پنجشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
۱ |
۵
ناصر حجازی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مرحوم حجازی اسطوره فقید فوتبال ایران و استقلال در مسیر فوتبالیست‌شدن یک پرسپولیس تاثیر زیادی داشته و به او کمک کرده است.

وحید قلیچ درباره تاثیر ناصر حجازی در مسیر فوتبالیست شدنش گفت: ناصر خان من را به فوتبال آورد. آن زمان در زمین خاکی سبلان بازی می‌کردم و یک زمین هم پشت سبلان در خیابان زرتشت بود که استقلالی‌ها آنجا در زمین خاکی بازی می‌کردند. ایشان من را آنجا دید و خوشش آمد، ولی گفت نمی‌توانم تو را به استقلال ببرم چون استقلال آن زمان چند گلر خوب داشت. من ناصر حجازی را دوست داشتم و هرچه می‌گفت گوش می‌دادم. ایشان ماشینش که یک پیکان بود را در اختیارم گذاشت و با آن کار می‌کردم؛ اما مردم این‌ها را نمی‌دانند.

پیکان ناصر حجازی زیرپای یک پرسپولیسی!

قلیچ با بیان اینکه حجازی گفته نمی‌تواند او را به استقلال ببرد گفت: ایشان به من گفت نمی‌توانم تو را به استقلال ببرم چون من هستم، و حمید ملک احمدی و چند گلر دیگر هم در تیم هستند. ایشان گفت من با علی صحبت می‌کنم و برو در آن تیم بازی کن. یک تیم قرار است جلوی تیم علی پروین بازی کند که برو و در آن تیم بازی کن. ناصر خان به من یاد داد چه حرف‌هایی بزنم. من آن روز مقابل پرسپولیس، در تیمی‌به نام عدالت بازی کردم و خیلی خوب هم بازی کردم. آن حرف‌ها را که زدم آخر بازی یک کفاش بود که آمد و گفت بیا آقای پروین با تو کار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
    حیف اون پیکان که الان دست تو هست😂 صد شرف داره به پراید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی