نقل‌وانتقالات منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد به ایجنت‌ها دستور می‌دهد تا بهترین خریدهای رایگان را در تابستان امسال پیدا کنند چرا که بودجه محدودی دارد.

باشگاه منچستریونایتد به ایجنت‌ها گفت که بهترین انتقالات رایگان را در تابستان امسال پیدا کنند، زیرا آن‌ها منبع مالی بی‌انتها ندارند.

رالف رانگنیک، سرمربی موقت، گفت به ۱۰ بازیکن جدید نیاز است تا شیاطین سرخ دوباره تبدیل به تیمی قوی و رقابتی شود. به اریک تن‌هاخ که مربی جدید باشگاه است، بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون پوند تعلق می‌گیرد که برای تأمین مالی تغییرات بنیادین کافی نیست. یونایتد از زمان بازنشستگی سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳، یک میلیارد پوند برای بازیکنان خرج کرده است.

بودجه نقل و انتقالات باشگاه به دلیل ناکامی آن‌ها در راهیابی به لیگ قهرمانان فصل آینده و تأثیر منفی بازی پشت درهای بسته به دلیل کووید-۱۹ آسیب جدی دیده است. اما آن‌ها از انتقادات شدیدی که به باشگاه می‌شود آگاه هستند. بنابراین، ریچارد آرنولد، مدیر اجرایی جدید، بازنگری اساسی در بخش نقل‌وانتقالات و استخدام بازیکنان جدید را رهبری می‌کند. جیم لاولور و مارسل بوت به همراه مت جاج، مذاکره کننده ارشد، رفته‌اند. مدیر فوتبال جان مورتاگ و مدیر فنی دارن فلچر اکنون قدرت بیشتری برای شناسایی و امضای قراردادها دارند.

بازیکنانی مانند پائولو دیبالا از یوونتوس، فرانک کسیه از میلان و عثمان دمبله از بارسلونا از جمله نام‌هایی هستند که قراردادشان در تابستان امسال به پایان می‌رسد، هرچند مشخص نیست که آیا یونایتد هیچ یک از این ستاره‌ها را هدف قرار خواهد داد یا خیر.

در همین حال، کریستیانو رونالدو به هم‌تیمی‌هایش در یونایتد گفت که اگر تن‌هاخ او را بخواهد در اولدترافورد خواهد ماند. همانطور که نشریه «سان» روز یکشنبه فاش کرد، فوق ستاره ۳۷ ساله پرتغالی، باوجود اینکه شیاطین‌سرخ نتوانستند در لیگ قهرمانان سال آینده حضور پیدا کنند، می‌خواهد آخرین سال قرارداد خود در اولدترافورد را تجربه کند.

هواداران منچستریونایتد ترس داشتند که بدون حضور در بزرگ‌ترین رقابت‌های قاره‌سبز، رونالدو برای رفتن ترغیب شود. اما قبل از آمدن سرمربی جدید، تن‌هاخ، یکی از منابع داخلی یونایتد فاش کرد: «رونالدو به بازیکنان گفت که جایی نمی‌رود مگر اینکه باشگاه بگوید او را نمی‌خواهد. هیچ کس به اندازه او از نحوه پایان فصل ناامید نیست. اما او نمی‌خواهد باشگاه را در شرایط سختش ترک کند و می‌خواهد به بازگشت باشگاه به لیگ قهرمانان و تلاش برای کسب یک جام در سال آینده کمک کند. با این حال، او به آنها گفته است که اگر سرمربی جدید بخواهد در مسیر دیگری حرکت کند، احساس ناراحتی نخواهد داشت و از بازگشت به اولدترافورد پشیمان نیست.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی