مجتبی خورشیدی - تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دفاعیه عزیزی خادم بابت عملکرد مشعشع خود در فدراسیون فوتبال، حق مسلم او یا هر مدیری است که سمت خود را از دست داده‌اند اما بهتر است وقتی بحث های فوتبالی پیش کشیده می‌شود، حداقل استانداردها را رعایت کنیم.

آرتین زهرابی؛ شهاب الدین عزیزی خادم، مجتبی خورشیدی یا هر آدم دیگری از تیم فدراسیون قبلی که در حال حاضر به دستور هیئت رئیسه، سمت‌های خود را از دست داده اند هر حرفی می‌توانند بزنند و هر سندی که دلشان خواست می‌توانند رو کنند.

آنها بحث داغی دارند با اعضای هیئت رئیسه و هر آنچه بین این افراد وجود دارد مربوط به خودشان است. تنها مساله ای که باعث می‌شود دیگر دست به عصا حرکت نکنیم و حداقل سوالی را با دوستان در میان بگذاریم این است؛ سرپرستی تیم ملی، حق مجتبی خورشیدی است یا حمید استیلی، کریم باقری، علیرضا منصوریان و صدها چهره شناخته شده فوتبالی که بی تعارف شایسته نشستن روی نیمکت تیم ملی هستند؟

از حقوق‌های متعارف و نامتعارف، ریخت و پاش‌های اصولی یا بدون پشتوانه و پرداخت پاداش به بهانه صعود تیم ملی به جام جهانی بگذریم و بحث را اساسا "پولی" نکنیم؛ بی تعارف چه کسی در اینجا لیاقت حضور در تیم ملی را دارد؟

بحث داغ امروز؛ ماجرای هولناک سرپرستی تیم ملی فوتبال ایران!

اگر هزار عیب و ایراد به حمید استیلی وارد باشد، بین او و مجتبی خورشیدی مشخص است چه کسی باید در جایگاه سرپرستی تیم ملی قرار بگیرد. تازه فراتر از حمید استیلی که خیر و برکت این فوتبال را به اندازه کافی دیده، افراد شایسته دیگری هم سراغ داریم؛ شاید بیش از ۱۰ چهره ماندگار فوتبال ایران که می‌توانند سرپرست تیم ملی شوند اما بعید می‌دانیم در سیاهه افرادی که می‌توانند به این پست و عنوان برسند، بابت صدور حکم برای مجتبی خورشیدی حتی حضور ذهن پیدا کنیم!

دفاعیه عزیزی خادم بابت عملکرد مشعشع خود در فدراسیون فوتبال، حق مسلم او یا هر مدیری است که سمت خود را از دست داده اما بهتر است وقتی بحث‌های فوتبالی پیش کشیده می‌شود، حداقل استانداردها را رعایت کنیم تا پاسخ‌های ما اینقدر در جامعه بازتاب ناخوشایند پیدا نکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کارمند IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    بنده با ۲۸ سال سابقه کار و۴ تا بچه اجاره نشین در آمدم ۱۰ میلیون تومان بیشتر نیست اونوقت من نمیدونم چرا یکی مثل خورشیدی باید برای چند ماه یک میلیارد ودویست میلیون تومان حقوق بگیره همه جا از این نجومی بگیرها هست بیچاره ما هستیم که جونمون وگذاشتیم کف دستمون برای نون بخور ونمیر
  • سعید ملوانی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    دزدان با تقوا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی