مثل کی‌روش باید به اسکوچیچ هم خدمت کنیم!/ حتی با بهترین مربی جهان نمی‌توانیم به جام جهانی برویم
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران با اشاره به زمان باقی مانده تا جام‌جهانی گفت: اگر می‌خواهیم در قطر حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تدارکات و برنامه‌ریزی مناسبی را در دستور کار قرار دهیم، یعنی همان کاری که برای کی‌روش انجام دادیم.

ناصر ابراهیمی مرد باتجربه فوتبال ایران در مصاحبه‌ای، مسائل و مباحث مربوط به تیم ملی را تشریح کرد. حرف‌های تازه ابراهیمی را در زیر می‌خوانید:

*صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی دل هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال را شاد کرد که این شور و نشاط به زندگی اجتماعی مردم نیز وارد می‌شود. اینکه ما در چه گروهی قرار داریم یا در گذشته چه اتفاقاتی افتاده و قرار است چه مسیری را طی کنیم، بحث فنی است که نیازمند نشست‌ها و میزگردهای تخصصی با حضور کارشناسان مربوطه است اما اگر می‌خواهیم در جام‌جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید قدر این زمان‌ها را به خوبی بدانیم، چراکه اگر این فرصتی از دست برود، نمی‌توان آن را جبران کرد

*در شرایطی که ما هستیم باید چند نکته مهم را مد نظر قرار داد. اولین و مهم‌ترین نکته این است که باتوجه به زمان باقی مانده تا آغاز جام جهانی، امکان جابه‌جایی سرمربی تیم ملی نیست و باید با اسکوچیچ به قطر برویم. بهترین مربی جهان اگر قبول کند و شرایط مالی ما هم اجازه بدهد نمی‌تواند تیم را آماده حضور در این مسابقات کند چراکه زمان کافی در اختیار ندارد و باید با قبول همین شرایط به جام جهانی برویم.

مثل کی روش باید به اسکوچیچ هم خدمت کنیم!/ حتی با بهترین مربی جهان نمی توانیم به جام جهانی برویم

*نکته دوم این است که باید خدماتی که کی‌روش گرفت را به اسکوچیچ هم بدهیم. برگزاری اردوهای مناسب با هدف آماده‌سازی تیم ملی باید در دستور کار مسئولان فدراسیون فوتبال باشد. فراموش نکنیم چه امکاناتی در اختیار کی‌روش و تیمش بود و الان باید همین فضا را برای اسکوچیچ فراهم کنیم تا بازیکنان در شرایط مناسبی آماده حضور در این رقابت‌ها شوند.

*باید دیدارهای دوستانه مناسب با تیم‌های صاحب سبک یا در شرایط مشابه در برنامه تیم ملی باشد. اگر قرار است با تیم‌هایی از جمله سوریه، عمان یا تیم‌های درجه ۲ و ۳ آسیا و جهان بازی کنیم باید بدانیم سودی برای تیم ملی نخواهد داشت و بهتر است تا زمان داریم تیم‌های مطرح را برای بازی‌های دوستانه پای میز مذاکره بیاوریم.

*این یک واقعیت است که بازیکنانی که به تیم ملی می‌آیند خستگی مفرط از حضور در باشگاه‌ها و تیم‌های خود را به همراه دارند. باید یک ماه به همه بازیکنان استراحت داد تا در کنار خانواده، خودشان را بازسازی کنند تا با روحیه و انگیزه‌ای مضاعف برای حضور در جام جهانی آماده شوند. به هر حال باید قدر این شرایط و زمان‌ها را بدانیم و با برنامه‌ریزی و مطالبه‌گری به حق تیم ملی فوتبال ایران را در بهترین شرایط آماده و مصاف رقبای جهانی فرستاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج رضا IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۲
    نه. فراموش نمی کنیم چه امکاناتی در اختیار کی روش بود. همه فوتبالی ها خواهان رفتن کیروش بودند. تنها به خاطر محبوبیت کیروش در میان مردم بود که فدراسیون جرات بیرون کردنش را نداشت. وگرنه از گزارشگر بگیر تا مربی و فوتبالیست همه خواهان اخراج کیروش بودند و علنا این را بیان می کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی