مسعود شجاعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان سابق تیم ملی ایران و چهره ای موجه در فوتبال ما، احتمالا به زودی مسیر تازه‌ای را طی خواهد کرد.

با اختلافاتی که میان ساکت الهامی و مدیریت باشگاه نساجی شکل گرفت، این مربی از مازندارن رفت. حالا تا زمان انتخاب سرمربی، مسعود شجاعی مربی موقت نساجی شده است تا در چند بازی باقی مانده در رقابت‌های لیگ برتر، این تیم را جمع و جور کند.

شجاعی در تراکتور هم همین شرایط را تجربه کرده بود؛ او به دلیل سال‌ها حضور مستمر و بی وقفه در فوتبال ایران و همچنین سوابقش در فوتبال اروپا، یک تیم جمع کن قابل احترام است.

شجاعی در ۳۷ سالگی اما همچنان فوتبال بازی می‌کند؛ اگرچه به نظر می‌رسد او به زودی، همان راهی را طی خواهد کرد که پیش از او جواد نکونام تجربه اش کرد.

نکونام چند سال پیش وارد عرصه مربیگری شد؛ از همان ابتدا هم بلندپرواز بود و سعی کرد در اوج باشد. کارش را در لیگ یک شروع کرد اما خیلی زود به لیگ برتر پیوست. در جام حذفی هم قهرمان شد. در نتیجه، همبازی او در اوساسونا و تیم ملی ایران نیز می‌تواند همین مسیر را طی کند.

به نظر نمی‌رسد فوتبال شجاعی بیش از یکسال دیگر دوام داشته باشد؛ اصلا از کجا معلوم همین امسال او کفش‌ها را آویزان و نقشه‌ای تازه را طراحی نکند؟ چرا مسعود شجاعی تبدیل به یکی از مربیان فوتبال ایران نشود؟

او برای رسیدن به این جایگاه، همه ویژگی‌های لازم را دارد. شجاعی را در قامت یک مربی موفق می‌بینیم؛ باید دید او سرانجام چه زمانی تصمیم نهایی را خواهد گرفت؛ شاید فصل آینده یا شاید هم ...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی