شجاعی: از تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام/ یکی از سخت‌ترین جام‌جهانی‌های ممکن را در پیش داریم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال نساجی می‌گوید هنوز از بازی‌های ملی خداحافظی نکرده است و تلاش خود را برای حضور در جمع ملی‌پوشان خواهد کرد.

مسعود شجاعی، بازیکن تیم فوتبال نساجی پس از قهرمانی تیمش در رقابت‌های جام حذفی گفت: خیلی خوشحال هستم. شما جو را دیدید. برای دومین بار است که این حس را در ایران دارم. تنها دلخوشی این مردم فوتبال است و ما تا مدت‌ها روز مردم مازندران را ساختیم و خوشحالیم که این اتفاق افتاد. برای خودمان خوشحالیم که توانستیم اعاده حیثیت کنیم. در لیگ برتر به حق خودمان نرسیدیم اما در این رقابت‌ها شخصیت‌مان را به فوتبال ایران دیکته کردیم و می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم. همچنان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و امیدوارم برگزار شود و آسیایی شویم.

او درباره شرایط حضور نساجی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: ما کار خودمان را کردیم و بقیه‌اش بستگی به مسئولان دارد. باید همه فکر آن‌ها آماده کردن زمین مسابقات و ایده‌آل‌های AFC باشد. امیدوارم بعد از رقابت‌های جام جهانی بتوانیم در آسیا حضور داشته باشیم.

شجاعی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: وضعیت تیم ملی خوب است و بازیکنان سرحال هستند. این بی‌برنامگی به تیم لطمه می‌زند چون بقیه‌ تیم‌ها برنامه‌های خود را تنظیم کرده‌اند تا بهترین عملکرد را داشته باشند اما شرایط برای ما خوب نیست. این مساله باعث سردگمی بازیکنان می‌شود. یک بار می‌گویند قرار است سرمربی تیم ملی عوض شود. یک وقت درباره تغییر رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می‌شود. امیدوارم شرایط بهتر شود.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره حضور دوباره در تیم ملی ایران گفت: من از تیم ملی خداحافظی نکردم. من همه تلاش خود را می‌کنم تا روزی که از نظر بدنی آماده باشم. رسیدن به تیم ملی یکی از اهداف من است و باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.

شجاعی درباره آینده‌اش برای فصل آینده مسابقات گفت: من با تیم نساجی قرارداد دارم اما اجازه بدهید پس از مسابقات درباره آینده صحبت کنیم.

او درباره وضعیت گروه تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: فکر نمی‌کنم شرایط آسانی در این گروه باشد. نمی‌خواهم بخواهم این گروه، گروه مرگ است اما یکی از سخت‌ترین گروه‌هاست. فوتبال ما به برخی‌ تیم‌ها نمی‌خورد. مثلا ما برابر عمان و بحرین در آسیا به مشکل برمی‌خوریم. انگلیس هم جزو آن تیم‌های سخت است. همچنین برخی بازیکنان آمریکا در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس فعالیت دارند و بازیکنان خوبی است و نباید هیچ چیزی را دست کم بگیریم چون فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین جام  جهانی‌های ممکن را در پیش داریم.

شجاعی درباره حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایشان تلاش خود را کرده‌اند و نتایج خوبی گرفته‌اند و اگر مدیران صلاح بدانند، این مربی استحقاق حضور در جام جهانی و تیم ملی را دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آریهان DE ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    خیلی پررویی که هنوز درباره تیم ملی حرف میزنی و خداحافظی نمی کنی.امثال تو دوست دارند که با لگد بیرون بی افتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی