ماجرای حضور یک استقلالی در پرسپولیس؛ گزینه‌ای که آجورلو او را نخواست!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گفته می‌شود محمد محمدی به واسطه دوستی صمیمانه با یکی از مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان ابتدا به مصطفی آجورلو پیشنهاد شده بود ولی مدیرعامل استقلال با این پیشنهاد مخالفت کرده و حاضر نشد از او به عنوان معاون ورزشی باشگاهش استفاده کند.

میلاد جلالی-خبر ورزشی:با وجود مخالفت‌های هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس با محمد محمدی، درنهایت رضا درویش تصمیم خودش را گرفت و دروازه بان سابق سرخابی را به عنوان معاون باشگاه برگزید.

در پی این اتفاق کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی علیه رضا درویش و محمد محمدی موضع گرفتند. «دروازه‌بان سابق استقلال در باشگاه پرسپولیس» این تیتری است که هواداران این باشگاه با آن در فضای مجازی خبر حضور محمد محمدی در پست معاونت ورزشی این باشگاه را منتشر کردند.

در ماه‌های گذشته محمدی دروازه‌بان سابق پرسپولیس و استقلال کنار رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس دیده می‌شد و همواره زمزمه‌هایی در خصوص انتصاب او در یکی از پست‌های اجرایی باشگاه به گوش می‌رسید. این خبرها باعث شده بود وحید قلیچ، پیشکسوت پرحاشیه پرسپولیس در ویدئویی اعلام‌کند اگر محمدی در باشگاه پست بگیرد استقلالی می‌شود! وحید قلیچ در ویدئویی که منتشر کرد می‌گوید اگر محمدی در پرسپولیس مقامی‌بگیرد استقلالی می‌شود و هواداران این تیم نسبت به او بی محبت هستند!

اما محمدی سرانجام در روز جمعه رسما به عنوان معاون ورزشی سرخپوشان انتخاب شد و عکس او در این باشگاه با حکمی‌که در دست داشت پخش شد. همزمان با انتشار این خبر هواداران مصاحبه‌های او در زمان حضورش در استقلال و حرف‌ها و کارشناسی‌های او در مورد تیم رقیب را بازنشر کردند و به این اتفاق واکنش نشان دادند.

اعتراض پرسپولیسی‌ها با استناد به یک مصاحبه قدیمی که با بازنشر مجدد آن بار دیگر وایرال شده شدت بیشتری گرفته است. محمدی در آن مصاحبه معروف در خصوص حضور در استقلال و گرایش حال حاضرش گفته بود: «من در پرسپولیس بودم اما به خاطر علاقه همسر و پسرم به استقلال دو سال به این تیم رفتم. مهران خیلی علاقه‌مند بود مرا با لباس استقلال ببیند و خیلی دوران شیرینی بود. با احترام به تیم قرمز با افتخار آبی هستم!»

شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند رضا درویش پس از این حواشی و اعتراض هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس روی انتخاب خودش بایستد اما ایستاد! پس از این انتخاب شنیده شد محمد محمدی دوست خانوادگی و صمیمی‌رضا درویش است و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به واسطه همین رفاقت او را برگزیده است اما...

یک شایعه جدید نیز منتشر شد مبنی بر اینکه محمد محمدی به واسطه دوستی صمیمانه با یکی از مقامات ارشد وزارت ورزش و جوانان ابتدا به مصطفی آجورلو پیشنهاد شده بود ولی مدیرعامل استقلال با این پیشنهاد مخالفت کرده و حاضر نشد از او به عنوان معاون ورزشی باشگاهش استفاده کند.

به هر حال محمد محمدی به عنوان معاون باشگاه انتخاب شد و باید عملکرد او را قضاوت کرد و دید می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد یا نه.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمدرضا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    به نظر من محمد محمدی،خیلی بهتر از این کت شلواری های ته ریشی برای پست معاونت باشگاه میباشد،در دوران فوتبال ش هم بازیکن با اخلاق و با شخصیتی بود،حالا گیریم بعد چند فصل بازی در پرسپولیس،۲ فصل هم در استقلال
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    استقلالی این خبرهانیست اون اگه استقلال بازی کرده پرسپولیس هم بازی کرده پس یک پرسپولیسی روی نیم کت پرسپولیس نشسته چراانقدرحسودی میکنیدهیچ کدوم ازطرفدارهای پرسپولیس مشکلی بامحمدی ندارداینم پرژه جدیداستقلالیهاست ربتی نداره اصلان پرسپولیس دوست داره ازهمه جاوهمه تیمهاکادرفنی اضافه کنه به کسی ربتی نداره نمیخوادکسی به ماراه نشون بده همون استقلالیهاروراهنمای میکنیدبسه بلت نیستن جام بگیرن همش میندازن سرزمین کجه یامیگن بابامسعودیامیگن تبانی یامیگن فدراسیون اول جام بگیریدبعدحرف بزنیدبیچاره هوادارهای ساده استقلال بدبختااین حرفهاروباورمیکنندولی نمیگن کادرفنی مانتونسته حطا یک جام رمضان ویا۲۲بهمن بگیره ۱۰و۱۱ساله نتونسته بعدفقط حرفهای گنده گنده میزنندهرسال هم اول فصل خدشونوقهرمان میکنندنه بدونندبگن ماقهرمان میشیم گنده گنده میگن ماقهرمان شدیم
  • کسری-پ IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹
    آدم باشخصیت مشخصه قرمز و آبی نداره البته آبیش بیشتره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی