افشاگری یحیی گل محمدی علیه خودش!/ تبعیض عجیب میان سرمربی پرسپولیس و شاگردانش
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یحیی گل محمدی خودش در مصاحبه اخیری که انجام داد پرده از یک فاصله دریافتی نسبت به شاگردانش برداشت و اعلام کرد ۱۵ درصد بیشتر گرفته است!

یحیی گل‌محمدی خودش در مصاحبه اخیری که انجام داد پرده از یک فاصله دریافتی نسبت به شاگردانش برداشت و اعلام کرد ۱۵ درصد بیشتر گرفته است!

سرمربی پرسپولیس که تصور می‌کرد با بیان این موضوع، خبر دریافت ۹۰ درصدی از قرارداد خودش را تکذیب می‌کند در مصاحبه روز سه شنبه‌اش گفت: «تیم پرسپولیس در جدول پرداختی به بازیکنان با اختلاف در انتهای جدول است و کمترین دریافتی را نسبت به همه تیم‌های لیگ برتر داشتیم. تا الان ۵۰ درصد دریافتی داشتیم و یک ماه دیگر هم بازی‌ها تمام است. کادر فنی نیز همین میزان دریافتی را داشته است. البته خود من یک مقدار دریافتی بیشتر داشتم. من فقط در تیم درصد بیشتری نسبت به بازیکنان گرفتم. من حدود ۶۵ درصد گرفتم. واضح و شفاف بگویم. یک جاهایی شنیدم گفتند من ۹۰ درصد پول گرفته‌ام که چنین چیزی نیست!»

به نظر می‌رسد آنچه یحیی گل‌محمدی بیان می‌کند واضح و روشن یکی از دلایل ناکامی‌های پرسپولیس در فصل جاری باشد. مربیان در فوتبال ایران چند دسته اند؛

دسته اول کسانی هستند که از همان فصل نقل و انتقالات فقط و فقط به فکر قرارداد خود بوده و تلاش می‌کنند دریافتی خود را بالا و بالاتر ببرند. این دسته از مربیان با مدیران باشگاه‌ها کنارآمده و از همان مذاکرات ابتدایی به دنبال وصول مبلغ قرارداد خود بوده و کاری به بازیکنان ندارند.

دسته دوم نیز مربیانی به شمار می‌روند که همواره سمت شاگردان خود بوده و از باشگاه می‌خواهند اول به بازیکنان برسند و بعد کادرفنی!

در این میان مربیانی هم می‌شناسیم که تأکید همیشگی دارند  دریافتی همه مربیان، بازیکنان و حتی تدارکات و ماساژورهای تیم یکسان و همزمان باشد تا تبعیضی به وجود نیاید و تیم دچار دو دستگی نشود.

مربی ای را هم می‌شناسیم که در اعتراض به تبعیض باشگاه به مدیرعامل تیمش گفته بود: «وقتی پول کم است نباید به چند نفر پرداخت کرد و سایرین را نادیده گرفت. اگر سر سفره خانواده ای غذا کم باشد شما یکی یا دو تا از بچه‌ها را از پای سفره بلند نمی‌کنید بلکه همه لقمه کم برمی‌دارند تا تمامی‌بچه‌ها غذا بخورند.»

یحیی گل‌محمدی طبق اعتراف خودش ۱۵ درصد بیشتر از شاگردانش پول گرفته که قطعا به گوش بازیکنان نیز رسیده است چرا که اسرار مالی باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس هرگز پنهان نمی‌ماند اما...

پرسش اصلی اینجاست که چرا یحیی گل‌محمدی با وجود دریافتی ۶۵ درصدی و بیشتر از همه اعضای تیم پرسپولیس این همه مسائل مالی را در کنفرانس‌های خبری خود پیش کشید و آن را بهانه ای برای نتایج تیمش عنوان کرد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    ایووول ادمین..دمتگررررم واقعا👏⁦👌🏻⁩زیبا و منطقی نوشتی ⁩الان شدی همون خبر ورزشی دوست داشتنی که ازش توقع داشتیم😍💙با فاش شدن پانزده درصد بیشتر دریافتی گل محمدی نسبت به شاگردانش پس نتیجه می گیریم گل محمدی رو در دسته اول باس قرار دهیم و فرهاد مجیدی در دسته دوم قرار می گیرد😉
  • mohammad IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    چقدر جالب سوتی داد که خودش در صد بیشتری نسبت به بازیکنانش گرفته🤣🤣🤣
  • علی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    برو بابا با این خبر مسخره ت، حالا فرض کن ۱۵ درصد بیشتر گرفته باشد،الان شد عامل خرابی تیم و شکست و...جمع کن بابا
  • مجید NL ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    کاملا معلومه که خبر نگار عزیز بدنبال حاشیه سازی هست وگرنه ده پانزده درصد اختلاف بالا و پایین چیزی نیست که بخواهی شخصیت یک مربی رو زیر سوال ببری
  • بهزاد ایمن. IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    من فکر میکردم خبر ورزشی فقط برای استقلال حاشیه درست میکنه نگو کارش کلا حاشیه سازیه خوب به ما چه که کی چقدر میگیره اگه لایق نباشه قطعا نمیگیره حالا ملت ساده هم فکر میکنن این چه اتفاقیه مثلا شروع میکنن رفتن به ادامه حاشیه😂😂😂😂
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    پولهایی که ازدلالی بازیکن به جیب میزنی باافشین جون هم بگو دیگه بلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی