نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
اصغر شرفی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی ایران اعتقاد که سطح فنی لیگ برتر به شدت پایین است و نمی‌توان از بازی‌هایی که انجام می‌شود، لذت برد.

اصغر شرفی مربی تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در مصاحبه‌ای درباره شرایط تیم ملی و کیفیت لیگ برتر سخن گفت که های‌لایت آن را در ادامه می‌خوانید:

*در جام جهانی اکثر گروه‌ها شبیه هم هستند و هر جا برویم آسمان همین رنگ است. دیگر باید افکار خودمان را از فوتبال آسیا دور کنیم و دنبال پیشرفت باشیم و اگر می‌خواهیم در جام جهانی نتیجه بگیریم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم.

*اگر قرار است انگلیس و آمریکا در خواب باشند ما هم همین کار را می‌کنیم ولی آیا حریفان تیم ملی بیکار نشسته‌اند؟ قطعا اینطور نیست و آنها کار می‌کنند تا نتیجه بگیرند و ما هم باید کار کنیم. هنوز مشخص نیست که در فاصله چند ماه مانده تا جام جهانی برنامه ما چیست و قرار است با چه تیم‌هایی بازی کنیم. اگر بازی‌های تدارکاتی انجام ندهیم و محک جدی نخوریم در جام جهانی موفق نخواهیم شد. انگلیس و آمریکا تیم‌های خوبی هستند ولی سوال مهم این است که برنامه ما برای موفقیت در جام جهانی چیست؟

*اسکوچیچ کارش را به خوبی انجام داد و فدراسیون هم از این مربی راضی است. نباید بی‌انصاف و فراموشکار باشیم. اسکوچیچ کارش را در تیم ملی به خوبی انجام داد و نتیجه گرفت.

*چند روز پیش بازی پرسپولیس و پیکان را می‌دیدم و چیزی که برایم جالب بود جثه بازیکنان بود. در فوتبال ایران بالاتنه خیلی از بازیکنان به پایین تنه آنها نمی‌خورد و استخوان‌هایشان دیده می‌شود! از لحاظ فنی هم که حرفی نمی‌توان زد و اعتقاد من این است که سطح فنی لیگ ایران به شدت پایین است و حتی نمی‌توان از بازی‌هایی که پرسپولیس و استقلال انجام می‌دهند لذت برد.

*چرا هیچ خبری از مسببان عقد قرارداد با مارک ویلموتس نیست و توضیحی به مردم داده نشد که با متخلفان چه برخوردی شد؟ آیا اصلا برخوردی صورت گرفت؟ مردم ولی نعمت هستند و باید به آنها توضیح داده شود که با متخلفان چه کار کردند. اخیرا هم چیزهای زیادی در مورد تخلفات مدیران فدراسیون شنیدیم اما چرا با مدیران متخلف در فدراسیون برخوردی نشد؟ وقتی شخص یا اشخاصی از پول بیت‌المال دزدی می‌کنند یا ویرانی به بار می‌آورند چرا نباید با آنها برخورد شود؟ یعنی اینقدر راحت است که فرد تخلف کند و هیچ محاکمه‌ای صورت نگیرد؟ این اصلا عادلانه نیست و مردم توقع دارند متخلفان به سزای اعمالشان برسند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی