نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
۰ |
۰
طرح پیش‌فروش عضو جدید خانواده نوا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوآوی طی سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی گوشی‌های سری نوا داشته و مدل‌های مختلفی را با امکانات متعدد و در رده قیمتی میان‌رده روانه بازارهای جهانی کرده است.

چندی پیش هم این شرکت مدل نوا ۹ را با طراحی جذاب و ویژگی‌هایی در حد گوشی‌های پرچمدار در اختیار کاربران گذاشت.

حالا هوآوی به تازگی مدل اقتصادی‌تر nova ۹ SE را معرفی و عرضه کرده که به زودی در بازارهای داخلی کشور نیز به صورت رسمی در دسترس خواهد بود.

از جمله بارزترین ویژگی‌های این مدل جدید می‌توان به طراحی جذاب و باریک بدنه، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ ۶۶ واتی، ارائه شارژر دیواری ۶۶ واتی در جعبه محصول و صفحه نمایش با حاشیه‌های بسیار باریک اشاره کرد.

تمامی این امکانات و ویژگی‌ها گوشی نوا ۹ اس ای را به گزینه‌ای مقرون به صرفه تبدیل می‌کنند که می‌تواند پاسخگوی انواع نیازها و خواسته‌های یک کاربر گوشی موبایل باشد.

اما نکته جذاب‌تر این است که پیش از موجود شدن این محصول در بازارهای داخلی، هوآوی قصد اجرای یک طرح پیش‌فروش از ۶ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ به مدت ۱۲ روز را دارد.

از جمله جذابیت‌های این طرح پیش‌فروش این است که تمامی نفراتی که طی این مدت گوشی نوا ۹ اس ای را از نمایندگی‌های رسمی در سراسر ایران و یا فروشگاه‌های آنلاین معتبر پیش‌خرید کنند، می‌توانند بدون قرعه‌کشی یک مچ‌بند هوشمند Band ۶ هوآوی یا یک هندزفری دورگردنی FreeLace هوآوی را به عنوان هدیه دریافت کنند.

به این ترتیب هر خریدار بسته به نوع نیاز یا تمایلی که داشته باشد می‌تواند خرید را از نمایندگی‌های هوآوی انجام داده و Band ۶ را هدیه بگیرد و یا خرید را از فروشگاه‌های آنلاین انجام داده و FreeLace را دریافت کند. لازم به ذکر است که این هدایا تنها در بازه زمانی ذکر شده به خریداران اهدا خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره گوشی نوا ۹ اس ای و طرح پیش‌فروش آن می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی