قدردانی جالب آنجلوتی از رئیس باشگاه رئال‌مادرید/ صحبت‌های در گوشی با پرس فاش شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره گفت‌وگویش با رئیس باشگاه پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا و عکس جنجالی‌اش در جشن قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا توضیح داد.

پس از پیروزی ۳ بر یک تیم رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در بازی شب گذشته (چهارشنبه) و صعودش به فینال لیگ قهرمانان اروپا، توجه  خبرنگاران به صحنه‌ای جلب شد که در آن سرمربی تیم کارلو آنچلوتی و رئیس باشگاه فلورنتینو پرس در رختکن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یکدیگر را در آغوش گرفتند و مرد ایتالیایی چند کلمه‌ای با رئیس اسپانیایی‌اش صحبت کرد. محتوای صحبت‌های آنچلوتی کنجکاوی خیلی‌ها را برانگیخت و اکنون یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده که به این موضوع پی برده است.

برنامه تلویزیونی چیرینگیتو ادعا کرده است که آنچلوتی پس از در آغوش گرفتن پرس به او گفته است:« متشکرم که مرا به اینجا برگرداندی». پرس، آنچلوتی را در پایان فصل گذشته با وجود آنکه آمار چندان جالبی در اورتون به ثبت نرسانده بود برای دومین بار به عنوان سرمربی استخدام کرد و تا الان هم نتیجه اعتمادش به او را گرفته است چرا که مرد ایتالیایی ابتدا رئال مادرید را به سی‌و پنجمین قهرمانی‌اش در لالیگا رساند و حالا آن را به یکقدمی کسب چهاردهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان رسانده است و اگر این هدف را محقق کند برای دومین بار با تیم سفیدپوش مادرید موفق به فتح اروپا شده است.

در همین حال کارلتو درباره عکس جنجالی‌اش در جشن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا در کنار چند بازیکن خود با عینک دودی و سیگار برگ توضیح داد. او به شبکه پرایم ویدئو ایتالیا گفت: این یک عکس یادگاری در کنار چند دوست بود که من واقعاً دوست‌شان دارم. ما با یکدیگر همدل هستیم. آنها واقعاً بازیکنانی حرفه‌ای هستند و حق‌شان بود که در فینال بازی کنند. من سیگار نمی‌کشم! آن سیگار هم فقط برای آن عکس در کنار دوستان بود. بله این بازیکنان دوستان من هستند.

قدردانی جالب آنجلوتی از رئیس باشگاه رئال مادرید/ صحبت‌های درگوشی با پرس فاش شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی