نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
علی کریمی جز گزینه‌های باشگاه پرسپولیس نیست/ مشاور وزیر زیر بار نرفت
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشاور وزیر ورزش و جوانان به هیچ وجه علاقه‌ای برای بازگشت به هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را ندارد.

بیژن ذوالفقارنسب که ۲۲ دی ماه سال گذشته حکم عضهیویت در هیئت مدیره پرسپولیس را دریافت کرد تنها ۱۰ روز پس از حضور در این مقام تصمیم به کناره‌گیری از آن گرفت تا سرخپوشان با حضور غلامعلی محمد علیپور، محمد اسد مسجدی و مجید پوراحمدی در کنار رضا درویش به فعالیت مدیریتی خود ادامه دهد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در ابتدا با این موضوع مخالفت کرد اما عدم اطلاع ذوالفقارنسب از اتفاقات داخلی و همچنین عدم توانایی مالی برای کمک اقتصادی به باشگاه باعث اصرار وی برای جدایی از جمع هیئت مدیره پرسپولیس شد.

ذوالفقارنسب پیشنهاد ماندن در هیئت مدیره باشگاه را به طور کامل رد کرد تا حمید سجادی پس از گذشت نزدیک به چهار ماه نتواند جایگزین او را معرفی کند.

درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشست‌های خود با وزیر ورزش از نگاه سجادی برای حضور فرد اقتصادی در هیئت مدیره در راستای خصوصی سازی باشگاه استقبال کرد اما همچنان خبری از حضور فرد جدید در هیئت مدیره نیست.

این در حالی است که شایعاتی درباره مطرح شدن اسم علی کریمی برای حضور در جمع مدیران باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد اما هیچ تصمیمی از سوی وزارت ورزش مبنی بر استفاده از پیشکسوت مطرح پرسپولیس برای این جایگاه نیست.

نشان می‌دهد سجادی تا پایان فصل جاری لیگ برتر نیز تصمیمی برای اضافه شدن فرد جدید ندارد تا چهار عضو فعلی هیئت مدیره باشگاه برای این باشگاه تصمیم‌گیری کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی