فقط این ۶ نفر را به عنوان پیشکسوت پرسپولیس قبول دارم/ دم رضا درویش گرم که پای رفاقت با محمد محمدی ایستاد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ضیا عربشاهی بازیکن پیشین پرسپولیس می‌گوید: به عنوان کسی که ۱۴ سال در پرسپولیس بازی کردم از انتخاب محمد محمدی در این باشگاه توسط رضا درویش حمایت می‌کنم!

این تازه ترین صحبت‌های ضیا عربشاهی هافبک اسبق تیم ملی و پرسپولیس است که با ما درمیان گذاشت. بازیکن دهه ۶۰ پرسپولیس به شدت از دست برخی همبازیان قدیمی‌خود دلخور است. بهتر است خودتان مصاحبه ما با ضیا عربشاهی را بخوانید.

ابتدا می‌خواهیم نظرتان را درخصوص انتخاب محمد محمدی به عنوان معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس بدانیم؟

 بنویسید به عنوان کسی که ۱۴ سال در پرسپولیس بازی کردم از انتخاب محمد محمدی توسط رضا درویش حمایت می‌کنم!

 جدی می‌گویید یا اینکه شوخی می‌کنید؟

چرا شوخی؟! محمد محمدی هم مثل خیلی‌ها بین دو باشگاه جا به جا شده است. مگر غلامرضا فتح آبادی زمان ما نبود. خدا بیامرز علی انصاریان، مهدی‌هاشمی‌نسب که در دربی‌ها عالی بود و خیلی‌های دیگر! چرا باید محمد محمدی را کوبید؟! آدم که نکشته است!

 ولی شما خودتان جزو منتقدان بودید. با رضا درویش صحبتی داشتید؟

 اصلا و ابدا! هیچ تماسی با رضا درویش نداشته و ندارم.

 شاید با محمد محمدی صحبتی کردید؟ درست است؟

نه، من حتی شماره تلفن محمد محمدی را هم ندارم. این حرف‌ها چیست؟

 یعنی شما از محمد محمدی حمایت می‌کنید؟

 صدردرصد! البته عملکرد خود افراد هم مهم است. وزارت ورزش رضا درویش را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب کرده است. او هم تصمیم گرفته است که محمد محمدی را انتخاب کند و ما باید به این تصمیم احترام بگذاریم. چرا همه شروع کرده ایم به انتخاب معاون بشگاه اعتراض کنیم؟

 اما این انتخاب به دلیل سابقه استقلالی بودن محمد محمدی با واکنش منفی هواداران پرسپولیس روبرو شد؟

من به شما می‌گویم خیلی به فضای مجازی نباید اطمینان کرد. اینها همه خط و خطوطی است که داده اند. من مطمئن هستم می‌خواهند با این صحبت‌ها پرسپولیس را به حاشیه ببرند.

 پس به نظر شما انتخاب رضا درویش کار درستی بود؟

من می‌گویم باز دم رضا درویش گرم که پای رفاقتش با محمد محمدی ایستاد!

ولی منتقدان معتقدند پرسپولیس پیشکسوتان زیادی دارد که می‌توانستند به جای محمد محمدی انتخاب شوند؟

 نه، اگر بود انتخاب می‌شد!

 متوجه نمی‌شویم؟!

 منظورم این است که ما پیشکسوتان دهه ۶۰ سایه یکدیگر را با تیر می‌زنیم و نباید هیچ انتظاری داشته باشیم! وقتی همدیگر را می‌بینیم شروع به شوخی و خنده و قهقهه زدن می‌کنیم اما همین که روی خودمان را برمی‌گردانیم علیه هم صحبت می‌کنیم. وقتی هیچ کدام پشت هم نیستیم دیگر چه توقعی داریم؟ من یک سئوالی از شما دارم.

 بفرمایید؟

شما بگویید چرا وقتی همبازیان قدیمی‌و هم نسل‌های من تیم می‌گیرند همبازیان خود را نمی‌برند؟ چرا یکی گرفتار می‌شود هیچ کس به فکرش نیست. حالا که بحث پُست معاونت ورزشی باشگاه شده و همه شروع به مصاحبه و پست و استوری گذاشت کرده اند. باز تکرار می‌کنم دم رضا درویش گرم که پای رفاقت و رفت و آمد خانوادگی ایستاده و از رفیق خودش حمایت کرده و می‌کند.

 جالب شد اما فکر می‌کردیم شما هم مثل سایر پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به این انتخاب اعتراض داشته باشید اما...

کدام پیشکسوت؟ من فقط ۶ بازیکن را به عنوان پیشکسوت پرسپولیس قبول دارم.

 چه کسانی؟

علی پروین، مرتضی فنونی زاده، ناصرمحمدخانی، مجتبی محرمی، بهزاد داداش زاده و علی کریمی را به عنوان پیشکسوت پرسپولیس قبول دارم. بقیه همه برای هم می‌زنند و چشم دیدن یکدیگر را ندارند. این حرف من تلخ اما واقعیت محض است. به هر حال در چنین شرایطی باید از رضا درویش تقدیر کرد که نشان داد رفیق باز است. همچنین وظیفه خودم  من هم حمایت از محمد محمدی است. امیدوارم در سمت جدید موفق باشد و با قدرت به کارش در باشگاه بزرگ پرسپولیس ادامه دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه هوچی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    آقای ضیاعربشاهی بازیکن محبوب پرسپولیس درهه های گذشته خودت خوب می‌دونی پرسپولیس جای رفیق بازی نیست واقای درویش کاملا اشتباه کرد خواهیم دید
  • لنگی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    پ بهروز رهبری فر بنده خدا14سال براپرسپولیس بازی کرده
  • پژمان IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    اینم به احتمال خیلی زیاد قراره یه پستی بگیره که اینهمه آشمالی میکنه
  • ابرام US ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    پیشکسوت ها ================================================================================================= اینان همه پیشند خدا را مپسندید ..... پَس پَس بروند پیش و پس از هم نشنا سند ================================================================================================= با شخص قلیچ و ممل نور و فنونی..... پیش و پَسِ هم کرده یکی٬ کسَ نشناسند =================================================================================================
  • حمید علوی CA ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    با وجود اینکه آقا ضیا عربشاهی در تیم رقیب ما بازی میکرد، براشون احترام زیادی قائلم چون اولا بسیار انسان صادقی هستن، ثانیأ برای تیمش سر میذاشت اونزمون که دوزار پول در فوتبال نبود، ثالثا بازیکن ملی ما بود، و البته گلی که به چین زد یکی از ماندنی ترین خاطرات بنده از گلهای ملی ایران بود، واقعا اون شوت گل چسبید، عالی بود. سرضرب، محکم و دقیق.
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    عربشاهی یکی ازباهوشترین هافبکهای تاریخ پیروزی بود من تاجی هستم ولی حیف این پیش کسوت که جاش امثال محمدی آفتاب پرست باید جاشون پست بگیرن
    • Ali IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
      برادر عزیز م کمی بیندیش بعد بگو، البته پیروزی اسم بدی نیست حداقل اسمی ایرانی هست اما بقیه ی اسامی تیم ها جز سه تیم دیگربقیه یا عربی هستند یا انگلیسی عوض کردن اسم ها هم مال اول انقلاب که با همه چی وهمه کس ودریک کلام با عالم و آدم جنگ وجدال داشتند بود وحتی اسامی سعدی و حافظ ومولوی و ...راهم می خواستند عوض کنند.بعد از گذشت زمان تب دروغین انقلابی گری برطرف شد و بسیاری از اسامی به روال قبل برگشت . دوستدار تو گرانقدر و نازنین
  • کلمران زارعی IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    درود قابل توجه آقایان سپهر وشیث اما بدانید تمام بازیکنانی که پیراهن مقدس استقلال رو بر تن کرده اند قابل احترام هستندخاص اسطورهایی که در ابتدا تاسیس باشگاه این پیراهن عزیز رو به تن کرده اند تا رسد اسم عزیزان رو نمی آورم چون تعداد این عزیزان خیلی زیاد هست درود بر استقلال و هواداران عزیز این قهرمانی لذتی دگر دارد
  • کیسه IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    الان وقت حاشیه سازی نیست آخر فصل درویش باید جوابگو باش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی