نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به تعویق افتاد/ زمان برگزاری مشخص نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا (OCA) تصمیم به تعویق بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو گرفته شد.

در بیانیه‌ای که در وب سایت رسمی بازی‌ها منتشر شد، آمده است: شورای المپیک آسیا اعلام کرده است که نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که قرار بود از ۱۰ تا ۲۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۹ شهریور تا ۳ مهر ۱۴۰۱) در هانگژو چین برگزار شود لغو و تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است.

براساس این گزارش، در هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا OCA که در تاشکند ازبکستان در حال برگزاری است با تعویق برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو۲۰۲۲ موافقت شد.

در این نشست پس از درخواست کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو مبنی بر تعویق بازی‌ها، این درخواست مورد موافقت هیات اجرایی OCA قرار گرفت و مقرر شد تا بررسی‌های لازم در این باره صورت پذیرد.

بر پایه این گزارش طی یک ماه آینده کمیته‌ای از سوی شورای المپیک آسیا تشکیل می‌شود تا ضمن بررسی برنامه‌های جهانی و قاره‌ای در سال آینده، زمان مناسبی برای تاریخ جدید بازی‌های آسیایی هانگژو تعیین و اعلام شود.

شورای المپیک آسیا در شرایطی تصمیم به تعویق بازیهای آسیایی گرفته که هیچ دلیل مشخصی برای علت به تعویق انداختن بازیها اعلام نکرده است. اما به نظر می رسد اوج گیری کرونا در چین یکی از دلایل آن باشد. هر چند که برخی این دلیل را منطقی نمی دانند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی