نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دیوید بکام (فرمول یک میامی)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام پیش از شروع مسابقه فرمول یک میامی با راننده معروف بلژیکی لحظاتی فوتبال بازی کرد و به گفت‌وگو پرداخت که مورد توجه قرار گرفت.

دیوید بکام قبل از گرندپری میامی با شارل لکلرک روپایی می‌زد و ثابت کرد هنوز هم مهارت‌های بالایی دارد. و ستاره فرمول یک تکنیک بالای چشمگیر خود را نیز به نمایش گذاشت.

این دو در روز یکشنبه در قلب استادیوم هاردراک با نیمکتی در بین‌شان و در مقابل دوربین‌های فِراری با هم فوتبال بازی کردند.  لکرک ۲۴ ساله لباس مسابقه‌ای فِراری و نمادین خود را به تن داشت. در همین حال، اسطوره ۴۷ ساله منچستریونایتد، پادشاه خوش‌صورت و خوش‌برخورد، کت کرم رنگ زیبایی با پیراهن و شلوار تیره پوشیده بود. آن‌ها بعد از نمایش جالب‌شان با هم دست دادند و دقایقی گفت‌وگو کردند. شاید بکام از لکلرک می‌خواست که فرمول یک را کنار بگذارد تا به تیمش اینتر میامی بپیوندد!

لکرک به راه افتاد تا برای مسابقه آماده شود. در ابتدا پیشتاز بود اما مکس فرستاپن با رانندگی خوبش گوی سبقت را از لکرک ربود و برتری او را به ۱۹ امتیاز کاهش داد. لوئیس همیلتون دوباره پشت سر هم‌تیمی خود جورج راسل قرار گرفت و به مقام ششم دست یافت و سپس تیم مرسدس خود را به دلیل استراتژی پیت استاپ مورد انتقاد قرار داد.

بکام یکی از مشهورترین افرادی بود که از تماشای مسابقه جدید در فلوریدا لذت می‌برد. او به قهرمانان ورزشی مایکل جردن، تام بردی و سرنا و ونوس ویلیامز در لیست مهمانان VIP پیوست. میشل اوباما، فارل ویلیامز و دی‌جی خالد نیز در این بین حضور داشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • honey IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    واقعا باورم نمیشه شارل لکلرک رو نوشتین بلژیکیه! موناکوییه دیگه یکم اخبار فرمول یک دنبال کنید میفهمین:))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی