چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵
۰ |
۰
مولفه های مهم در هنگام خرید لباس چیست؟
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

خرید کردن در زمینه های گوناگون یکی از روش هایی است که افراد برای لذت بردن از زندگی این انتخاب را می کنند.

اگر بخواهیم صادقانه به موضوع نگاه کنیم باید بگوییم که انجام خرید لباس در حقیقت یکی از مواردی است که خانم ها تمایل و علاقه بیشتری را نسبت به آن نشان می دهند. برای آنه که بتوانید لذت خرید خود را تکمیل کنید، در نظر گرفته ایم تا چند موضوع و نکته بسیار مهم را در اخبار روزمره امروز به شما توضیح داده و بگوییم که این نکات و موضوعات چه تاثیری می توانند بر روی خرید شما و نتیجه ای که از خرید خود انتظار دارید، داشته باشند. بنابراین بیایید با یکدیگر نگاهی به این مولفه ها بیاندازیم. جهت اطلاع از اخبار گوناگون می توانید به سایت شهر خبر مراجعه نماید.

*انتخاب رنگ لباس

اولین چیزی که در هنگام خریدن لباس باید در نظر بگیرید، مربوط به انتخاب کردن رنگ آن لباس می شود. رنگ لباس در حقیقت آن چیزی است که شما در وهله اول هم خودتان می بینید و هم زمانی که لباس را بپوشید، آن را به دیگران نشان خواهید داد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم، بهترین رنگ لباس را انتخاب کرده و سپس با توجه به همان، به دیگر مولفه ها نیز توجه کنید.

در صورتی که هیکل پر و درشتی دارید و قصد دارید تا خودتان را لاغرتر نشان دهید، بهتر است به سراغ رنگ های تیره تری همچون مشکی و سورمه ای بروید. در واقع در روانشناسی رنگ ها علاوه بر آن که با رنگ های مختلف می توانید هیکل خود را در نظر دیگران کوچک تر یا بزرگ تر از حالت عادی نشان دهید، می توانید روحیات و شخصیات خودتان را نیز نمایان کنید.

مثلا انتخاب رنگ لباس می تواند نشان دهد که شما چگونه شخصیتی دارید. اغلب افرادی که رنگ سیاه را ترجیح می دهند در حقیقت مدیران عالی هستند که بیشتر به صورت فردی در کارهای خود عمل می کنند. رنگ های روشن و فانتزی همچون رنگ های شبرنگی می توانند به شما ثابت کنند که فرد مورد نظر از لحاظ احساسی و فکری سر زنده بوده و اغلب این رنگ ها توسط نوجوانان انتخاب می شود. با این وجود به شما توصیه می کنیم که صرف بالا رفتن سن و...از انتخاب رنگی که دوست دارید صرف نظر نکنید.

*طرح لباس

مورد بعدی توجه کردن به طرح لباس است. زمانی که طرح لباس مورد نظر خودتان را انتخاب می کنید فراموش نکنید که طرح لباس می تواند بر روی چهره و اندام شما تاثیرات مثبت و منفی بسیار زیادی داشته باشد. به طور مثال لباس هایی با پارچه های راه راه عمودی سبب می شوند تا شما قد بلندتر به نظر برسید. این در حالی است که لباس هایی با پارچه های افقی باعث می شوند تا شما چاق تر دیده شوید.

در خصوص لباس های طرح دار و هاوایی شکل نیز همین موضوع صدق می کند. زمانی که شما لباسی با طرح های درشت را انتخاب می کنید، در حقیقت خود و اندام خود را بزرگ تر از چیزی که می باشد نشان می دهید. این در حالی است که اگر می خواهید تا کوچک تر از آن چیزی که هستید به نظر برسید، بهتر است از لباس های ساده و یا لباس هایی که طرح های ریزی دارند استفاده کنید.

*جنس پارچه

مورد بعدی در خصوص جنس پارچه است. جنس پارچه هایی که برای لباس ها انتخاب می شوند می توانند بسیار مهم باشند. در حقیقت باید گفت که  جنس انواع مختلف پارچه ها را باید به نحوی انتخاب کنید که بعدها دچار مشکل نشوید. در حقیقت پرز ندادن پارچه، چروک نشدن پارچه، نازک نبودن بیش از حد و...همگی جز مواردی هستند که باید در هنگام انتخاب یک لباس مناسب به آن توجه کنید.

جمع بندی

مواردی که در خصوص یک لباس باید در نظر داشته باشید را برایتان توضیح دادیم. در صورتی که نسبت به این موارد بی تفاوت باشید، باید گفت که احتمالا لباسی که خریداری می کنید می تواند در مدت زمان کمی خراب شده و از ظاهر زیبای آن کم شود. فراموش نکنید که لباس را به چه منظوری خریداری می کنید، زیرا این لباس می تواند برای استفاده در خانه، محل کار، دانشگاه و...باشد. در هر صورت لازم است تا جنس پارچه، طرح و رنگ آن را متناسب با محیط مورد نظرتان انتخاب نمایید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی