نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
۲ |
۵
محبوب‌ترین پرسپولیسی را بشناسید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس علاقه زیادی به سیدجلال حسینی کاپیتان تیمشان دارند.

وقتی هواداران در بازی‌های لیگ برتر و به خصوص دیدارهای پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه حضور دارند، طبق عادت همیشه و موقع گرم کردن، تک تک اعضای تیم را به شدت تشویق می‌کنند تا آن‌ها با روحیه‌ای خوب بتوانند در بازی‌ها شرکت کنند.

هواداران پرسپولیس معمولا به هنگام گرم کردن یک بار همه اعضای تیم را تشویق می‌کنند و بازیکنان و اعضای کادرفنی هم به ابراز احساسات آن‌ها پاسخ می‌دهند. با این حال بعضی از بازیکنان که محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران دارند، چند بار تشویق می‌شوند. در تیم فعلی پرسپولیس سیدجلال حسینی چنین شرایطی دارد و به نوعی محبوب‌ترین بازیکن تیم به حساب می‌آید. کاپیتان پر افتخار سرخ‌پوشان در آستانه ۴۰ سالگی همچنان آماده است و قوت قلبی برای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید.

بعد از سید جلال نفراتی مثل وحید امیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا که جزو بازیکنان با تجربه پرسپولیس به حساب می‌آیند، محبوبیت زیادی بین هواداران پرسپولیس دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    سال گذشته هم پرسپولیس با امتیازهایی که سید جلال گرفت قهرمان شد و پزش را یحیی داد. یحیی اگر حسود نبود و این قدر کوته فکر نبود امسال هم با بازی دادن به سیدجلال تیمش قهرمان میشد و باز هم پزش را می‌داد اما حیف از ...
  • gaber IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
    سابقه شکست پرسپولیس در این دوره به نبود سیدجلال و ریسک به بازی نگرفتن او از جانب یحیی بود. تا سید هست پرسپولیس نمیاد. همینکه هستی پرسپولیس هم هست اگر نباشی کریم باقری هم کاری نمیتواند بکند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی