ترها حرف بزنند.

چه توقعی می‌توان از مدیرعامل باشگاه داشت؟ به نظر می‌رسد آجرلو خیلی در این خصوص و دیگر مسائل تیم دخالت نمی‌کند و با مجیدی یا در حمایت از او حرفی نمی‌زند؟

به نظر من کار درستی می‌کند. مدیرعامل استقلال می‌خواهد آرامش تیمش حفظ شود. وگرنه به شدت بلد است شلوغ کاری کند و سر و صدا راه بیندازد. اما او خودش نمی‌خواهد و دوست دارد ۶ هفته پایانی برای تیمش بدون حاشیه برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    استقلال بدون شک کم میاره و جلوی سپاهان و فولاد باخت میده مگر اینکه سهمیه پنالتی هاشون شارژ شده باشه
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    رو را برم.هر بازی یه سهمیه یا دو سهمیه پنالتی داشتن حالا میگه شیطنت داور😂😂.آجرلو تمام بودجه مملکت صرف رشوه دادن به داور و هرکسی که تو فوتبال هست و به فوتبال ربط داره کرده.بعدش مجیدی که نمیدونم ولی آجرلو خودشون دلال هستن و هیچ دلالی هم توانایی رقابت باهاش نداره.
  • حمید علوی CA ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    بزرگتربن دلال اطراف استقلال شخص خود دالتون و نفر دوم هم دالتون کوچیکه هست. یادتون رفته چطور قائدی رو تقدیم اربابش، شیخ الاهلی کرد؟!!
  • پوارو IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    خودش دلاله میگی نه ؟ از قایدی بپرس که برای گرفتن دلالی فرستادش کجا و نابودش کرد .
  • آنتی کیسه IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    رطب خورده منع رطب کی کند ؟ این بابا خودش بعله....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی