قهرمانی تیم رعد پدافند هوایی در لیگ برتر تنیس روی میز مردان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم رعد پدافند هوایی به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز مردان دست یافت.

س از اتمام دور پنجم از مرحله نهایی سی‌امین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان باشگاه‌های کشور ،تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با ۲۵.۵ امتیاز کسب شده در مجموع سه مرحله قهرمانی خود را مسجل کرد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

عصر امروز (یکشنبه) تیم رعد پدافند در رویارویی با دانشگاه آزاد اسلامی موفق به پیروزی ۴ بر یک شد و یک دور مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرد. دانشگاه آزاد نیز با ۰.۵ امتیاز کسب شده با ۲۰ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

در دیگر بازی تیم فراسنج تهران مدافع عنوان قهرمانی که به عنوان مدعی و تعقیب کننده اصلی رعد پدافند به شمار می رفت، در برابر عقاب نهاجا تهران ۵ بر صفر به پیروزی رسید و با ۲۳ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

مصاف تیم‌های شهرداری کرج و پالایش نفت آبادان با حساب ۳ بر ۲ به سود شهرداری کرج و تقابل مقاومت تبریز با پادما یدک اصفهان با حساب ۵ بر صفر به سود پادما به اتمام رسید.

بدین ترتیب در جدول رده بندی پس از رعد پدافند هوایی ، تیم فراسنج تهران با ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۰ امتیاز در رده سوم قرار دارند. پادما یدک اصفهان با ۱۹ امتیاز ، شهرداری کرج با ۱۸.۵ امتیاز ، پالایش نفت آبادان با ۱۴.۵ امتیاز ، عقاب نهاجا تهران با ۶ امتیاز و مقاومت تبریز با ۳.۵ امتیاز در رده های چهارم تا هشتم قرار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی