سد فولادی مقابل استقلال و فرهاد مجیدی/ تیم‌های آسیایی قهرمانی را از استقلال می‌گیرند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در پایان هفته بیست بیست و چهارم با ۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد تا دارای بیشترین شانس برای قهرمانی در این فصل باشد.

به ترتیب سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان حریفان استقلال تا پایان فصل هستند که ۳ دیدار آنها با شهرخودرو، آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در تهران برگزار می‌شود.

سپاهان و فولاد را می‌توان حریفان سرسختی برای استقلال دانست و شاید گرفتن امتیاز کامل برای آبی پوشان در این دو بازی خارج از خانه دشوار تر از سایر تیم‌ها باشد.

سپاهان و فولاد در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و انجام ۶ بازی با ۶ تیم آسیایی در این مسابقات آنها را در شرایط مسابقه و در فرم ایده آل نگه داشته و استقلال در حالی باید وارد لیگ شود که در ۵۰ روز قبل از این دیدارها تنها ۲ بازی رسمی انجام داده است.

وجه تشابه دیگر این دو میزبان آبی پوشان در رقابت برای رده‌های بالای جدول و کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده است. سپاهان فعلاً در رده سوم قرار دارد و آنها با توجه به داشتن بازی مستقیم با پرسپولیس نیم نگاهی هم به رده دوم دارند و چه بسا بتوانند با شکست سرخابی‌ها به این هدف خود برسند و این موضوع انگیزه‌های آنها را برای میزبانی از شاگردان مجیدی بیشتر می‌کند.

فولاد هم که با کسب بهترین نتایج در آسیا و قطعی کردن صعود به مرحله حذفی این مسابقات روحیه و انگیزه‌ای دو چندان در لیگ برتر دارد، قطعاً در هفته بیست و هفتم حریفی دشوار برای آبی پوشان در اهواز خواهد بود. شاید بیشترین امید پرسپولیس نزدیک ترین رقیب استقلال در جدول هم به همین دو بازی باشد و آنها امیدوار هستند که سپاهان و فولاد بتوانند امتیازات کافی را از استقلال بگیرند.

مس رفسنجان حریف هفته بیست و نهم آبی پوشان که در رده پنجم حضور دارد هم از تیم‌هایی است که شانس خود را برای صعود به رده‌های بالاتر جدول حفظ کرده و همینطور آنها از تیم‌های خوب این فصل لیگ هستند که در خانه عملکرد خوبی داشته و تنها ۲ بار در بازی‌های خانگی شان مغلوب شده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • موحدزاده فسایی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    با احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستم، انشاالله به یاری خداوند هر6 تیم پر برکت باشند وهرکدام 3 امتیاز به استقلال کبیر بدهندو دل 50 میلیون هوادار فوتبالی کشور عزیزمان ایران را شاد نمایند، وشک نکنید استقلال امسال قهرمانه چون قراره درزمین فوتبال قهرمان مشخص شود،
  • حسن کیانی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
    هر جام نام و مرام استقلال هست زدوبند و تبانی فراوان هست شک نکنید نتايج بازی های مانده استقلال رایزنی شده است و پول پاشی بی حساب و کتاب استقلال نتایج دلخواه را درست خواهد کرد همه کس مرام پرسپولیس و پرسپولیسی را ندارند که مانند یحیی گل‌محمدی به خاطر شرافت و تعهد مانع قهرمانی پرسپولیس شد صحبت نام استقلال و مرام استقلال هست که مترادف تبانی و زدوبند و مافیا بازی است حکومتی ترین تیم ایران در همه ادوار تاریخ فوتبال ایران
  • هادی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    اگه مکتب استقلال جواد و ارش رضاوند عارف اقاسی وامیدن بعید میدونم جواد نکونام وجدان داشته باشه اونم مثل کیروش بی وجدان کیروش چقدر پرید به برانکو انگار نه انگار بازیکنای برانکو بودن کمک تیم ملی کردن صعود کر جام جهانی 2018گل مهدی طارمی به چین تو ازادی گل سید جلال تو ازبکستان ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی