نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
اولین حریف تدارکاتی ایران مشخص شد/ ۲ بازی دیگر برای نهایی می‌شود/ تلاش فدراسیون برای بازی با تیم اروپایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دبیر کل فدراسیون فوتبال توضیحاتی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران داد.

حسن کامرانی‌فر دیشب در ارتباطی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در خصوص فیفادی‌های پیش رو و بازی‌های دوستانه تیم ملی گفت: ما با آقای اسکوچیچ سرمربی تیم و با قسمت‌های دیگر فدراسیون مثل روابط بین‌الملل کارها را پیش می‌بریم و تقریبا امروز قرارداد ما نهایی شده و در طی یک یا دو روز آینده اعلام قطعی می‌شود. برای اولین فیفا دی برنامه ریزی کردیم و انشالله تیم در این فیفا دی شرایط خوبی همراه با چند بازی دوستانه دارد. فیفادی خرداد شروع می‌شود و به‌مدت ۱۴ روز ادامه دارد که انشالله در این مدت ۲ تا ۳ بازی خواهیم داشت که به‌زودی مشخص خواهند شد.

دبیر کل فدراسیون در خصوص اینکه کمپ تیم ملی در کدام کشور قرار دارد گفت: ما احتمالا با توجه به شرایط بازی دوستانه به دو کشور خواهیم رفت. در ابتدا به کاناداد خواهیم رفت و بازی دوستانه را انجام داده و  سپس به قطر برمی‌گردیم اما تا دو روز آینده قطعی مشخص خواهد شد.

کامرانی فر در خصوص اینکه اینکه مسافت تا کانادا دور است و بهتر است در این کشور حداقل دو بازی دوستانه برگزار کنیم گفت: بله همین‌طور است. در خصوص بازی دوستانه با دو کشور دیگر صحبت کردیم که بتوانیم در کانادا بازی‌ها را انجام دهیم اما در آن‌ها بحث استادیوم مطرح است چون ‌بین شهرهای کانادا فاصله زیاد است و قرار است پنج یا ۶ ساعت پرواز کنیم و برای بازی دوم به قطر برگردیم. در حال انجام قراردادهای نهایی هستیم و در یک یا دو روز آینده قطعی اعلام خواهیم کرد.

او در خصوص تیم های مد نظر فدراسیون فوتبال برای بازی دوستانه ادامه داد: اجازه بدهید تا زمان قطعی شدن اعلام نشود چون خودشان هم گفتند اسم تیم را اعلام نکنید تا این قرارداد نهایی شود.

تیم‌های اروپایی درگیر هستند. بازی‌های روسیه کنسل شده و آلبانی با روسیه بازی داشته و تلاش می‌کنیم بتوانیم با آلبانی بازی را انجام دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بزرگی IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    آخه آلبانی هم شد تیم؟ ضعیف ترین تیم اوروپا
  • سالار IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    چی؟ البانی؟؟ تورا خدا بی خیال شید یکم دست و دل باز بازی در بیارید نا سلامتی با دشمن ها بازی میکنیم. انصافا کاندا را خوب گلچین کردید دو تا بازی دیگرمون با کرواسی و ترکیه باشه خوبه چون سیستمشون خیلی نزدیک به رقبامون هست
  • داش غلام IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    شما هیچ تیمی دعوت نمیکنید.آخرش میرسید به اینکه (به دلیل تحریم بودن تیمی با ایران حاضر نیست بازی کند)تمام
  • محمد IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    لیختن اشتاین هم خوبه ها
  • محمد صادق IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    بهترین تیم ملی تاریخ دست ضعیف ترین فدراسیون و بدترین سرمربی ممکن حیف از همین الان حسرت بازیای جام جهانی رو باید بخوریم
  • ساسان IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
    با تیم محله ما بازی کنند بهتره اعضای فدراسیون شرم اوره
  • TeamMelli US ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
    آلبانی؟ با چه منطقی‌؟ نظر اسکوچیچ در مورد این تیم چیه؟ فکر نمی‌‌کنین بازی با یه تیم باشگاهی آمریکا یا یه تیم دسته دو انگلیس بهتر از آلبانی باشه؟ به نظر حقیر، بازی با تیم فولاد بهتر از آلبانی است.
  • ناشناس IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    بریم بل مقدونیه بازی کنیم بهتر از آلبانی حداقل می‌دانیم ایتالیا رو برده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی