سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۱ |
۴
لیونل مسی - شادی گل پیراهن در ال‌کلاسیکو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیراهنی که لیونل مسی در بازی ال کلاسیکو در ورزشگاه برنابئو مقابل تماشاگران گرفت به قیمتی نجومی به فروش رفت.

خبرورزشی - یکی از علاقه‌مندان به فوتبال اکنون صاحب پیراهن خاطره‌انگیزی است که لیونل مسی در ال‌کلاسیکو آن را پوشیده بود. این فرد مبلغ حیرت آور ۴۵۰۰۰۰ دلار را برای خرید این پیراهن هزینه کرد که که یک رکورد به حساب می‌آید.

مسی برای جشن گرفتن پانصدمین گل از ۶۷۲ گل خود برای باشگاه سابق خود بارسلونا، پیراهن ۱۰ خود را از تن در آورد و پس از پیروزی ۳-۲ مقابل رئال مادرید در سال ۲۰۱۷، آن ​​را در مقابل تماشاگران عصبانی ورزشگاه برنابئو نگه داشت. گلی که با حرکت سرژی روبرتو شروع شد و بعد از پاس جوردی آلبا توسط لیونل مسی تبدیل به گل شد با شادی گل خاصی که مسی انجام داد به یکی از خاطره‌انگیزترین گل‌های تاریخ فوتبال تبدیل شد.

پس از آن، یک کلکسیونر که به دنبال مالکیت کالاهای تاریخی از تاریخ ورزش بود، پیراهن برنده هفت توپ طلا را به قیمت ۴۵۰۰۰۰ دلار خرید که هم خریدار و هم کسانی که آن را به او فروختند تأیید کردند.

دامیان اولیورا ادعا کرد که این فروش رکورد تمام دوران پیراهن مسی را شکست و به همه کسانی که در این دستاورد شگفت‌انگیز دست داشتند از جمله شرکت کلکسیونی گلدین تبریک گفت.

یکی از کاربران اینستاگرامی معروف به Anishfutbol با اعلام این خرید خود، در پستی همراه با عکسی از مسی در حال حرکت نوشت: «به مجموعه من می‌آید... پیراهنی که لئو پس از زدن گل پیروزی در ال‌کلاسیکو و گل پانصدم خودش آن را مقابل تماشاگران گرفت.  نمی‌توانم آن را باور کنم. مقدس‌ترین جام مقدس برای مجموعه من!»

اگرچه مبلغ ۴۵۰,۰۰۰ دلار ممکن است برای یک لباس پوشیده شده توسط مسی یک رکورد باشد، اما هنوز هم تا حدودی از بالاترین دستمزد در سایر بخش‌های ورزشی فاصله دارد و رتبه شماره یک فعلی متعلق به پیراهن بیب روث بازیکن سابق فوتبال آمریکایی تیم نیویورک‌یانکیز است که در ۱۹۲۸-۱۹۳۰ آن را می‌پوشید و به قیمت ۵,۶۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ فروخته شد.

قیمت اخیر برای خرید لباس مسی از نظرت قیمت فروش پیراهن‌های متعلق به او و همچنین پیراهن‌های متعلق به بازیکنانی که همچنان در حال بازی کردن هستند، یک رکورد به حساب می‌آید.

عکس‌/ قیمت نجومی برای پیراهن خاطره انگیز مسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقپولیس IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۴
    خودش تو بارسا نیست اما هنوز ازش نشانه های هست انگار که هستش🥺❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی