نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رأی جنجالی درباره پرونده گل‌گهر قبل از بازی‌های پرسپولیس و استقلال اعلام می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همه طرفداران پرسپولیس و استقلال منتظر اعلام رای مهم کمیته استیناف در مورد پرونده گل گهر سیرجان هستند.

حتی اگر کمیته استیناف همین امروز هم رای پرونده گل گهر را صادر کند، دیر است ؛چرا که فقط ۵ بازی تا اتمام لیگ مانده و بهرحال طرفین ماجرا باید زودتر تکلیف خود را بدانند.

کمیته استیناف سری قبل با بررسی دقیق پرونده سرفرصت رای را اعلام کرد اما حالا شرایط فرق کرده و مسئولان گل گهر می‌گویند اسناد جدیدی را به کمیته استیناف ارائه داده‌اند.

سوال اینجاست که آیا رای کمیته استیناف قبل از بازیهای این هفته لیگ برتر اعلام می‌شود یا نه؟ طبعا پرونده باید دوباره بررسی شود اما مشکل اینجاست که زمان به سرعت می‌گذرد و این پرونده، پرونده ای نیست که رای آن سه هفته دیگر اعلام شود.

طبیعتا اعضای کمیته استیناف بدون توجه به رنگها و جوسازی‌هایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد رای می‌دهند اما نکته کلیدی اینجاست که رای مورد نظر باید در سریع‌ترین زمان ممکن صادر شود و در واقع کمیته استیناف در شرایط ویژه ای قرار دارد که باید تا قبل از بازیهای این هفته و نهایتا قبل از بازی‌های هفته آینده رای گل گهر را صادر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • livnhn IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    نکته اش میدونی کجاست؟ اینجاست که فرم استعلام بازیکن گابنی را خانم حمیرا اسدی از مسوولین امور بین الملل فداراسیون پاراو (تایید) میکنه. خانم اسدی همسر آقای سعید فتاحی معاون آقای آجرلو هستند. به نظر شما ایمیل جعلی را چه کسی ارسال کرده است در زمانی که اعلام میشد ایمیل جعلی از داخل ارسال شده. من پرتغال فروش هستم دنبال من نگردید.
  • جعل پو لیس حکومتی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    اولا این کار از اساس بی قانونی است چطور ؟ مراحل قانونی احکام کمیته انضباطی کمیته استیناف دادگاه عالی ورزش cas کمیته استیناف رای را صادر کرده دیگر نمیتواند برگردد و پرونده رو برسی کنید فقط باشگاه گل گهر میتواند در دادگاه عالی ورزش cas طرح دعوی کند مقام بالاتر از دادگاه قبلی جعل پولیس برازنده تیم لنگ هست با بازی های رسانه ای چطور پرونده به cas نرفته و در کمیته استیناف دنبال چی میگردند ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی