حامد لک و یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مشکل حامد برطرف شد و حامد با ما تمرین می‌کند. او شرایط خوبی در این چند روز داشته و اگر لازم باشد، قطعا کمک می‌کند.

«مشکل حامد برطرف شد و حامد با ما تمرین می‌کند. او شرایط خوبی در این چند روز داشته و اگر لازم باشد، قطعا کمک می‌کند.»

این تازه‌ترین صحبت‌های یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است. حامد لک که بعد از دیدار تدارکاتی این تیم مقابل تیم المپیک و بعد از دریافت گل با داوود فنایی مربی گلرهای پرسپولیس جرو بحث کرده و پس از آن از سوی یحیی گل‌محمدی با تنبیه انضباطی مواجه شده بود، بالاخره بخشیده شد و به تمرینات این تیم بازگشت.

لک که در روزهای مغضوب بودن، تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کرد، در ادامه با صحبت‌هایی که صورت گرفت به تمرینات گروهی این تیم بازگشت تا در رقابت برای حضور در ترکیب طی ۶ بازی باقی‌مانده قرار گیرد.

براساس اخبار واصله از تمرینات پرسپولیس، حامد لک بسیار با انگیزه و خوش روحیه تمرین می کند و نشان داده که آماده ایستادن درون دروازه پرسپولیس است. این درحالیست که برخلاف حامد لک، رقیبش احمد گوهری گل‌های بدی در دیدار دوستانه برابر نفت مسجد سلیمان خورد تا یحیی گل محمدی و البته داوود فنایی را حسابی به فکر فرو ببرد.

بازی با پیکان برای یحیی گل محمدی و پرسپولیسی‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است. کسب ۳ امتیاز این دیدار برای سرخپوشان تهرانی از نان شب هم واجب تر است و خود گل محمدی هم می داند در بازی با دوست صمیمی اش مجتبی حسینی نمی تواند ریسک کند.

حامد لک هم با تجربه تر از احمد گوهری است و هم در تمرینات اخیر تیمش نشان داده که بسیار آماده تر از رقیب خود است.

شماره ۸۱ پرسپولیس می تواند در دیدار حساس برابر پیکان بازگشتی رؤیایی به دروازه تیمش داشته باشد. حامد لک در صورت عملکرد مناسب در این دیدار و ۵ بازی بعدی حتی می تواند پرسپولیسی‌ها را از خرید دروازه بان ملی پوش و مطرح پشیمان کند!

به عبارتی بهتر عملکرد شماره ۸۱ پرسپولیس است که تعیین می کند این تیم بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی دنبال خرید دروازه بان برود یا نه؟

شنیدیم کادرفنی پرسپولیس نیز به صورت غیر مستقیم این موضوع را با حامد لک درمیان گذاشته و برای بالا بردن روحیه این گلر مطرح به او اطمینان لازم را داده اند که در صورت درخشش برابر پیکان و بازی‌های باقی مانده می تواند درفصل آینده نیز شماره یک تیمش باشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamiREd IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    من نمی‌دونم آقای یحیی گلمحمدی با این خرید‌های افتضاحی که تا حالا داشته باز چجوری روش میشه به باشگاه لیست خریدم میده واسه فصل بعد؟؟؟!!!! آقا،عزیز،جناب سرمربی خود شما زیادی هست تو این تیم،صدقه سر انصاری‌فرد تونستی بیای پرسپولیس یه بخور بخور بکنی و حق دلالی بگیری ،والا از اول اومدن شما اشتباه بود به این تیم چون اصلا رزومه درخشانی نداشتی که بخوای سرمربی پرسپولیس بشی،آخه وقتی یه قهرمانی درست و حسابی نداشتی تو تیمهای قبلیت و صرفا چهارتا بازی تیمت خوب بازی کرده بود که نمیشد بیای پرسپولیس ولی اومدی با حمایتهای انصاری‌فرد از خدا بی‌خبر،حیف اون تیمی که برانکو ساخته بود و کالدرون داشت ادامه راهشو میرفت،حیف .
  • علی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    لنگ جام ندیده 😳 حتی اندازه پاس همدان هم نیست😁 بعداز۶۰سال هنوزم دنبال جامید؟😂 باخت مفتضحانه وننگینتون توسط استقلال درسال۴۷روتوگوگل سرچ کنیدوببینید 🤩 باخت ننگینتون مقابل الهلال واولسان هیوندای وکاشیماآنتلرز رویادتون رفته؟😜 بهتره هیچی نگیدوگرنه ایرالکووصنعت هم پیداشون میشه 🤣 حسرت قهرمانی درجام باشگاه‌های آسیا روهم که بگورمیبرید 🤮 اون ستاره مسخرتون توبازیهای جام باشگاه‌های آسیا روهم (ای اف سی )اصلا قبول نداره 🤯 حتی اجازه زدنش روپیراهنتون توبازیهای آسیایی رونمیده 😢 اما التماس میکنه ستاره های استقلال رو فقط لمس کنه🥰 میدونیدچرا؟😳 به علت اینکه هردوستاره استقلال واقعی هستند😘 اونقدرپخمه ایدکه قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا جزوی از ساخته های ذهن متوهمتون شده 😁😁 دربرابرحقیقت مقاومت نکنید😭 شما لنگیا بی عرضه ونتون هستید 🐔🐔🐔🐔🐔 اما استقلالیاااااا بتونن یعنی میتونن🐓🐓🐓🐓🐓 دلم به حال لنگ ولنگی میسوزه 💩 زنده باد شاه فرهادواستقلال که پرافتخارترین تیم آسیاست 🇸🇴🇸🇴🏆🏆💙🧿🎯⚽️🧢🧢 فقط اس اس 👊👊👊👊👊
    • میلاد IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
      کبسه عروس آسیا
  • عشقپولیس IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    آخه حامد هم شد گلر؟!!🤢
  • حق گو IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    من مطمئن هستم به یاری خدا حامد 6 کلین شیت میکنه و پرسپولیس برای ششمین بار قهرمان خواهد شد.
  • محمد IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    آقای گل محمدی سرمربی با دانش وکار بلد وباغیرت پرسپولیس نباید به ارجیف بدخواهان پرسپولیس توجه کند انشالله آقای لک هم به روزهای خوبش خواهد رسید
  • لنگ سوراخ IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
    خوشم میاد لنگ حسرت اسیا مونده تودلش شما اگر لطف داور های فاسد نبود الا پاین جدول بودید با اون مربی دلال تون15

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی