کمیته استیناف رای پرونده گل‌گهر را باطل کند/ اگر رسیدگی نکنند به دادگاه CAS شکایت می‌کنیم/ ۲ ستاره گفتند در ایران فقط پرسپولیس
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که پرونده بازیکن گابنی گل گهر دوباره باید بررسی شود.

محمد محمدی امروز سرانجام حکم معاونت ورزشی خود را از رضا درویش مدیرعامل باشگاه گرفت تا پس از حدود دو ماه حضور غیررسمی در این باشگاه، کارش را در جمع سرخپوشان آغاز کند.

محمدی در اولین گفتگوی خود پس از دریافت حکم، در خصوص مسائل پیرامون این باشگاه به سوالات پاسخ داده است. مصاحبه او با خبرنگار ما را در ادامه می‌خوانید:

از هواداران و پیشکسوتان رخصت می‌خواهم

از حضور در پرسپولیس خوشحالم و جا دارد از اعتماد مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره تشکر کنم. همچنین از هواداران پرسپولیس و پیشکسوتان عزیز این باشگاه شروع رسمی کارم رخصت می‌خواهم. بر اساس حکمی که برای من صادر شد، فعالیت های ورزشی برای تیم بزرگسالان، فراهم کردن زیرساخت ها و تمام موارد مربوط به مسائل ورزشی بر عهده من است. انشاالله خدا کمک کند بتوانیم با هم‌فکری و هم‌یاری همه دوستان و پیشکسوتان این کار را به نحو احسن انجام بدهیم.

اولویت ما حفظ بازیکنان ملی پوش است

در جزییات این مسائل را توضیح نمی‌دهند اما وقتی می‌گویند مسائل مربوط به تیم بزرگسالان، شامل نقل و انتقالات هم می‌شود. الان با توجه به درخواست آقای گل‌محمدی اولویت ما حفط بازیکنان ملی پوش هستند که در جلسات مذاکره من حضور دارم و صحبت ها را انجام می‌دهیم. این هم یکی از وظایف بنده است. با آقای سرلک و مهدی ترابی به نتایج نهایی رسیده‌ایم. انشاالله در هفته آینده این امر هم نهایی شود تا بتوانیم کار بقیه دوستان هم انجام بدهیم.

باید آکادمی پرسپولیس را پررنگ‌تر کنیم

امسال یکی از بزرگترین دغدغه های ما این است که بتوانیم در بحث آکادمی و تیم های پایه پررنگ تر باشیم. این مسئله نیاز به یک برنامه‌ریزی اصولی و بلندمدت دارد. تیم های پایه نیاز به برنامه های بلندمدت دارند تا ما بتوانیم استعدادیابی کنیم و بچه هایی که علاقمند هستند را جذب کنیم تا در بحث پرورش بازیکنان و استعدادیابی موفق باشیم و به تیم بزرگسالان بازیکن بدهیم. در بحث نتیجه گیری امسال مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه خیلی مصر هستند که بتوانیم در تیم های پایه نتایج خوبی را کسب کنیم.

در مورد محسن خلیلی تصمیم‌گیری می‌کنیم

[در خصوص ادامه کار محسن خلیلی] انشاالله در این هفته به جمع بندی کامل خواهیم رسید. یک سری برنامه ها برای افراد مختلف آمده که ما باید تمام برنامه ها را بررسی کنیم و بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم.

*عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس همیشگی است

انتقاد یک چیز طبیعی است. همیشه در کشور ما اینطور نیست که همه رضایت کامل برای هر قضیه ای داشته باشند. من برای تمام انتقاد ها احترام قائلم اما تمام تلاشم را می‌کنم مثل دوران بازیگری ام بر اساس عملکردم من را قضاوت کنند نه بر اساس اسم و سابقه ام. با تمام وجود در اختیار باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. من سال ۸۰ تا ۸۵ در پرسپولیس بودم ک زحمت کشیدم. من اولین سال جام باشگاه های آسیا را برای پرسپولیس بازی کردم و افتخار این را داشتم که با خیلی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس هم‌بازی بوده‌ام؛ عشق و علاقه ام هم به همین تیم بوده اما جبر زمانه و شغل و فوتبال باعث شده تا نقل و انتقالاتی در زمان بازیگری ام رقم بخورد. همیشه برای همه تیم های فوتبال احترام قائل بودم اما علاقه ام را نمی‌توانم کتمان کنم. از روزی که شروع به کار کردم با تمام وجود تلاشم را برای احقاق حق هواداران می‌کنم. مطمئنا تمام انتقاد ها را به گوش می‌خرم و پذیرا هستم اما سعی می‌کنم که با عملکرد و صداقتم قضاوت شوم و مردم ببینند چه عملکردی در باشگاه بزرگ پرسپولیس داشته‌ام.

سرلک و ترابی گفتند در ایران فقط پرسپولیس

با توجه به اینکه ما جام جهانی را در پیش داریم تمام بازیکنان خودشان علاقمند بودند که بمانند. هم مهدی ترابی و هم سرلک خودشان دوست دارند که ثمره کارشان را ببینند. ما در جزییات قرارداد هیچ بحثی نداشته‌ایم و در کلیات به جمع بندی رسیده‌ایم که نتیجه خوبی است. انشاالله زمانی که می‌خواهیم روی کاغذ بیاوریم روی این بحث ها به جمع بندی می‌رسیم. وقتی هر دو می‌گویند علاقمند هستیم در پرسپولیس ادامه بدهیم اینکه مدت قرارداد چقدر باید خیلی مهم نیست. همانطور که ما علاقمند هستیم در خدمت این عزیران باشیم قطعا این بچه ها باشگاه پرسپولیس را دوست دارند. مطمئنا من علاقه داریم طولانی مدت در پرسپولیس باشند و همانطور که سالیان سال زحمت کشیده‌اند همین رویه را ادامه بدهند. هیچکس بدش نمی‌آید بازیکنانی مثل آقای ترابی و آقای سرلک و بقیه بازیکنان را طولانی مدت در اختیار داشته باشد اما این یک چیز دو طرفه است. ما باید هم منافع باشگاه ک هم منافع بازیکن را در نظر بگیریم. اینجا خانه این بازیکنان است و اینکه مصرانه می‌گویند در ایران فقط اینجا بازی می‌کنند قلبی است.

گل‌محمدی دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد

آقای گل‌محمدی دو سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند و مطمئنا تمام هم و غم ما حمایت از ایشان است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با آقای گل‌محمدی قهرمانی ششم را به دست بیاوریم چون این تیم لیاقتش را دارد و هیچ بحث دیگری است. گاهی بعضی دوستان شیطنت می‌کنند و مسائلی را مطرح می‌کنند اما هوادار فهیم پرسپولیس بداند که اصل ما حمایت و صداقت است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با آقای گل‌محمدی و کادرشان قهرمانی ششم را هم کسب کنیم.

منتظر اعاده دادرسی گل گهر هستیم

با توجه به اینکه امروز اولین روز فعالیت رسمی من است می‌خواستم درباره چند مسئله که دغدغه هواداران است صحبت کنم. درچند روز اخیر شاهد این بودیم که هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس به حق خواستار این شدند که پرونده کسر امتیاز از گل گهر مجددا بررسی شود. ما هم در کنار هواداران‌مان خواستار بررسب بهتر و دقیق تر این پرونده هستیم. باشگاه گل گهر مجددا اعاده دادرسی کرده و مستندات و مدارک جدیدی ارائه کرده است که جناب آقای صالحی رئیس محترم کمیته هم نسبت به این قضیه موضع داشتند و در حال بررسی هستند. ما منتظر ابلاغ رای هستیم. یادآور می‌شوم که یک فایل صوتی منتشر شد و همه آن را گوش دادند که از طرف مشاور حقوقی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال بود و ایشان به رئیس کمیته انضباطی دستور می‌دهند که چنین رایی صادر شود. ما باید بدانیم این فایل صوتی در صدور رای چه نقشی داشته است؛ این حق هوادار ما است. هوادار ما باید بداند این فایل تاثیر داشته یا خیر.

می خواهند پرسپولیس را مظلوم واقع کنند

اینکه کمیته انضباطی و فدراسیون در این قضیه سکوت می‌کنند سوال برانگیز است. وقتی یک فایل صوتی به این مستندی منتشر می‌شود که عملا اعلام می‌کند روی صدور رای تاثیرگذار بوده، این قطعا تخلف است و وقتی رایی با تخلف صادر می‌شود ما خواستار باطل شدن آن هستیم. جناب آقای اصولی در برنامه زنده تلویزیونی اظهار کردند که ابهاماتی در آن قضیه بوده و باید مجددا رسیدگی شود. وقتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خودشان اعلام می‌کنند ابهامات و شائبه هایی وجود دارد چرا کمیته استیناف مجددا رسیدگی نمی‌کند؟ وقتی خود هیئت رئیسه تخلفات رئیس پیشین فدراسیون را منتشر می‌کنند و یکی از موارد تخلف در رای باشگاه محترم گل گهر است چرا این رای باطل نمی‌شود؟ ما به جد پیگیر این قضیه هستیم و تا انتها پیگیری می‌کنیم. امسال همین رای ممکن است در تعیین قهرمان تاثیرگذار باشد. بازیکنان و کادرفنی ما در زمین تمام سعی‌شان را می‌کنند و ما امیدواریم که اتفاقات و نتایج بازی ها در زمین رقم بخورد نه بیرون از زمین اما اینکه از حق‌مان در بیرون زمین نگذریم وظیفه من و اعضای باشگاه است که به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا نتیجه دادرسی باشگاه گل گهر اعلام شود. با اتفاقاتی که رخ داده فکر نمی‌کنم خواسته زیادی باشد که رای این پرونده باطل شود و مجددا رسیدگی شود. مردم و هواداران‌ باید بدانند فایل صوتی در رای تاثیر داشته یا نه و دوستان در کمیته انضباطی و استیناف باید اظهارنظر کنند. چرا هوادار ما باید مظلوم واقع شود؟ اگر کمیته استیناف و کمیته انضباطی و فدراسیون این موضوع را پیگیری نکنن ما به داداگاه عالی ورزش خواهیم رفت و مطمئنا در این صورت اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

آقای سهیل مهدی؛ تابع قوانین بین المللی باشید

آقای سهیل مهدی چند روز پیش صحبتی کردند که باعث تعجب همه شد. مگر ما تابع قوانین بین‌المللی نیستیم؟ در بازی رئال و منچسترسیتی، رئال ۲-۱ جلو بود. چرا به وقت اضافه رفت؟ اگر قرار بود گل های زده در زمین حریف اعمال شود رئال ۲-۱ بالا می‌رفت. ما تابع قوانین بین‌الملل هستیم.

چرا این بحث را 5 هفته مانده مطرح کردید؟

صورت جلسه هیئت رئیسه آذرماه به ما ابلاغ شده و اولویت ها را گفته است. وقتی می‌خواهند یک قانونی را تغییر بدهند اول فصل اعلام می‌کنند نه شش هفته مانده به پایان لیگ. من مطمئنم به آنجا نمی‌رسد و ما با اقتدار قهرمان خواهیم شد اما الان با توجه به جمیع جهات احساس من این است که شائبه ایجاد می‌کنند که می‌خواهند یک تیم خاص را قهرمان کنند. اینها باعث می‌شود آرامش و تمرکز تیم ما به هم بریزد. وقتی قوانین بین‌الملل می‌گوید گل زده در زمین حریف محاسبه نمی‌شود و بازی رودرو محاسبه می‌شود چرا آقای سهیل مهدی این بحث را در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ اعلام می‌کند؟ من مصوبه هیئت رئیسه را دارم و در آن اولویت بندی شده که گل زده در زمین حریف دیگر محاسبه نمی‌شود و بازی رودررو می‌شود. اتفاقات این چنینی و اعلام نشدن رای پرونده گل گهر ایجاد شائبه می‌کند که می‌خواهند یک تیم خاص را قهرمان کنند.

شیطنت نکنید؛ پنجره باز و بسته الان فرقی ندارد

کسانی که الان بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را عنوان می‌کنند فقط دنبال بر هم زدن آرامش تیم ما هستند. الان پنج هفته به پایان لیگ مانده و باز یا بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ما چه تفاوتی دارد؟ اینکه دغدغه ما این است پول هوادار و تیم تا لحظه آخر از حساب‌مان برداشته نشود، اتفاق بدی است؟ اینکه دنبال این هستیم که منافع را حفظ کنیم بد است؟ اینکه من پول را به بازیکن بدهم و هزینه جاری را تامین کنم بد است؟ از هواداران خواهش می‌کنم به حرف ها و شیطنت ها توجه نکنند. آقای استوکس جزو دیون ما است و مثل خیلی پرونده های دیگر از طریق وکلا پیگیر هستیم. این مبلغ باید پرداخت شود اما اینکه الان بدهیم تا آخر فصل برای ما تفاوت زیادی دارد. ما سعی می‌کنیم بازیکنان خودمان و هزینه های جاری را کامل کنیم.

دستمزد بازیکنان پرداخت می‌شود

حدود ۶-۵ تا ۷ درصد را چند روز قبل پرداخت کردیم و با تامین منابع ظرف یک ماه آینده دغدغه ای در خصوص منابع مالی نخواهیم داشت. خیال بازیکنان راحت باشد. من چون در بورس هستیم باید تراز مالی مشخصی داشته باشیم و بدهکاری نداشته باشیم. مشکل و دغدغه ای از این بابت نخواهیم داشت. بازیکنان به موقع حق و حقوق‌شان را دریافت خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    چطور برای سه امتیاز مفتی که فصل قبل به شما دادن و تو همین هفته 25سپاهان دو امتیاز کمتر از شما داشت که اگر سه امتیاز مفت رو نمی‌دادند سپاهان صدر بود و سرنوشت قهرمانی عوض میشد استیناف این اراجیف نبود یا تو همین فصل امتیازی که با زدن گل با دست جلو همین گل‌گهر مظلوم گرفتین چیزی نمیگید که حالا مدعی شدین بابا خدای چقدر همین فصل از اشتباه داوری سود بردین بسه دیگه تا سال پیش سروصدای همه تیما از کمک های وزیر به شما در اومده بود حالا میخوان ی تیم دیگه رو قهرمان کنند لابد منابعی که می‌خواین تأمین کنید منظورتون خوردن پول صندوق کارآفرینی برا جوانان مملکت یا وام رییس فدراسیون یا وزیر ورزش و اخیرا رییس‌جمهور که دست به دامن شدین هستش هرچند به این کمک های باد آورده از مخابرات و وزارت ورزش قبلی کم بهتون نشد حداقل تو خلوت خودتون کمی فکر کنید و صادق باشید بنظر من تمام این جنجالها بخاطر اینه اگر استقلال امسال انشاالله قهرمان بشه اونوقت قهرمانی گذشته شما زیر سوال میره که میگفتن وزیر دخیل بوده در آخر هم پرسپولیس کم پیشکسوت واقعا پرسپولیسی نداره حرف خب رو قلیچ زد خبر ورزشی بخدا اگر رنگی نیستی پخش کن
  • تند نرو جیگر ! IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    شماها همین الان از طرف باشگاه النصر تحت تعقیب هستین بعد میخواهید شکایت کنید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جاعلین چه پُررو شده اند حتما مقامی یا وزیری یا وکیلی پشت تان درآمده که جلو افتاده اید از کی تا حالا تیمی از طرف تیم دیگری به cas میکند خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بیسوادان به معنای واقعی کلمه!!همین حالا هم در مورد جعل قرارداد طارمی میشود در فیفا رسوایتان کرد و جام را از تیمتان گرفت
  • {•••••••} IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    این بابا روزهای زوج استقلالی بود روزهای فرد پرسپولیسی حالا برای اینکه خودش رو خوب جا کنه به بهترین شکل ممکن با دوستان سرخ رسانه ای با جنجال و هیاهو و جو سازی میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره اما نمیدونه که چینی ها همه ش رو بردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بهزاد ایمن IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    😃😃😃😃😃😃😆😆😆😆
  • ارتش سرخ US ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    این محمدی آفتاب پرست ، شده معاون پرسپولیس . خجالت داره با سابقه عضویت در کیسه شدی معاون پرسپولیس . یعنی این پرسپولیس این قدر دچار قحط الرجال شده که این آفتاب پرست شده معاون. آقای درویش با اعصاب پرسپولیسی ها بازی نکن . خودت هم این جا زیادی هستی . چون در لباس میش شدی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و داری به این باشگاه و طرفداران چند ده میلیونی ش از پشت خنجر می زنی
  • ضد لنگ IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    دو كلام بشنويم از مادر عروس....
  • محمدطاها IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    این آقا تا چند ماه پیش کارشناس بازیهای استقلال بود ببین پست و مقام چیکار میکنه با آدمیزاد😏😜آقا اول بذار یه ساعت از پست گرفتنت تو باشگاه پیروزی بگذره جوهر قراردادت خشک بشه بعد بیا خودتو تو دل هواداران جا کن😂😇😜
  • محمود IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    اخه چه ربطی به شما داره خودتونو نخود هر اشی میکنین
    • شاهرخ IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
      اینها افتادن دنبال شکایت چون میترسند دوم هم نشن
  • محمدطاها IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    میگما وقتی پرسپولیس آنقدر پیگیر پرونده گل گهر است به نظرم منصفانه باشد که استقلال هم برای پرونده شکایت پدیده از این تیم به کمیته استیناف فشار بیاره..رای پرونده گل محمدی هم هر چه زودتر باس اجرایی شود تا عدالت برای همه تیم‌ها انجام‌شود😏
  • reza reihani NL ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    پرونده شهرخودرد رو چطور؟!!!
  • یاشار IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    بابا قبول تو یه پرسپولیسی شش آتیشه ی هستی که از روی قضا پیراهن آیی رو هم بر تن کردی! فقط لطفا در خضوص پرونده های اظهار نظر کن که رای آن صادر شده و فقط کمیته بدوی باید رای را تایید و در نهایت به اجرای احکام برود پرونده شکایت پدیده رو میگیم . اگه بتونی اینجا خودی نشان بدی قطعا از پافشاری بیهوده روی یک حکم صادر و اجرا شده در دل هوادادان تیم محبوبت جا باز خواهی کرد!
  • رحیمی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    این همونیه که پرسپولیسیها نمی خواستنش ....!!!!؟ عجب بازار کسبی شده فوتبال .....!!!؟؟
  • حسام خضری IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    من سالها با این آقا همسایه بودم و به خوبی میدانم که یک استقلالی چند آتشه هست،خود آقای محمدی می توانند شهادت دهند که همیشه با بنده و دوتا از دوستان دیگر پرسپولیسی کری می خواندند و از دوران به قول خودشان اجباری حضور در پرسپولیس به عنوان بدترین دوران زندگی خود یاد می کردند و مدام می گفتند من متعلق به مکتب حجازی هستم و اگر آن سابقه سیاه (به زعم خودشان البته)در پرونده ورزشی ام نبود تا ابد اسطوره آبی ها بودم ولی اینکه الان با چه شیوه ای به باشگاه وصل شده اند واقعا باعث تعجب من و همه دوستانی شده که از نزدیک با ایشان آشنا هستند.کاش مدیران باشگاه دقت نظر بیشتری میکردند. ضمنا آقای محمدی با کدام سابقه مدیریتی در این جایگاه حساس قرار گرفتند؟؟
  • حواست باشه IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    واقعاً فوتبال ایران شده سیرک ، هرکه از راه میرسه رلی رو بهش میدن تا باعث خنده مردم بشه ، قانون باید فقط به نفع شما لنگیها باشه؟، برو کشکت رو بساب آمو
  • یوسف IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    اگر هزارها میلیون تومان پول حلال داشته باشید وهزار تومان پول حرام داخل آن شود همه پول ازدست میرود استقلال و سپاهان با توطئه حق تیم گلگهر را خوردند وخدا سپاهان رابه خاک سیاه نشاند هم درلیگ و هم در آسیا وحالا نوبت استقلال است که هم از قهرمان شدن بیفتد و همه با پنج پرونده بدهی خارجی کمرش بشکند خدا جای حق نشسته است فقط یک ماه صبر کنید دیدید که استقلال دوباردردوسال به فینال جام حذفی رفت ولی ناکام شد
  • 4444 IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    میگیم که گابن چندتا بازی برگزار کنه که این یارو هم توش باشه.همه چیز برای پرسپولیس امکان داره. شاید مثل قضیه تمیروف با فدراسیون گابن هم گاوبندی کردن.
  • شمسعلی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    جناب محمدی نمیدونن اکثر هواداران و پیشکسوتان رخصت ندادن؟! پرسپولیس محله برو بیا شده؟!! اینم بخشی از پروژه نابودی پرسپولیس کبیر هست وگرنه اینهمه پیشکسوت و مو سفید کرده در پرسپولیس! شما اگه واقعاً پیگیر پرونده کمک امتیازهای معیشتی بودین تا حالا اقدام میکردین تهدید همیشه یه تهدید باقی میمونه جناب محمدی. اما جالبه که جناب مهدی صحبت از قوانین بین المللی می‌کنن ولی موقع پرونده گل گهر، ارکان فوتبالمون فارغ از همه قوانین بین المللی میشن و مصلحت اندیشانه و میلی رأی صادر می‌کنن!!
  • ** IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    شما هنوز باید به لایی که از فکری خوردی تمرکز کنی یادته ...
  • فرشاد IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    اگه درویش راست گفته باشه بگوتوکدوم تیم13سال توهمه رده سنی رشدکردی توتلوزیون کی اومدگفت من سپاهانیم هرچی دارم ازسپاهانه برو عامو انقدر...کلاس نذارد دکه پول راه انداخته براپرسپولیس
  • امیر IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    وووااای. این تا دیروز بعنوان پیشکسوت استقلال توی برنامه های تلویزیونی حاضر میشد الان یک چیز دیگه میگه. چقدر پرسپولیسی ها بدبختن که اینرو وارد باشگاه کردن. دمت گرم وحید قلیچ که آبروی این رو بردی
    • شنگول IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      پرسپولیسی ها این آفتاب پرست را وارد باشگاه نکردن آقای درویش مدیر عامل بی تعصب پرسپولیس این افتاب پرست را وارد باشگاه کرده است. 99 درصد پرسپولیسی ها با این افتاب پرست موافق نیستند.
  • علی IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    پرونده پدیده رو پیگیری می کنی آقای با تعصب؟
  • Sk6089958743 IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    مث اینکه مطالبه گری فقط مختص هوادار لنگیاس بقیه هیچ حقی برای مطالباتشون ندارن خدایا دعا میکنم که کاری کنی که این اشتباه احمقانه توسط مجریان کمیته استیناف و گردانندگان لنگی صورت بگیره و آتشی باشه بر خشم هواداران استقلال که متحد بشند برای نابودی لنگ با جامهای لوث اخیرش و دستهای الوده و کثیفی که برای اخذ این جامها انواع و اقسام فساد و تبانی و اخلالگری و بی نظمی و قانون گریزی و غیره رو تو این فوتبال نهادینه کردن و دارند بدعت گزاری میکنن #فیفا#جام اسنپی#سلطانیفر#تعلیق#لنگ#اتحاد ابی ها
  • Mohmmad IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    چرا هرکس تو این باشگاه پست میگیره زبون باز میکنن ،،جهت دلخوشی هوادارانشان اراجیف میگن ،،،تا چند هفته قبل تو برنامه فوتبال برتر در مورد سرورش استقلال صحبت می‌کرد،،، الان پست گرفته علیه این تیم حرف میزنه ،،تو این باشگاه ۸۰ میلیونی چه خبره ،،آقای محمدی متعصب به پست ،کار خوشو انجام بده و تو حیطه خودت باش ،،،برای بقا تو پستت به همه چیزو همه کس چنگ ننداز ،،یه فلشبک بزن سرتو تو پرونده پدیده یا همون شهر خودرو بنداز و یا به نتیجه ۳ بر صفر پیروزی با سپاهان بنداز ..خوب نیست برای پست و میز هر کاری انجام بدی
  • مسعود IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    بنظرم مستقیم شکایت رو ببرید دادگاه cas تا خیلی ها دنبال مفت بری و امتیازات حمایتی و معیشتی و زیر میزی نباشند تا یه سری ها با رانت و و . . . . . .. .اعلام کنند من سردار سپاه هستم ؛ رئیس فدراسیون بخرند ؛ تلفنیو ؛ سفارشو ؛ کمیته داورانو ؛کمیته انضباطیو وووو . . . ... . خجالت بکشید مرد و مردونه وسط میدون قهرمان بشید نه با حق کشی و پنالتی های مفتی تو هر بازی.......
  • ..... IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    پرونده درکمیته انضباطی, رای صادر واستیناف نیزتاییدش کرده استیناف ده بارکه رای صادرنمیکنه دربعد چه ربطی به لنگ داره
  • آتش سرخ IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    آخه کی باورش میشه رئیس موقت فدراسیون فوتبال، توی اینمورد بیطرف باشه اگر این پرونده صدبار دیگه بازبینی بشه امکان تغییر رأی وجود نداره برای آقای ماجدی افته که بگذاره رأی عوض بشه و حق به حقدار برسه ای کاش میتونستم اینو مستقیما" بخودش میگفتم که آدم بیطرفی نیست خدا کنه یکبار هم که شده ما اشتباه بکنیم.
  • جواد IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
    حالا بابا مسعود نیست تا از تو لپ لپ جام بیاره افتادن به حواشی درست کردن ۵ سال تو آسیا در حد تیم پاس هم نبودید بعد حرف مفت از خودتون در میارید
  • شاهرخ IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۳
    پرسپولیس دنبال پرونده گل‌گهر است چون امکان داره دوم هم نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی