سرپرست اسبق تیم ملی به حرف آمد؛ جرأت نداشتند از من اسم ببرند!/ با جادو و خرافات وارد این فوتبال شده بودند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: سابقه من قبل از حضور در تیم ملی مشخص است و برای فدراسیون کیسه ندوخته بودیم.

هوشنگ مقدس در خصوص اظهارات اخیر مجتبی خورشیدی، سرپرست سابق تیم ملی اظهار داشت: ظاهرا اشاره غیر مستقیمی به بنده داشته اما شهامت و جرات نداشتند که نام مرا را ذکر کنند زیرا سوابق اینگونه افراد برای همه اهالی فوتبال کاملا مشخص و تاسف برانگیز است.

وی افزود:‌ از سال ۷۴ و زمان داریوش مصطفوی با فدراسیون فوتبال همکاری داشتم. سرپرست تیم ملی جوانان با هدایت صالح نیا بودم. همچنین در تیم ملی افتخار آفرین سال ۱۹۹۸ افتخار خدمت داشتم و با فدراسیون همکاری می کردم. ۹ سال عضو هیات رئیسه و نایب رئیس هیات فوتبال استان فارس بودم ، سرپرست تیم ملی نوجوانان بودم و بعد از مدتی هم افتخار پیدا کردم به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان با این سوابق خدمت کنم.

سرپرست تیم ملی در دوره‌ای از ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال، اضافه کرد: یک روز حضور روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران برای من باعث افتخار است و یک ریال دستمزد از این بابت دریافت نکردم. زمانی به عنوان سرپرست تیم ملی انتخاب شدم که حداقل سابقه کار در همین جایگاه را در سایر رده ها داشتم. در مسابقات مختلف بین المللی مثل بازی ایران و استرالیا در ملبورن یا جام ملت های ۱۹۹۶ حضور داشتم و با آشنایی به دو زبان عربی و انگیسی به تیم کشورم خدمت می کردم.

وی ادامه داد:‌ می بینیم چگونه فوتبال را به محل سودجویی خودشان تبدیل کرده بودند و تیم ملی حیات خلوت این آقایان بود. مسائلی در مورد جادو و خرافات می شنویم که به واقع تاسف برانگیز و ناراحت کننده است که برخی افراد با چنین تفکراتی پایشان به فدراسیون فوتبال باز شده و این شرایط را رقم زدند. خوشحالم که امروز حمید استیلی به عنوان یک چهره فوتبالی سرپرست تیم ملی ایران است چرا که این جایگاه حق امثال استیلی است. امیدوارم در آینده فوتبال ایران هم شاهد حضور افرادی نباشیم که آرزوها و رویاهایشان را در تیم ملی جست و جو می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    هوشنگ مقدس یکی از افرادی هست که در باشگاه ایرانیان دبی همیشه برای ایرانیهایی که برای تشویق تیمهای باشگاهی و تیم ملی به امارات میرن سنگ تمام میزاره، من همراه با خانواده چندبازی که برای تشویق استقلال رفته بودم دبی و به عینه دیدم که چطور یک ایرانی در غربت بدون ذره ای چشمداشت مالی و گرفتن هزینه به ایرانیهای میهمان خدمت میکنه ، امیدوارم بشه در تهران جبران کنم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی