نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
۰ |
۰
ستاره اسنوکر برای هفتمین بار قهرمان جهان شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره اسنوکر جهان با شکست جاد ترامپ، هفتمین عنوان قهرمانی جهان خود را جشن گرفت.

رونی اُ سالیوان ستاره اسنوکر جهان که به فینال رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان رسیده بود، در این مرحله به مصاف جاد ترامپ رفت. در بخش اول فینال رقابت‌های قهرمانی جهان، رونی اُ سالیوان توانست با نتیجه ۵ بر ۳ جاد ترامپ را شکست دهد. در بخش دوم فینال بازهم رونی اُ سالیوان مرد برتر میدان بود و توانست نتیجه را ۱۲ بر ۵ به سود خود به پایان برساند تا دو ورزشکار برای بخش سوم فینال آماده شوند.

بخش سوم و چهارم این رقابت‌ها شب گذشته (دوشنبه) پیگیری شد که رونی اُ سالیوان توانست به پیروزی برسد و قهرمانی این رقابت‌ها را به نام خود کند. اُ سالیوان که در بین هواداران اسنوکر به موشک مشهور است در حالی قهرمانی این رقابت‌ها را به نام خود کرد که او برای هفتیمن بار به این عنوان دست یافته است.

اُ سالیوان توانست با نتیجه نهایی ۱۸ بر ۱۳ از ترامپ پیشی بگیرد و با این نتیجه قهرمان شود. موشک اسنوکر جهان با کسب هفتمین عنوان قهرمانی خود به رکورد استفن هندری دست یافت.  

ستاره اسنوکر جهان با قهرمانی در این رقابت، ۵۰۰ هزار پوند را به جیب زد. هم‌چنین جاد ترامپ به عنوان نفر دوم ۲۰۰ هزار پوند را برنده شد.

رونی اُ سالیوان که پیش از این شش بار قهرمان جهان شده بود، مصمم بود که ترامپ را شکست دهد تا هفتمین عنوان قهرمانی را به نام خود کند. هم‌چنین جاد ترامپ به دنبال دومین عنوان جهانی خود بود که نتوانست آن را کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی