نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جای ۳۵میلیون دریافتی باید ۳۵۰میلیون می‌دادید کنار تیم‌‎ملی باشید/ طرف مدیر تیم ملی بوده هنوز کسی او را نمی‌شناسد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرویز برومند دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه وضعیت فوتبال به گونه‌ای شده افرادی که هیچ ربطی به این رشته ندارند درباره محبوب‌ترین فوتبالیست‌های این کشور اظهار نظر می‌کنند.

پرویز برومند، دروازه‌بان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال و از اعضای تیم فوتبال کشورمان اعزامی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، در گفتگو با خبر ورزشی، درباره برخی مسائل مطرح شده درباره حقوق حمید استیلی در کادر فنی تیم ملی فوتبال که مجتبی خورشیدی، سرپرست پیشین این تیم آن را در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرده اظهار داشت: «باعث تاسف است که کار فوتبال به جایی رسیده افرادی درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران حرف میزنند که هیچ ربطی به این رشته ندارند و همه می‌دانیم از چه طریقی و با چه لابی‌هایی فرصت پیدا کردند وارد این ورزش شوند».

یکی از سه دروازه بان تیم ملی ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه ادامه داد: «فردی که گفته بابت حضورش در کادر فنی تیم ملی ایران ۳۵ میلیون تومان حقوق می‌گرفته باید بداند بابت حضور در کنار تیم ملی باید ماهی ۳۵۰ میلیون تومان هزینه می‌کرده که البته این هم کم است. برای این حرفم دلیل دارم».

وی افزود: «در یک کشور ۸۰ میلیون نفری وقتی ۲۲ بازیکن به عنوان نفرات اعزامی تیم ملی به جام جهانی انتخاب می‌شوند یعنی قطعاً این ۲۲ نفر نسبت به همه ۸۰ میلیون جمعیت کشور ویژگی‌هایی داشته اند که آنها را با دیگران متمایز کرده، پس نمی‌توان درباره چنین فوتبالیست‌های هر حرفی را به زبان آورد».

جای۳۵میلیون دریافتی باید ۳۵۰میلیون می‎دادید کنار تیم‎ملی باشید/ طرف مدیر تیم ملی بوده هنوز کسی او را نمی شناسد

وی گفت: «یک نفر مانند حمید استیلی جزو نفراتی است که در هر نقطه از ایران اسمش را به زبان بیاورید تقریبا کمتر کسی است که او را نشناسد. او یکی از معدود گلزنان فوتبال ایران در جام جهانی بوده و البته گلش به لحاظ سیاسی و اجتماعی مهمترین گل جام جهانی و قرن گذشته میلادی شناخته شده است. ولی یکسری افراد حتی با نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران هنوز سبزی فروش سر کوچه شان هم آنها را نمی‌شناسد ولی به خودشان اجازه می‌دهند درباره چنین اشخاصی اظهار نظر کنند. اگر جلوی این مدل آدم‌ها گرفته نشود فردا وارد مسایل بزرگتر مملکت هم می شوند و از مسئولان عالیرتبه و مقامات هم انتقاد می کنند».

برومند خاطرنشان کرد: «هر ساله ده‌ها و یا صدها نفر حاضرند ۱۰۰ برابر مبلغی که این روزها درباره‌اش صحبت می‌شود را هزینه کنند تا بتوانند به جمع اعضای تیم ملی فوتبال ایران راه پیدا کنند ولی باز هم نمی‌توانند. همین که به یک نفر بدون رزومه فوتبالی اجازه داده شده روی نیمکت فوتبال ایران کنار سرمربی و بازیکنانش بنشیند و سرپرست تیم اول مملکت شود به خودی خود یک امتیاز ویژه بوده است».

دروازه بان اسبق تیم ملی تصریح کرد: «اصلاً باید دید یکسری افراد طی یکی دو سال اخیر چطور خودشان را به فوتبال ایران چسباندند؟ از آن رئیس عزل شده قبلی که مجمع او را انتخاب کرد بگیرید تا برخی افراد دور و بر تیم ملی، خیلی از اینها راه را اشتباه آمده بودند و حالا هم در حال اصرار بر طی کردن همان راه غلط هستند».

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حق و انصاف کجاست ؟ IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    آقای برومند مهم نیست که چه کسی انتقاد میکنه یا اعتراض میکنه آنچه که اهمیت داره راستی و درستی یا ناراستی صحبتهای اون فرد هست حرف خورشیدی چندان هم بی ربط نیست و حقیقت رو گفته کجای دنیا وکدام قانون گفته که سرپرست تیم ملی رو باید همه بشناسند ؟ هدف رفتن تیم ملی با کمترین سختی و تنش به جام جهانی بوده که انجام شده همانطورکه کنار گذاشتن سرپرست هم کار غیر قانونی نبوده بجای بی احترامی و زدن تهمت به یکدیگر بهتر نیست که از زحمات مسئولین قبلی تشکر کرد و افراد جدید را معرفی کرد؟
  • عدالت علی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    برو جمش کن تو داری خودتو شیرین میکنی.درکشوری ک 90درصدمردم تو مضیقه هستن تو شرایط بد اقتصادی وتورم قرار گرفته اند آیا ماهی 100میلیون به استیلی بدهند پول کمی ست؟اخه مگه چیکار میکنه.
  • برزای IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    استیلی فقط یک ایراد داشت توی دربی که پرسپولیس ۹نفره شد یک فرصت خوب جلوی دروازه تو گیرش اومد تو را سوراخ نکرد و در دربی سال ۷۹هم یه کتک مفصل به نوازی زد
  • زخان IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
    آقای برومند نه توکارشناسی نه استیلی شمارارسانه هابزور می چسبونند به فوتبال آنهم بلطف سرخابی بودنتان وگرنه ازشمالایق ترازدراین مملکت زیاد است بخصوص توکه ازدستت خون جیگرخورد حجازی
  • حقیقت تلخه IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    البته جناب برومند نباید می‌گفت اون ۲۲ نفر با هشتاد میلیون نفر تمایز داشتن !!!! بلکه بهتر بود بگن با اون تعداد افرادی که فوتبال رو بصورت حرفه ای دنبال کردن تمایز داشتن و به جام جهانی رفتند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی