کلیدواژه مسخره تبانی برای به حاشیه بردن پرسپولیس است/ پیشکسوت استقلال بی‌حاشیه بود نمی‌دانم چرا حالا این حرف‌ها را می‌زند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مرتضی کرمانی مقدم پیشکسوت پرسپولیس به یحیی گل محمدی و شاگردانش هشدار داد که مراقب حاشیه‌سازی‌های اخیر باشند.

امیر سوری- خبر ورزشی:مرتضی کرمانی مقدم با بیان این جمله گفت: متأسفانه این روزها به جای بیان واقعیت و تعریف از تیم خوب پرسپولیس که ۱۰ نفره جلوی پیکان کم نیاورد و برنده از زمین خارج شد، شاهد اتهاماتی هستیم که زشت، دروغ و نادرست است.

وی ادامه داد: شنیدم شماره تلفن مجتبی حسینی را پخش کرده و انواع و اقسام توهین‌ها را به این مربی خوب و زحمتکش کرده اند. من در باشگاه پیکان کار کرده و این باشگاه را خوب می‌شناسم. شناخت کافی هم از مجتبی حسینی دارم که یکی از مربیان سلامت و فنی این فوتبال است و تمام این اتهامات برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس است.

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس همچنین افزود: من تعجب می‌کنم دوست خوبم محمد نوری پیشکسوت استقلال مصاحبه می‌کند و اتهام می‌زند. از او بعید است این حرف‌ها را بزند چون یک چهره بی حاشیه فوتبالی در دوران بازی اش بود. اینکه پرسپولیس ۱۰ نفره توانست پیکان را شکست دهد ربطی به مسائل غیرفوتبالی ندارد. اتفاقا تیمی‌که ۱۰ نفره شد پرسپولیس بود و هرچند کار داور قانونی بوده اما معمولا برخوردهای این چنینی که دو بازیکن از روبرو تکل می‌زنند را با کارت قرمز جریمه نمی‌کنند.

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ خاطرنشان کرد: پرسپولیس ۱۰ نفره جوری بازی کرد که هم گل بزند و هم گل نخورد. بچه‌ها بسیار غیرت به خرج دادند و یک جورهایی ما را به یاد پرسپولیس دهه ۶۰ انداختند. این شکل بازی و پیروزی ۱۰ نفره دست مریزاد دارد نه اینکه با چنین حرف‌های زشتی همراه شود.

مرتضی کرمانی مقدم درادامه گفت: باردیگر تأکید می‌کنم یحیی گل محمدی و شاگردانش باید مراقب باشند. اتهام مسخره تبانی کلید واژه دشمنان پرسپولیس برای به حاشیه بردن و زمین زدن این تیم است. اصلا و ابدا نباید توجهی کنند و باید با همین فرمان بازی‌های بعدی را انجام دهند. تیمی‌که ۱۰ نفره برنده می‌شود لایق هر ستایشی است. من و همه پرسپولیسی‌ها که از شکل بازی تیم مقابل پیکان کیف کردیم.

پیشکسوت پرسپولیس برخلاف اغلب بازیکنان سابق پرسپولیس نظر دیگری درخصوص انتخاب محمد محمدی داشت و گفت: من خیلی از محمد محمدی شناخت ندارم. با این حال او هم زمانی در پرسپولیس بازی کرده و شاید بتواند کمک کند. باید منتظر باشیم و بعد عملکرد او را قضاوت کنیم. البته هر کسی مختار است نظر خودش را بگوید و این حق طبیعی پیشکسوتان پرسپولیس است اما نظر شخصی من همین است که گفتم.

وی درباره دیدار بعدی پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان نیز تصریح کرد: حتم داشته باشید مهدی تارتار و ذوبی‌ها با انگیزه ای فراوان در اصفهان برابر پرسپولیس صف آرایی می‌کنند و نباید این حریف را دست کم گرفت. اگر بخواهیم در باد بازی با پیکان بخوابیم در این دیدار دچار مشکل خواهیم شد. امیدوارم تیم پرسپولیس با درایت یحیی گل محمدی و دستیارانش به علاوه همت و غیرت بازیکنان از این بازی هم دست پُر خارج شده و یک پیروزی شیرین بدست بیاورد.

کرمانی مقدم با اشاره به تساوی اخیر استقلال و سپاهان یادآور شد: شک ندارم استقلالی‌ها باز هم امتیاز از دست خواهند داد. این تیم بازی‌های سختی دارد و می‌توان روی امتیاز از دست دادن آنها حساب کرد ولی پرسپولیس هم باید ببرد. هر ۵ بازی دیگر را باید ببرد و اطمینان دارم در صورت پیروزی در ۵ دیدار آینده جام قهرمانی برای ششمین فصل متوالی به پرسپولیس خواهد رسید. البته حتما از قول من بنویسید که این موفقیت به شرطی حاصل می‌شود که به هیچ عنوان اعضای تیم پرسپولیس وارد حاشیه‌های مسخره و خنده دار نشوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مختار IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    بحث تبانی (تبانی جزء لاینفک ذات پست استقلالی ها است) توسط استقلالی های عمرعاص و پدر خدئه برای به حاشیه بردن پرسپولیس مطرح شده است ولی ان شاءالله جواب نمیده و قهرمانی تذان پرسپولیس قهرمان است
  • محسن IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    استقلالیها دنبال شخص تبانی اگر میگردند کسی نیست جز رضا عنایتی که به هیچ تیمی جزاستقلال رفت و برگشت نباخت یا منصوریان که پرسپولیس رابرد ولی خیلی راحت به استقلال باخت. اگر این استقلال قهرمان شود همش به لطف مربیان استقلالی دیگر تیمها است نه به توانایی مجیدی مثلا دو امتیاز معیشتی چهار امتیاز ازگلگهر مربی قلعه نوعی سه امتیاز شهرخودر مربی استقلالی سه امتیاز فولاد مربی استقلالی شش امتیاز هوادار مربی خیلی تابلو عنایتی :حالا پرسپولیس امتیاز ازدست رفته جلو عنایتی چهار تا جلو سیدعباس دوتا چلو منصوریان سه تا جلو منصوریان سه تا جلو الومینیوم سه تا پس ببینید این مربیان استقلالی بیش از چهارده امتیاز ازپرسولیس گرفته وبرعکس جلو استقلال چهارده امتیاز داده مثل اینکه چهارده امتیاز از پرسپولیس کم کنند و بدهند به استقلال آنوقت انتظار دارید استقلال قهرمان نشود پس این دراصل مربیان استقلالی لیگ برتر بوده که ازیک طرف ترمز پرسپولیس را کشیده واز طرف دیگر لطف رابه استقلال ومجیدی کرده تابتواند بعد از سالها قهرمان شود واگر این اتفاق بیفتد این میشود کثیف ترین قهرمانی استقلال پس اگر ازاین هشت مربی استقلالی اگر چهارتا
  • حمید علوی CA ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    دوستان اگه خاطرشون باشه در یکسال اخیر در چندین مورد عرض کردم که شخصا از بعضی حرفهای ممدآقا نوری که طرف یکی دو سال اخیر(بویژه در فصل اخیر)میزنه بشدت شگفت زده ام‌ چون ایشون رو از ابتدای دهه هفتاد میشناسم و میدونم که بسیار بسیار انسان متین و و بی حاشیه و مثبتی بودن و هستن در عین حالی که وقتی بازیکن بود بشدت زحمتکش بود. بازیکنی بسیار سر به پایین و با شخصیت اما زحمتکش و پرتلاش و موثر. بسیار مورد علاقه و احترام شادروان منصورخان پورحیدری بود و روزیکه بدلیل خیانت امیرمافیا و راه رفتن عمدی در زمین و خراب کردن توپ‌ها، به پرسپولیس باختیم ایشون از کسانی بود که بشدت تلاش میکرد تا یه تنه کم‌کاری امیرمافیا و دو سه بازیکن باند کش رو جبران کنه. ممدآقا نوری واقعأ انسان درست و با شخصیتیه و من که ازشون شناخت دارم واقعا درک نمیکنم چرا گفتارش رو در حد گفتار امثال امیرحسین صادقی و سپهرحیدری و شیث رضایی پایین میاره. بویژه اینکه بعضا به هوادار نیم رقیب زخم زبون میزنه برام خیای عجیبه چون صد درصد متفاوت از شخصیتش و شناخت قبلی از ایشون هست.
  • 6 IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    كيسه كيسه ايرين پلاست...
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    بحث تبانی ناشی از وحشتی است که استقلالی ها از قهرمانی پرسپولیس دارند به هر حال پرسپولیس با قدرت برای برد پنج بازی باقیمانده به میدان خواهد رفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی