نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
۴ |
۳
سجاد غریبی: فورد ترسیده و دیگر مبارزه نخواهد کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هالک ایرانی، بار دیگر مدعی شده که مارتین فورد از مبارزه با او ترسیده است.

غریبی و فورد قرار بود در تاریخ 30 آوریل 2022 در ورزشگاه O2 در لندن با یکدیگر روبرو شوند اما فورد که بسیاری او را با لقب ترسناک‌تریم مرد دنیا می‌شناسند اعلام کرد که به دلیل شرایط بد روحی این مسابقه را لغو کرده است. 

این در حالی بود که پیش از این نیز قرار بود این بازی در تاریخ 30 مارس برگزار شود اما زمان برگزاری آن یک ماه به تعویق افتاده بود.

پس از این که فورد اعلام کرد که مسئولیت لغو این مسابقه با او بوده، غریبی تهدید کرد که اقدامات قانونی را علیه این بازیکن انجام می‌دهد و خواهان رویارویی با رقیب جدیدی است. 

غریبی در ویدیو منتشر شده در کانال یوتیوب خودش گفت:« ما قرار بود در هتل پارامونت با هم روبرو شویم. رسانه‌ها هم حضور داشتند. فورد پشت محافظانش پنهان شد و متاسفانه حاضر به رویارویی با من نشد. این برای من باعث تاسف و شرم‌آور است.»

او با اشاره به این که پس از اتفاقاتی که در اولین تقابل بین او فورد رخ داده مجبور به عذرخواهی شده اظهار داشت:« وقتی این اتفاق در دوبی رخ داد، من فقط از این که چنین اتفاقی باعث ناراحتی مردم کشورم شده اذیت شدم و از آنها عذرخواهی کردم. خانواده‌ام ناراحت شدند چون چیزی که انتظار داشتند را از من ندیدند. همه این اتفاقات باعث شد که من بار دیگر روحیه بگیرم، عطش بیشتری داشته باشم و منتظر انتقام بمانم. اما رقابتی که انتظارش را می‌کشیدم از طرف فورد لغو شد.»

غریبی بار دیگر اعلام کرد که فورد به خاطر ترسی که داشته حاضر به حضور در رینگ نشده و اضافه کرد:« مسئله فقط من نیستم. او با هیچ مبارز دیگری هم مبارزه نخواهد کرد و این مشخصا به معنای ترس و هراس است، این که از رویارویی با هر ورزشکاری خودداری کنی. این واقعا برای من شرم‌آور است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتوشاپ IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    آره شما خیلی ترسناکی خیلی دستات بازه
    • سخن بزرگان IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
      به نظرم اون روزی که در دُبی ایشون با سروصورت رفت توی مشت فورد اون بنده خدا خیلی ترسید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ البته ترسید خونش بیفته گردنش
    • lol IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      این بنده خدا درست میگه مارتین ترسیده ولی ترسیدنش از این بوده که خون سجاد بیفته گردنش و اینو خودش هم عنوان کرد!! آقای غریبی اینکه همه مردم دنیا شمارو واقعی به چشم و به دور از عکسهات دیدن واقعا شرم آور و مایه خجالت همه ایرانیان بود خواهشاً بیشتر از این با آبروی مردم ایران شوخی نکن..
  • کامران زارعی IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    آقا سجاد تو رو خدا تماس کن خودت رو که سبک کردی و از بین برای حداقل یه حرفی بزن یک درصد به واقعیت نزدیک باشه شما،صبحانه مارتین هم نیستی برو ۱۰سال تمرین کن،بدون فتو شاپ عکس واقعی ات رو بفرست مطمئن باش حداقل با پسرش یه مسابقه آبرومند انجام بده، با مارتین شوخی هم وحشتناکه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی